Zeg hoe geil ben jij vandaag..?quote:Op maandag 12 september 2011 14:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik je niet kunnen beluisteren, want ik wilde ook graag slapen.
Maar nu brandt bij mij de vraag . . .
Goed genoegquote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Mijn dirndl is toch een afknapper. Het is geen echte, maar een carnavalpakje.
Onee, da's 'nu stel ik je de vraag' he? Het kwam zo ineens bij me opquote:
Wat denk je wel weer niet van mij!quote:
Goed genoeg hoorquote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Mijn dirndl is toch een afknapper. Het is geen echte, maar een carnavalpakje.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dan weet ik dat het niet aan mij ligt
Ja ik ga wat doen hier, tot later
Sinds de dag dat Radio Onz online kwam in februariquote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat denk je wel weer niet van mij!
Nee.
Ik vroeg me af hoe lang je nu al naar de radio hier luistert. Want volgens mij is dat al heel lang.
Ideetje van NrTH toen bleek dat ik geen Silk kon heten. Maar eigenlijk is het gewoon Silk hoorquote:Op maandag 12 september 2011 14:45 schreef Watertornado het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat je naam met twee i's wordt geschreven.
Is ie ookquote:
Oh, je hebt een hoofdletter i als L gebruikt?quote:Op maandag 12 september 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ideetje van NrTH toen bleek dat ik geen Silk kon heten. Maar eigenlijk is het gewoon Silk hoor
Je zou daar in nog een keer komen werken bij mijquote:Op maandag 12 september 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ie ook. Met tule en een aansnoer gedeelte en zo
.
En een gewone i als iquote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt een hoofdletter i als L gebruikt?.
jaquote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je hebt een hoofdletter i als L gebruikt?.
Sterkte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |