Oh, okequote:Op maandag 12 september 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee voorlopig gewoon Administratie
[..]
Hetzelfde als de MediaMarkt
Ik ben vandaag pas actief begonnen. Vind het allemaal wel spannend. Laatste keer dat ik gesolliciteerd heb, was 14 jaar geledenquote:
Meissie je bent weer terugquote:
ja het was heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 11:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Meissie je bent weer terug![]()
![]()
Zag de foto's enzo op facebook, volgens mij heb jij well genoten van je vakantie
Jah fijn he dit heerlijke weer in Nederlandquote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het was heerlijk![]()
En lekker warmNu heb ik het koud
Erikquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het echt bloedheet met dit benauwde weer.
Je hebt er de energie niet meer voor?quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je flink bijgenegerd?quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het was heerlijk![]()
En lekker warmNu heb ik het koud
mwah valt wel meequote:
Ik mag de verwarming nog niet aanzettenquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jah fijn he dit heerlijke weer in Nederlandheb mijn pyama weer uit de kast gehaald het is echt koud
Of komt het door die leraar?quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah valt wel mee
[..]
Ik mag de verwarming nog niet aanzetten![]()
Dus ik ga zo maar even beneden opruimen zo, krijg ik het wel warm van
quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of komt het door die leraar?
Maak em homoquote:Op maandag 12 september 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Misschien
. Volgens mij heeft ie een vriendin
.
Ohwquote:Op maandag 12 september 2011 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Misschien
. Volgens mij heeft ie een vriendin
.
quote:
Met z'n gayzapperquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en hoe zou hij dat moeten doen dan?
ghehe
Ow jah tuurlijk helemaal vergetenquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met z'n gayzapper. Die hebben alle homo's toch? Toch?
Lokken met z'n borsthaar?quote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en hoe zou hij dat moeten doen dan?
ghehe
Nou ja, het grootste bezwaar vind ik nog wel dat je als student niet echt een affaire kan beginnen met een docentquote:
Ja hoorquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met z'n gayzapper. Die hebben alle homo's toch? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |