quote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga toch maar nog ff op bed liggen, ff mn roes uitslapen, al zat dat wel niet lukken, wedden dat als ik net lekker lig te slapen dat ineens zo'n Illuminaat in mn kamer staat met een samoerai zwaard die mijn hoofd eraf hakt. Jahzeker, ben al vaker mn hoofd verloren door mn uitspraken. Achjah, ik ben immers onsterfelijk. Vele hebben me al dood proberen te maken, ik zelf heb me ook al verschillende keren dood proberen te maken, van 8 etages hoog gesprongen, mezelf voor de trein gegooit. En ga niet dood, ik kan volgens mij ook niet dood. Lang leve Fanta!!
Jij denkt er anders over dus? Jij denkt als iemand kogel door mn kop jast dat ik niet in een ander lichaam de dag erna vrolijk zit the FOK!'en ?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom mag ik van msn Morph niet toevoegen?.
Volgens mij lijd jij aan grootheidswaanzin en ben je gedesillusioneerd en moet je hulp gaan zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jij denkt er anders over dus? Jij denkt als iemand kogel door mn kop jast dat ik niet in een ander lichaam de dag erna vrolijk zit the FOK!'en ?
14 dagen? Da's ook niet echt rap.quote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor uw sollicitatie!
Uw sollicitatie is met succes verzonden. We nemen binnen 14 dagen contact met u op.
Dat is 1
![]()
![]()
Ik denk serieus echt dat ik onsterfelijk ben, ok mn lichaam kan wel dood. Maar dan fix ik wel weer nieuwe, ben al zovaak dood geweest zoals jullie dat noemen. Ik blijf terugkomen hoorquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lijdt jij aan grootheidswaanzin en ben je gedesillusioneerd en moet je hulp gaan zoeken.
Nee inderdaadquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
14 dagen? Da's ook niet echt rap.
Kassameisje in een maatpakjequote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee inderdaadMaar ach het is een baan in mijn woonplaats en nog bij de Saturn ook. Ben al blij als ik uitgenodigd word
Wat is de Saturn?quote:Op maandag 12 september 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee inderdaadMaar ach het is een baan in mijn woonplaats en nog bij de Saturn ook. Ben al blij als ik uitgenodigd word
Ik hoop niet dat je dit te letterlijk neemt.quote:Op maandag 12 september 2011 11:11 schreef _Fanta het volgende:
Maargoed, nu gaat deze "sterveling" toch maar ff liggen
Nee voorlopig gewoon Administratiequote:Op maandag 12 september 2011 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kassameisje in een maatpakje
Hetzelfde als de MediaMarktquote:
Oh, okequote:Op maandag 12 september 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee voorlopig gewoon Administratie
[..]
Hetzelfde als de MediaMarkt
Ik ben vandaag pas actief begonnen. Vind het allemaal wel spannend. Laatste keer dat ik gesolliciteerd heb, was 14 jaar geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |