SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Die jaquote:Op maandag 12 september 2011 10:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
lalalaalallalalalalalalalallala
quote:Op maandag 12 september 2011 10:12 schreef _Fanta het volgende:
Mensen worden gewoon keihard beïnvloed zonder dat we het zelf nog in de gaten hebben. Is eng man! Maargoed wat doen we eraan?
quote:Op maandag 12 september 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
Nou Fanta, vertel, waar zie jij de Illuminati?
Ik ben het wel met je eens dat we onszelf kapot maken maar ik denk niet dat er een geheime organisatie achter zit. Eerder een zorgeloze graaicultuur.quote:Op maandag 12 september 2011 10:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
leuk he dat we alles maar pikken ofnie!
Ik weet ook niet zo goed of ik mezelf nogwel serieus kan nemen op t momentquote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik volg er serieus helemaal niets van.
Het is dan ook wel maandag fucking morgen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik volg er serieus helemaal niets van.
Ben jij dronken of zo? Je lult uit je nek en komt niet met concreet bewijs.quote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Die Knakker is allang weg, al leest die natuurlijk wel mee
Ik ben wel aardig gaar idd, denk dat maar richting mn nest gaquote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij dronken of zo? Je lult uit je nek en komt niet met concreet bewijs.
Wat een heerlijke ochtend he? Lekker marketing aan het maken, straks een eitje bakken, rond 1 uur eens richting school, moodboard in elkaar zetten.quote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is dan ook wel maandag fucking morgen.
Doe dat maar, wat je zegt slaat kant nog wal.quote:Op maandag 12 september 2011 10:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig gaar idd, denk dat maar richting mn nest ga
Wat ga je moodboarden, die mobiele applicatie?quote:Op maandag 12 september 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een heerlijke ochtend he? Lekker marketing aan het maken, straks een eitje bakken, rond 1 uur eens richting school, moodboard in elkaar zetten.ik vermaak me wel.
Allemaal de schuld van hoge heren in den haag. OPEN JE OGEN MENSEN HET IS ALLEMAAL DEN SCHULD VAN DEN ILUMINATIE! VERDOMME!quote:
doe es normaalquote:Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van hoge heren in den haag. OPEN JE OGEN MENSEN HET IS ALLEMAAL DEN SCHULD VAN DEN ILUMINATIE! VERDOMME!
Dat vind ik ook zo leuk aan mij, ook al ben ik gaar het is niet totale onzin wat ik uitkraam, miss voor jullie wel. Maar als je mn posts aan elkaar plakt denk je van Fuck! heeft ie wel gelijk inquote:Op maandag 12 september 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maar, wat je zegt slaat kant nog wal.
Oh, ik geloof wel dat er geheime genootschappen bestaan, die elkaar helpen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat we onszelf kapot maken maar ik denk niet dat er een geheime organisatie achter zit. Eerder een zorgeloze graaicultuur.
't was een garpje meid.quote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe es normaaldan doe je al gek genoeg
Haaai![]()
Mits je er zelf in kan komen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat er geheime genootschappen bestaan, die elkaar helpen.
Samenzweringen categorisch ontkennen is even ondoordacht als het overal zien van samenzweringen. Punt is wel dat je als gewone burger nooit de echte waarheid zal kunnen achterhalen. Sommige theoriën die op intenet rondzweven zullen best een kern van waarheid hebben, maar veel ook weer niet. Geen manier om er echt achter te komen.
Nee, je hebt geen gelijk. Niet zolang je verzaakt met enig bewijs of redelijke argumenten te komen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo leuk aan mij, ook al ben ik gaar het is niet totale onzin wat ik uitkraam, miss voor jullie wel. Maar als je mn posts aan elkaar plakt denk je van Fuck! heeft ie wel gelijk in
Freemasonryquote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat er geheime genootschappen bestaan, die elkaar helpen.
Samenzweringen categorisch ontkennen is even ondoordacht als het overal zien van samenzweringen. Punt is wel dat je als gewone burger nooit de echte waarheid zal kunnen achterhalen. Sommige theoriën die op intenet rondzweven zullen best een kern van waarheid hebben, maar veel ook weer niet. Geen manier om er echt achter te komen.
Wat wil je van me horen dan? dat we dom worden gehouden? dat weet je zelf ook wel toch?quote:Op maandag 12 september 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen gelijk. Niet zolang je verzaakt met enig bewijs of redelijke argumenten te komen.
Nee, ik wil van jou weten uit welke gegevens jij op hebt gemaakt dat de Illuminati (weer) actief zijnquote:Op maandag 12 september 2011 10:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wat wil je van me horen dan? dat we dom worden gehouden? dat weet je zelf ook wel toch?
jah moet ik dat weer gaan opzoeken, die wiki pagina over Illuminati was vorige keer dat ik hem bezoekte ook stuk uitgebreider. op youtube stonden ook verschillende recente filmpjes over Illuminati. Weet ook niet wat daar nog van over is.quote:Op maandag 12 september 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil van jou weten uit welke gegevens jij op hebt gemaakt dat de Illuminati (weer) actief zijn.
Ik weet heel goed dat we dom worden gehouden.
Ja, weet wat het is met al die verhalen en filmpjes. Ze zijn niet te bewijzen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah moet ik dat weer gaan opzoeken, die wiki pagina over Illuminati was vorige keer dat ik hem bezoekte ook stuk uitgebreider. op youtube stonden ook verschillende recente filmpjes over Illuminati. Weet ook niet wat daar nog van over is.
Alleen de doelgroep maar. Aziaten.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat ga je moodboarden, die mobiele applicatie?
Ik zie ze graag tegemoetquote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah moet ik dat weer gaan opzoeken, die wiki pagina over Illuminati was vorige keer dat ik hem bezoekte ook stuk uitgebreider. op youtube stonden ook verschillende recente filmpjes over Illuminati. Weet ook niet wat daar nog van over is.
hihiquote:Op maandag 12 september 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok hihi, die had ik nog niet aan staan
En dat idd. Ik zou graag historisch gestaafd bewijs zien. Volgens mij hebben de Illuminati nooit daadwerkelijk bestaan. Iets wat met de Vrijmetselaars wel anders is.quote:Op maandag 12 september 2011 10:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, weet wat het is met al die verhalen en filmpjes. Ze zijn niet te bewijzen.
Zet deze er bij.quote:Op maandag 12 september 2011 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen de doelgroep maar. Aziaten.
Bwhehehehe, ik ga het echt doen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet deze er bij.![]()
[ afbeelding ]
Sterker nog. iemand die ik ken is wel eens gevraagd 'lid' ( je moet eerst een paar keer langskomen) te worden. Niets meer dan een rare religieuze cult?quote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat idd. Ik zou graag historisch gestaafd bewijs zien. Volgens mij hebben de Illuminati nooit daadwerkelijk bestaan. Iets wat met de Vrijmetselaars wel anders is.
Bedoel je nu de Vrijmetselaars of Illuminati? Want die eerste groepering bestaat daadwerkelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 10:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sterker nog. iemand die ik ken is wel eens gevraagd 'lid' ( je moet eerst een paar keer langskomen) te worden. Niets meer dan een rare religieuze cult?
Vrijmetselarij. .quote:Op maandag 12 september 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je nu de Vrijmetselaars of Illuminati? Want die eerste groepering bestaat daadwerkelijk.
Ware het niet dat de Illuminati geen geloof is, maar een groepering. Meer een sekte.quote:Op maandag 12 september 2011 10:37 schreef _Fanta het volgende:
Kweet t nie, zit een luchtje aan dat geloof.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:37 schreef _Fanta het volgende:
Kweet t nie, zit een luchtje aan dat geloof.
Ja, dat dacht ik alquote:
Maar dan ook echt bijna o-ver-al.quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. De invloeden van de vrijmetselarij zie je overal wel in terug.
Welke vriendin?quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé!
Hoe gaat het met je vriendin?
Whehe nee dat is m'n zusjequote:Op maandag 12 september 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Morph? Is dat meisje op je MSN plaatje je meisje?
Ik wil Morph ook op msnquote:Op maandag 12 september 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Morph? Is dat meisje op je MSN plaatje je meisje?
Het is nog steeds heel leuk hoorquote:
Ik ook ontzettend, vooral vanuit een psychologisch oogpunt.quote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb sektes altijd boeiend gevonden. Vooral hoe sterk mensen zich daarin verliezen.
Driehoek aan de onderkant. Zo hoort het niet he.quote:Op maandag 12 september 2011 10:43 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaaf. Gemaakt in 1997 overigens.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik zat helemaal zo van "Wat een lievvvvvv meisje!"
Dat kunnen alle zusjes. Ik kan het weten, ik ben er eentje.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ze ziet er lief uit maar kan ook heel vervelend zijn haha
Ik geloof jequote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kunnen alle zusjes. Ik kan het weten, ik ben er eentje.
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.quote:Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mijn zusjes vooral niet leuk.
Het zal welquote:Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.
Dude, doe niet zo engquote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga toch maar nog ff op bed liggen, ff mn roes uitslapen, al zat dat wel niet lukken, wedden dat als ik net lekker lig te slapen dat ineens zo'n Illuminaat in mn kamer staat met een samoerai zwaard die mijn hoofd eraf hakt. Jahzeker, ben al vaker mn hoofd verloren door mn uitspraken. Achjah, ik ben immers onsterfelijk. Vele hebben me al dood proberen te maken, ik zelf heb me ook al verschillende keren dood proberen te maken, van 8 etages hoog gesprongen, mezelf voor de trein gegooit. En ga niet dood, ik kan volgens mij ook niet dood. Lang leve Fanta!!
Goden werken nietquote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, doe niet zo engMoet je niet werken of naar school?
Succes!quote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor uw sollicitatie!
Uw sollicitatie is met succes verzonden. We nemen binnen 14 dagen contact met u op.
Dat is 1
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga toch maar nog ff op bed liggen, ff mn roes uitslapen, al zat dat wel niet lukken, wedden dat als ik net lekker lig te slapen dat ineens zo'n Illuminaat in mn kamer staat met een samoerai zwaard die mijn hoofd eraf hakt. Jahzeker, ben al vaker mn hoofd verloren door mn uitspraken. Achjah, ik ben immers onsterfelijk. Vele hebben me al dood proberen te maken, ik zelf heb me ook al verschillende keren dood proberen te maken, van 8 etages hoog gesprongen, mezelf voor de trein gegooit. En ga niet dood, ik kan volgens mij ook niet dood. Lang leve Fanta!!
Jij denkt er anders over dus? Jij denkt als iemand kogel door mn kop jast dat ik niet in een ander lichaam de dag erna vrolijk zit the FOK!'en ?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom mag ik van msn Morph niet toevoegen?.
Volgens mij lijd jij aan grootheidswaanzin en ben je gedesillusioneerd en moet je hulp gaan zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jij denkt er anders over dus? Jij denkt als iemand kogel door mn kop jast dat ik niet in een ander lichaam de dag erna vrolijk zit the FOK!'en ?
14 dagen? Da's ook niet echt rap.quote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor uw sollicitatie!
Uw sollicitatie is met succes verzonden. We nemen binnen 14 dagen contact met u op.
Dat is 1
![]()
![]()
Ik denk serieus echt dat ik onsterfelijk ben, ok mn lichaam kan wel dood. Maar dan fix ik wel weer nieuwe, ben al zovaak dood geweest zoals jullie dat noemen. Ik blijf terugkomen hoorquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lijdt jij aan grootheidswaanzin en ben je gedesillusioneerd en moet je hulp gaan zoeken.
Nee inderdaadquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
14 dagen? Da's ook niet echt rap.
Kassameisje in een maatpakjequote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee inderdaadMaar ach het is een baan in mijn woonplaats en nog bij de Saturn ook. Ben al blij als ik uitgenodigd word
Wat is de Saturn?quote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee inderdaadMaar ach het is een baan in mijn woonplaats en nog bij de Saturn ook. Ben al blij als ik uitgenodigd word
Ik hoop niet dat je dit te letterlijk neemt.quote:Op maandag 12 september 2011 11:11 schreef _Fanta het volgende:
Maargoed, nu gaat deze "sterveling" toch maar ff liggen
Nee voorlopig gewoon Administratiequote:Op maandag 12 september 2011 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kassameisje in een maatpakje
Hetzelfde als de MediaMarktquote:
Oh, okequote:Op maandag 12 september 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee voorlopig gewoon Administratie
[..]
Hetzelfde als de MediaMarkt
Ik ben vandaag pas actief begonnen. Vind het allemaal wel spannend. Laatste keer dat ik gesolliciteerd heb, was 14 jaar geledenquote:
Meissie je bent weer terugquote:
ja het was heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 11:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Meissie je bent weer terug![]()
![]()
Zag de foto's enzo op facebook, volgens mij heb jij well genoten van je vakantie
Jah fijn he dit heerlijke weer in Nederlandquote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het was heerlijk![]()
En lekker warmNu heb ik het koud
Erikquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het echt bloedheet met dit benauwde weer.
Je hebt er de energie niet meer voor?quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je flink bijgenegerd?quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het was heerlijk![]()
En lekker warmNu heb ik het koud
mwah valt wel meequote:
Ik mag de verwarming nog niet aanzettenquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah fijn he dit heerlijke weer in Nederlandheb mijn pyama weer uit de kast gehaald het is echt koud
Of komt het door die leraar?quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah valt wel mee
[..]
Ik mag de verwarming nog niet aanzetten![]()
Dus ik ga zo maar even beneden opruimen zo, krijg ik het wel warm van
quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of komt het door die leraar?
Maak em homoquote:Op maandag 12 september 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Misschien
. Volgens mij heeft ie een vriendin
.
Ohwquote:Op maandag 12 september 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Misschien
. Volgens mij heeft ie een vriendin
.
quote:
Met z'n gayzapperquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en hoe zou hij dat moeten doen dan?
ghehe
Ow jah tuurlijk helemaal vergetenquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met z'n gayzapper. Die hebben alle homo's toch? Toch?
Lokken met z'n borsthaar?quote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
ghehe
Nou ja, het grootste bezwaar vind ik nog wel dat je als student niet echt een affaire kan beginnen met een docentquote:
Ja hoorquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met z'n gayzapper. Die hebben alle homo's toch? Toch?
Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwakenquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
ghehe
Oeh erik zijn borsthaarquote:
Nee heb je, ja kan je krijgen tochquote:Op maandag 12 september 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwaken.
Groetjes van mij aan je hond!quote:Op maandag 12 september 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga de kou in..... hond uitlaten
Druk bezig met van allesquote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een stilte, scholen zijn weer begonnen zeker
Zit er nogsteeds aan te denken om me ook in te schrijven bij een dergelijk bureau.quote:Op maandag 12 september 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ingeschreven als werkzoekende bij het UWV, mijn werkcoach gaat mij bellen binnen 2 werkdagen
Omg wat een gedoe zeg ontslagen wordenMaar goed nu alvast de uitkering aanvragen, voor het geval dat ik per 1 november geen baan heb gevonden
hihi vind het allemaal veel te spannend
Je bent vrij?quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
Kleine Nike Air Maxjes natuurlijk!quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
Meisje van 1 week oud jaquote:Op maandag 12 september 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent vrij?
1 week oud? Uhmzzz is het een kraamkado, of wil je echt wat echt een speelgoedje geven?
er is toch vast wel een Prenatal ofzo, bij de HEMA hebben ze ook baby spulliesquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Meisje van 1 week oud ja. Ja het is een kraamcadeau. Maar dat is toch ook een speelgoed?
Ik ben hier zo slecht in
ow en weet iemand waar je dat kan kopen in Rotterdam Centrum?
Ik ook, dus geen excuusquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben al een tijdje van school af...
okquote:Op maandag 12 september 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is toch vast wel een Prenatal ofzo, bij de HEMA hebben ze ook baby spullies
Prenatal of de Hemaquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Meisje van 1 week oud ja. Ja het is een kraamcadeau. Maar dat is toch ook een speelgoed?
Ik ben hier zo slecht in
ow en weet iemand waar je dat kan kopen in Rotterdam Centrum?
Ja dat ga ik dus denk ik maar doenquote:Op maandag 12 september 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prenatal of de Hema![]()
Kraamcadeau kan van alles zijnOok kleding enzo
![]()
Hihi....
En anders gewoon Prenatal instappen en vragen aan de verkoopster
quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
mag ik mee kleertjes kopen als jij kindjes krijgt CA?
en anders vragen wat ze het liefste willen, de meeste hebben al bergen rompers bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus denk ik maar doen
holyquote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens mijn 600 mailtjes aan het wegwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
Ik er zo naar uit om vader te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil ook zeker kinderen maar nu nog niet
Ik vond 37 wel een mooie leeftijd voor een eerste kind.quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef mr-green het volgende:
[..]ik wil ook zeker kinderen maar nu nog niet
dat dacht ik eerst ook, maar rond de 28 jaar gaat het wel kriebelen hoorquote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 37 wel een mooie leeftijd voor een eerste kind.
whut! ik dacht dat jij jonger was dan ikquote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook, maar rond de 28 jaar gaat het wel kriebelen hoor
ik ben nu 33quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut! ik dacht dat jij jonger was dan ik
Eigenlijk is ze nog een meisje van 18 hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut! ik dacht dat jij jonger was dan ik
ja soms welquote:Op maandag 12 september 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze nog een meisje van 18 hoor.
Spam?quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens mijn 600 mailtjes aan het wegwerken
quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
Ik er zo naar uit om vader te worden.Hoe was Appelpop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Oh, is dat wat?quote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geld verdienen door op linkjes te klikken.
Nog 700 punten bij euroclix en ik krijg 70 euro
Neah, straks heb ik helemaal een muisarm. Ik klik wel foto'squote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geld verdienen door op linkjes te klikken.
Nog 700 punten bij euroclix en ik krijg 70 euro
http://www.euroclix.nl/index?SRef=vmAeymqCQrquote:
In hoeveel jaar tijd?quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.euroclix.nl/index?SRef=vmAeymqCQr
Ik heb in totaal al 190 euro gekregen. Ben nu aan het sparen voor mijn volgende 70
En hoe lang heb je daarover gedaan?quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.euroclix.nl/index?SRef=vmAeymqCQr
Ik heb in totaal al 190 euro gekregen. Ben nu aan het sparen voor mijn volgende 70
quote:
elk jaar ongeveer 70 euroquote:Op maandag 12 september 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe lang heb je daarover gedaan?.
Dus je krijgt drie mailtjes per dag, klikt op een linkje en dan krijg je na een jaar 70 euro?quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
elk jaar ongeveer 70 euro
3 jaar dusEn zoveel tijd kost het niet, elke dag maar 3 mailtjes ofzo
en je moet meedoen met onderzoekjes enzoquote:Op maandag 12 september 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus je krijgt drie mailtjes per dag, klikt op een linkje en dan krijg je na een jaar 70 euro?.
Als je toch tijd te veel hebtquote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je moet meedoen met onderzoekjes enzoDan krijg je meer punten
Ik snap hetquote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je moet meedoen met onderzoekjes enzoDan krijg je meer punten
quote:Op maandag 12 september 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het. Op zich wel leuk voor oudere mensen ook, die hebben toch geen flikker te doen en zo
.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed het ook toen ik gewoon werkte, het kost echt weinig tijd
Oh, oke. Maar ik hoorde van iemand dat het ook mogelijk is het aantal mailtjes dat je krijgt te verdubbelen of zo. Vandaarquote:
jaquote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, samzz noemt je volgens mij een oud wijf!
Stomme stookhomoquote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, samzz noemt je volgens mij een oud wijf!
* Beep *quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een hekel aan mailtjes
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik ook welquote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb zin in stokbrood met kruidenboter
Inmiddels voorzien. Hmmmm, wat lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ook wel
ik moet nog boodschappen doen voor deze weekik mis nog 2 groentes
quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zin in stokbrood met kruidenboter en dan een plakje kaas uit de ovenquote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb zin in stokbrood met kruidenboter
eet smakelijkquote:Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inmiddels voorzien. Hmmmm, wat lekker
Eet smakelijkquote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier een kat die iets... uitgekotst heeft.
Zo moet het toch?quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je hier ook even poetsenquote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Insomnium het volgende:
Huis is weer schoon.
Was zit erin.
Bed verschoont.
Ramen zijn gelapt.
Vloer is gedweild.
Alles afgestoft.
Afwas is gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij mij voorziet in het treinkaartje, een pakje shag en wat ranja dan kom ik rustig jouw kant op hoorquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en nieuwe spanje shirt gekocht op TenerifeDe horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Beter had je "gedweilt" opgeschreven. Het is nu zo combobreaker.quote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Insomnium het volgende:
Huis is weer schoon.
Was zit erin.
Bed verschoont.
Ramen zijn gelapt.
Vloer is gedweild.
Alles afgestoft.
Afwas is gedaan.
Wat moet ik vertellen?quote:
FUUUUUUUquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter had je "gedweilt" opgeschreven. Het is nu zo combobreaker.
Ik ga mijn bedje ook even verschonen trouwens. Op de countryklanken van Mark Chesnutt.
Nou, dat kost me allemaal te veel en ik heb al boodschappen gedaan voor vanavond en morgenquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als jij mij voorziet in het treinkaartje, een pakje shag en wat ranja dan kom ik rustig jouw kant op hoor![]()
Dan wil ik ook nog wel voor je koken.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
Beter had je "gedweilt" opgeschreven.
Als ik OV had dan was ik gratis naar je toe gekomenquote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat kost me allemaal te veel en ik heb al boodschappen gedaan voor vanavond en morgen.
Gedweild is ook met de D. En verschoond ook.quote:Op maandag 12 september 2011 14:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
FUUUUUUU
Ik moet toch echt mijn grammatica eens onder de loep gaan nemen
Maar ik dacht toch echt dat het met een d was.
Maar ik zal wel falen
quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Faalnazi alert [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gedweild is ook met de D. En verschoond ook.
Oh hij bedoelt Appelpop.quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HOE HET WAS ???
H.. O.. E... H... E... T... W... A....S....
DANKUWEL, KAPITEIN OVERDUIDELIJK!quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gedweild is ook met de D. En verschoond ook.
Ja ja ja .quote:Op maandag 12 september 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DANKUWEL, KAPITEIN OVERDUIDELIJK!
Je hebt toch wel een chick aangesproken he!?quote:Op maandag 12 september 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hij bedoelt Appelpop.![]()
Nee er is niks gebeurd Morph.
Het ergste is nog je zinsconstructie "Beter <werkwoord> ....". Je mag het misschien vaak tegenkomen, maar het is hartstikke fout.quote:Op maandag 12 september 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DANKUWEL, KAPITEIN OVERDUIDELIJK!
Hij heeft goede smoesjes heb ik gehoord!quote:Op maandag 12 september 2011 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een chick aangesproken he!?
Neuh.quote:Op maandag 12 september 2011 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt mijn post niet begrepen zie ik.quote:Op maandag 12 september 2011 14:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het ergste is nog je zinsconstructie "Beter <werkwoord> ....". Je mag het misschien vaak tegenkomen, maar het is hartstikke fout.
Zeker wel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt mijn post niet begrepen zie ik.
Hij bedoelt dus, dat hij alles met een 't' schrijft alleen 'gedweild' dus niet. Dat is de combobrekerquote:
Ik snapte het welquote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus, dat hij alles met een t schrijft alleen 'gedweild' dus niet. Dat is de combobreker.
Maar dat snapte je vast wel.
Ow ik besta ineens niet meer voor je?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
Iedereen hier een goed weekend gehad?
Hij heeft aan mij gezetenquote:Op maandag 12 september 2011 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
Jij niet alleen. Als ik op alle slakken zout moest leggen dan had ik nu een dagtaakquote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
Wat een gedoe om mijn falen met de Nederlandse taal
Jazeker !quote:Op maandag 12 september 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
quote:
Ik doe mijn best om geen fouten te maken.quote:Op maandag 12 september 2011 14:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Als ik op alle slakken zout moest leggen dan had ik nu een dagtaak
Ja, maar ik kan natuurlijk niet zomaar mensen op het rooster plempen... Of toch?quote:
Er liep ook weinig leuks rondquote:Op maandag 12 september 2011 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hij had een weddenschap dat ie een meid zou aanspreken
Ik was vroeger ook matig in talenquote:Op maandag 12 september 2011 14:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om geen fouten te maken.
Maar ik maak de meest kromme fouten met de d/t's en dergelijke.
Heb vroeger nooit echt opgelet
quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan natuurlijk niet zomaar mensen op het rooster plempen... Of toch?.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er liep ook weinig leuks rond
Daarom had ie nog wel kunnen oefenen, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er liep ook weinig leuks rond
Weet niet of ik kan maar klinkt goedquote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
Oh wat vinden jullie van 8 oktober om een meet bij mij te doen?
Ah, daar is 'ie dan!quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
Waar is dat ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |