SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, heb maar even eigen muziek aangezet.quote:Op maandag 12 september 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
bij mij valt de radio steeds weg, bij jullie?
Ik geloof dat dat helaas normaal is bij de nieuwe stream jaquote:Op maandag 12 september 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is de kroeg ?quote:
Daar hebben wij helaas allemaal al een tijdje last vanquote:Op maandag 12 september 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ruimte genoeg om luchtbedden neer te leggenquote:Op maandag 12 september 2011 14:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waar is de kroeg ?
En is er mogelijkheid tot overnachting ?
Want ik moet uit het oosten komen
Ben tot 2 uur doorgegaanquote:Op maandag 12 september 2011 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo Silk! Heb je nog lekker gedraaid gister?
quote:Op maandag 12 september 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ruimte genoeg om luchtbedden neer te leggen
Klonk ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben tot 2 uur doorgegaan
Men klonk er positief over
Jammer genoeg heb ik je niet kunnen beluisteren, want ik wilde ook graag slapen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben tot 2 uur doorgegaan
Men klonk er positief over
Zeg hoe geil ben jij vandaag..?quote:Op maandag 12 september 2011 14:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik je niet kunnen beluisteren, want ik wilde ook graag slapen.
Maar nu brandt bij mij de vraag . . .
Goed genoegquote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Mijn dirndl is toch een afknapper. Het is geen echte, maar een carnavalpakje.
Onee, da's 'nu stel ik je de vraag' he? Het kwam zo ineens bij me opquote:
Wat denk je wel weer niet van mij!quote:
Goed genoeg hoorquote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Mijn dirndl is toch een afknapper. Het is geen echte, maar een carnavalpakje.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dan weet ik dat het niet aan mij ligt
Ja ik ga wat doen hier, tot later
Sinds de dag dat Radio Onz online kwam in februariquote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat denk je wel weer niet van mij!
Nee.
Ik vroeg me af hoe lang je nu al naar de radio hier luistert. Want volgens mij is dat al heel lang.
Ideetje van NrTH toen bleek dat ik geen Silk kon heten. Maar eigenlijk is het gewoon Silk hoorquote:Op maandag 12 september 2011 14:45 schreef Watertornado het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat je naam met twee i's wordt geschreven.
Is ie ookquote:
Oh, je hebt een hoofdletter i als L gebruikt?quote:Op maandag 12 september 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ideetje van NrTH toen bleek dat ik geen Silk kon heten. Maar eigenlijk is het gewoon Silk hoor
Je zou daar in nog een keer komen werken bij mijquote:Op maandag 12 september 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ie ook. Met tule en een aansnoer gedeelte en zo
.
En een gewone i als iquote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt een hoofdletter i als L gebruikt?.
jaquote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt een hoofdletter i als L gebruikt?.
Sterkte!quote:
Ik dacht dat je dat onderhand vergeten wasquote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou daar in nog een keer komen werken bij mij
Silk en ik moet wel lukken denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan DJ taxi niet gewoon iedereen ophalen en naar een meet brengen?
Hell no.quote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan DJ taxi niet gewoon iedereen ophalen en naar een meet brengen?
Dat wordt dus werken tijdens de meetquote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat onderhand vergeten was.
Ideetje van NrTH dusquote:
En als ik betaalquote:
Mijn geheugen is vrij goedquote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat onderhand vergeten was.
Sorryquote:
Dit dus.quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er liep ook weinig leuks rond
Flauwquote:
Oh, dan krijg je zo'n Romeinse I?quote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ideetje van NrTH dusKwam er alleen pas later achter dat het er bijv in het FoBo heel lelijk uit ziet
Ik zag het in de titelbalk van mijn browser bij haar profiel, waar de hoofdletter i met blokschreven wordt weergegeven.quote:Op maandag 12 september 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw.
[..]
Oh, dan krijg je zo'n Romeinse I?.
Begin er dan ook niet aanquote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
Ik snap echt geen drol van dat JavaScript.
Zo kun je er ook achter komen jaquote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag het in de titelbalk van mijn browser bij haar profiel, waar de hoofdletter i met blokschreven wordt weergegeven.
Das wel te hopen in een cafequote:Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
Maar moet nog even kijken hoe en wat, afhankelijk van het weer of er ook een bbq bijzit, anders even ergens anders eten regelen. Drank is er voldoende
Het zit in mijn lessenpakket.quote:
Oeh daar ben ik vandaag nog langsgelopenquote:
Heb er nu al zin inquote:Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
Maar moet nog even kijken hoe en wat, afhankelijk van het weer of er ook een bbq bijzit, anders even ergens anders eten regelen. Drank is er voldoende
Wij komen ook.quote:Op maandag 12 september 2011 14:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in![]()
Hoop dat er veel mensen kunnen
Hartstikke mooie verbinding hoor. Zo naar Den Bosch. En Tiel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:56 schreef Zokunen het volgende:
Wel een rotverbinding naar boven leeuwen, maar het klinkt wel leuk.
Wij? Wij als inquote:
Het een en ander moet nog vormgegeven worden maar gaat goedkomen schatje!quote:
Boven leeuwen, in de buurt van Nijmegen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:59 schreef Insomnium het volgende:
Maar voor de duidelijkheid waar moet ik precies heen
Daar ben je nu al mee bezig?quote:Op maandag 12 september 2011 14:59 schreef Insomnium het volgende:
Maar voor de duidelijkheid waar moet ik precies heen
Oh ik woon in Zutphen das niet zo heel gek ver wegquote:Op maandag 12 september 2011 15:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Boven leeuwen, in de buurt van Nijmegen.
Waarom nietquote:
Het duurt nog dik een maandquote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Dan weet ik tenminste waar ik heen moet.
Of ben ik nu wat te enthousiast
Ligt eraan van welke kant je komt, anders is het Tielquote:Op maandag 12 september 2011 15:00 schreef Zokunen het volgende:
Oh meer Druten, maar Nijmegen was het laatste treinstation
Heeft dat dorp een station ?quote:
Onmogelijk, wij mannen zijn altijd duidelijkquote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
En ik maar denken dat mannen lekker duidelijk zijn. Like hell, de belastingdienst geeft nog meer duidelijkheid
.
Of Den Bosch.quote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt eraan van welke kant je komt, anders is het Tiel
Dank je.quote:Op maandag 12 september 2011 15:02 schreef Zokunen het volgende:
willibrordusstraat 48, boven leeuwen
Nee geen station, willibrordusstraat 48quote:Op maandag 12 september 2011 15:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heeft dat dorp een station ?
Of moet ik een adres invullen op 9292OV
Mannen zijn duidelijkquote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
En ik maar denken dat mannen lekker duidelijk zijn. Like hell, de belastingdienst geeft nog meer duidelijkheid
.
Mede-zutphenaarquote:Op maandag 12 september 2011 15:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh ik woon in Zutphen das niet zo heel gek ver weg![]()
Eens kijken hoe ik daar kom met het OV
Die in zwolle?quote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef Intronic het volgende:
Gaan jullie ook al meeten. Hopelijk wordt succesvoller dan die andere meet hier op FOK!.
Wij kunnen dat.quote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef Intronic het volgende:
Gaan jullie ook al meeten. Hopelijk wordt succesvoller dan die andere meet hier op FOK!.
Wacht wat ?quote:
Ja, sloeg nergens op. Paar andere hebben zelf maar een meet geregeld, die wel door gaat, ook primaquote:
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wacht wat ?
Nog meer mensen uit dit dorp ?
8e toch?quote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef JJH het volgende:
Maar de 6e is dus zeker, dan kan ik hem vrij gaan vragen namelijk.
8e, ja even kijken hoeveel animo er isquote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef JJH het volgende:
Maar de 6e is dus zeker, dan kan ik hem vrij gaan vragen namelijk.
Ik kom dan ook al 13 jaar in dezelfde kroegquote:Op maandag 12 september 2011 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Janooit wat te doen hier.
Dan houd ik het nog even en weekje of anderhalf aan.quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
8e, ja even kijken hoeveel animo er is
Ik hoop dat het hier ophoudt met miezeren. Ik wil effe naar buiten, fietsen, bier halen zoiets!quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Godver, wil ik weg, want droog, begint het te miezeren.
Ach, soit *huppelt door de miezer*.
Ik kom welquote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
8e, ja even kijken hoeveel animo er is
Vooral dat stiekem is zo kutquote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier ophoudt met miezeren. Ik wil effe naar buiten, fietsen, bier halen zoiets!
Maar van die miezer word je stiekem zo nat.
pico en daarna boule meestal.quote:Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kom dan ook al 13 jaar in dezelfde kroeg![]()
Maar dat zal vast wel niet een kroeg zijn waar jij heen gaat
Kloptquote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier ophoudt met miezeren. Ik wil effe naar buiten, fietsen, bier halen zoiets!
Maar van die miezer word je stiekem zo nat.
Hoi myrquote:Op maandag 12 september 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn marketingdocente is zo lief.zo schattig.
Ik zou der raken.
pics?quote:Op maandag 12 september 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn marketingdocente is zo lief.zo schattig.
Ik zou der raken.
Dat dacht ik al afgaande van je fobo.quote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pico en daarna boule meestal.
Ik woon boven de kokkiequote:Op maandag 12 september 2011 15:12 schreef Zokunen het volgende:
Kokkie en Modern in Zupthen moet ik darten dit seizoen
En cafe modern ligt op 4 minuten lopenquote:Op maandag 12 september 2011 15:12 schreef Zokunen het volgende:
Kokkie en Modern in Zupthen moet ik darten dit seizoen
Ik weet hetquote:Op maandag 12 september 2011 15:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En cafe modern ligt op 4 minuten lopen![]()
geef me 2 minuten en ik ben erquote:
Ik denk dat je mijn broertje wel kent in Zutphenquote:Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geef me 2 minuten en ik ben er
Nee hoeft niet, drank heb ik voldoende, eten moeten we even kijken, afhankelijk van het weer.quote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom wel.
Is het een Amerikaans idee? Als in, zelf meuk meenemen?
wie is dat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn broertje wel kent in Zutphen
quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Insomnium het volgende:
Vanavond lekker eten bij een vriendin.
Vanavond wordt er vis gegeten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Insomnium het volgende:
Vanavond lekker eten bij een vriendin.
Volgens mij gaat ze Pasta met zalm maken.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanavond wordt er vis gegeten.
hengelengelengelengel
Jongensquote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
Ze zitten foto's van mijn docente te maken en in te zomen op haar kont.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
is ze een lekker ding?quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor hier dat dat niet echt verassend is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit weer eens foto's van mezelf te maken.
Dat gebeurd echt zoveel. Wij hadden een meisje die statiegeldbonnetjes bewaarde en zelf nog eens ging inleveren bij een ander filiaal.quote:Op maandag 12 september 2011 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Haha er is bij ons een kassiere ontslagen omdat als vriendinnen bij haar aan de kassa kwamen ze met de producten net langs het scanvlak ging zodat ze niet hoefden te betalen (of maar kleine dingetjes voor de dekmantel)
Postenquote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
WT heeft donderdag een foto van mij gemaakt en ik heb 'm nog niet weggegooid dat zegt wel wat he.
Inderdaad, ik had WT nu toch wel in een container verwacht te vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
WT heeft donderdag een foto van mij gemaakt en ik heb 'm nog niet weggegooid dat zegt wel wat he.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Wel creatiefquote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gebeurd echt zoveel. Wij hadden een meisje die statiegeldbonnetjes bewaarde en zelf nog eens ging inleveren bij een ander filiaal.
Dat is inderdaad weinig spannend..quote:Op maandag 12 september 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje dat staat, maar je ziet toch niet.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ze is schattig en heeft een zachte G.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ze is schattig en heeft een zachte G.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik zal wel weer te jong zijn
Neequote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef Viro het volgende:
[..]was ik helemaal vergeten, maar doe eens posten
Volgens mij heb ik die laarsjes ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje dat staat, maar je ziet toch niet.
Hele toffe enkellaarsjes, vind ze wel wat voor jou ja.quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die laarsjes ook.
Grijs suéde, rits aan de binnenkant van de voet/enkel?quote:Op maandag 12 september 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hele toffe enkellaarsjes, vind ze wel wat voor jou ja.
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grijs suéde, rits aan de binnenkant van de voet/enkel?
Ik pass.quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef WickedTunes het volgende:
Morgenaaf 22-23u "SUPERHEROES III" - Mis het niet
Onderwerp: Superhelden films en villains
[ afbeelding ]
En zeker ook "enzo", "uh,huh"quote:Op maandag 12 september 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel weer afgekickt van mijn docente, ze zegt te vaak "euhm" en "weetjewel".

Faaaaaalquote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En zeker ook "enzo", "uh,huh" [ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/9.gif]afbeelding[/url] ]
Nee, dat valt nog wel mee gelukkig.quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En zeker ook "enzo", "uh,huh" [ [url= http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/9.gif]afbeelding[/url] ]
Ja, meer richting hiel, maar wel aan de binnenkant van de voet.quote:Op maandag 12 september 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
Ofnee, ritsjes meer aan de achterkant.
Ja geniaal, ik ga hem meteen in mijn Fobo plekkequote:Op maandag 12 september 2011 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Over Sisi gesproken, je hebt DM.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja geniaal, ik ga hem meteen in mijn Fobo plekke.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Inhoud collectebussen KWF gestolen bij inbraak.
Had het gelezen, om te kotsen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Lekker voor jequote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef _Fanta het volgende:
Moest alweer opstaan omdat ik zo afspraak heb, Voel me echt brak
Op het rooster staat helemaal niets hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef Viro het volgende:
[..]
je kijkt maar op het rooster ipv steeds hier te vragen
Daar staat niks opquote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef Viro het volgende:
[..]
je kijkt maar op het rooster ipv steeds hier te vragen
quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Als er niets staat en je hoort muziek, wat blijft er dan over? Juist ja guppie, iedereen heeft dat door maar jij blijft het telkens vragenquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Op het rooster staat helemaal niets hoor.
En ik kijk altijd eerst op het rooster voor ik vraag.
Jah kut is da, maarjah beetje eigen schuld ook. Had ik maar niet tot vanmiddag met mn zatte ballen achter mn PC moeten zitten. Nu fkes wa voedsel tot me nemen, Daar knapt een mens meestal wel van opquote:
Misschien is het rooster nog niet geupdate?quote:Op maandag 12 september 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als er niets staat en je hoort muziek, wat blijft er dan over? Juist ja guppie, iedereen heeft dat door maar jij blijft het telkens vragen
Soms draait er wel iemand maar staat dit nog niet op het rooster...quote:Op maandag 12 september 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als er niets staat en je hoort muziek, wat blijft er dan over? Juist ja guppie, iedereen heeft dat door maar jij blijft het telkens vragen
zie je ik wist hetquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah kut is da, maarjah beetje eigen schuld ook. Had ik maar niet tot vanmiddag met mn zatte ballen achter mn PC moeten zitten. Nu fkes wa voedsel tot me nemen, Daar knapt een mens meestal wel van op
Ben je ondertussen al 1000 doden gestorven? Jij komt altijd terug, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah kut is da, maarjah beetje eigen schuld ook. Had ik maar niet tot vanmiddag met mn zatte ballen achter mn PC moeten zitten. Nu fkes wa voedsel tot me nemen, Daar knapt een mens meestal wel van op
Dat hoef je ondertussen niet meer te vragen, tochquote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
zie je ik wist het![]()
Jij bent brak omdat je hebt gezopen en gegamed
haha kloptquote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoef je ondertussen niet meer te vragen, toch.
Ken jij Hancock? Daar kan je me beetje mee vergelijken.quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ondertussen al 1000 doden gestorven? Jij komt altijd terug, toch?
Jaah! ik ga de mensheid redden, ooit als ik zin ofzoquote:
in de hoop dat jij kan nadenken en er zelf achter kan komen dat guppie draait. Helaas heb ik het misquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien is het rooster nog niet geupdate?
En waarom verwijs je me door naar het rooster als je weet dat Gup draait?
foeiquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms draait er wel iemand maar staat dit nog niet op het rooster....
Nu niet het geval overigens.
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
green is het gelukt met je cadeau?
en wat heb je gekochtquote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik liep de Prenetal binnen en ging gelijk naar de kassa van: hoi, ik zoek een cadeau voor een meisje van 1 week oud. Toen kreeg ik een paar keuzes...
Maar je bent toch niet zo'n subsidie ontvanger met een lui leven wat geen zin heeft om te werken?quote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ken jij Hancock? Daar kan je me beetje mee vergelijken.
[..]
Jaah! ik ga de mensheid redden, ooit als ik zin ofzo
Ik denk dat de meeste hiero wel weten dat ik niet bepaald in staat ben om te werken. Dusjah ik heb een uitkering. Goden moeten ook eten niewaarquote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet zo'n subsidie ontvanger met een lui leven wat geen zin heeft om te werken?
Gaan we persoonlijk doen? Ik had toch wel een hoger niveau verwacht van iemand die een interwebsradio beheerd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
in de hoop dat jij kan nadenken en er zelf achter kan komen dat guppie draait. Helaas heb ik het mis
Als jij goed hebt gelezen zie je dat er staat dat zelfs als het rooster leeg is, iemand kan draaien.quote:
Maar er draait nu niemandquote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
in de hoop dat jij kan nadenken en er zelf achter kan komen dat guppie draait. Helaas heb ik het mis
[..]
foei![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
Een roze doos ofzo met wat spulletjes erin. Haha vraag maar niet verder want ik weet het niet
Volgens mij maak je dat er zelf naar, hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hiero wel weten dat ik niet bepaald in staat ben om te werken. Dusjah ik heb een uitkering. Goden moeten ook eten niewaar
Wanneer ga je hulp zoeken?quote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hiero wel weten dat ik niet bepaald in staat ben om te werken. Dusjah ik heb een uitkering. Goden moeten ook eten niewaar
Wat heb je dan? Wat is er mis met je?quote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een huilie zegquote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk doen? Ik had toch wel een hoger niveau verwacht van iemand die een interwebsradio beheerd.
Als je goed op het rooster en site had gekeken was je er heel snel achter gekomen.quote:[..]
Als jij goed hebt gelezen zie je dat er staat dat zelfs als het rooster leeg is, iemand kan draaien.
Als jij gaat beweren dat ik achterlijk ben omdat ik niet uitsluit dat er nog steeds een DJ kan draaien als dit niet op het rooster staat wel ja.quote:
Asperges steken.quote:Op maandag 12 september 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik een paar leuke vacatures, is het voor 12 uur in de week
Moet minimaal 24 uur zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als jij gaat beweren dat ik achterlijk ben omdat ik niet uitsluit dat er nog steeds een DJ kan draaien als dit niet op het rooster staat wel ja.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:21 schreef Viro het volgende:
Als je goed op het rooster en site had gekeken was je er heel snel achter gekomen.
Volgens mij weet jij geen ene Fuck van mij, jah toch?quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij maak je dat er zelf naar, hoor.
0906 lijn opzettenquote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Als het moet dan moet het.... zolang ik maar een baan heb
Ja, heb je gelijk in. Hoop dat je snel iets vindt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heb je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij geen ene Fuck van mij, jah toch?
Hitsige Hetty.quote:
Ik weet dat je je iedere dag lamlendig zuipt. Dus je zal zelf een groot aandeel in je werkeloosheid hebben, dacht ik zo.quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij geen ene Fuck van mij, jah toch?
Ik zal in het vervolg eerst op de site kijken, wat overigens onlogisch is, of Gup draait. Omdat ik dit niet gedaan heb ben ik achterlijk?quote:
quote:
Ja ik heb nog 1,5 maand en ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 12 september 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in. Hoop dat je snel iets vindt.
wel minimaal 1 uur bellen he, per dag!quote:
Ben je ook naar iets specifiek op zoek?quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet nu denken aan die scene uit New Kids, met dat vadsig wijf die hij dan belt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel minimaal 1 uur bellen he
Rare kronkels in mn kop, kan totaal niet met stres omgaan. En zo zijn dr nogwel paar dingetjes die ik niet in t topic ga gooien.quote:
Ik kan mijn eigen bedrijf starten!quote:Op maandag 12 september 2011 16:26 schreef JJH het volgende:
[..]
ik wil wel voor je werken dan, en weet nog wel iemand
Dan kun je nog beter de escort in, verdient nog beterquote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]verdient wel goed
[..]
Ja ik heb nog 1,5 maand en ik heb er vertrouwen in
Ga professionele hulp zoeken danquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Rare kronkels in mn kop, kan totaal niet met stres omgaan. En zo zijn dr nogwel paar dingetjes die ik niet in t topic ga gooien.
geen probleem hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel minimaal 1 uur bellen he, per dag!
Zal het niet zomaar us kunnen dat ik naar de drank grijp als een uitvlucht, om mezelf ook gewoon mens te kunnen voelen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je je iedere dag lamlendig zuipt. Dus je zal zelf een groot aandeel in je werkeloosheid hebben, dacht ik zo.
Ik heb MBO Bedrijfsadministratie, dus sowieso die richting (voor voorlopig, ik heb geen idee wat ik wilquote:Op maandag 12 september 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ook naar iets specifiek op zoek?
0906-4949, voor al uw geile radiopraat.quote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen bedrijf starten!
49 sekslijn!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
C_A werkt bij de sekslijn?
lol iksdee roffelcoptert
quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
0906-4949, voor al uw geile radiopraat.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil je pimp dan wel zijn Miran.
Ja, maar daarom maak je je eigen probleem nog wel erger en ben je er dus indirect zelf de oorzaak van.quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zal het niet zomaar us kunnen dat ik naar de drank grijp als een uitvlucht, om mezelf ook gewoon mens te kunnen voelen?
Jongen ik geloof echt wel dat jij een normaal persoon kan zijn. Heb je al een paar keer normaal meegemaaktquote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zal het niet zomaar us kunnen dat ik naar de drank grijp als een uitvlucht, om mezelf ook gewoon mens te kunnen voelen?
Die moet je als sig gebruiken c_aquote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
0906-4949, voor al uw geile radiopraat.
"hallon ik ben trolsjans en ik heb net in een flesje sisi gecumd, dat wil ik nog een keer dus vermaak mij grgr"quote:
Ze wil wel wat voor je inspreken hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en dan wil ik wel een reclameblok op radio 49
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |