Welke vriendin?quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé!
Hoe gaat het met je vriendin?
Whehe nee dat is m'n zusjequote:Op maandag 12 september 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Morph? Is dat meisje op je MSN plaatje je meisje?
Ik wil Morph ook op msnquote:Op maandag 12 september 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Morph? Is dat meisje op je MSN plaatje je meisje?
Het is nog steeds heel leuk hoorquote:
Ik ook ontzettend, vooral vanuit een psychologisch oogpunt.quote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb sektes altijd boeiend gevonden. Vooral hoe sterk mensen zich daarin verliezen.
Driehoek aan de onderkant. Zo hoort het niet he.quote:Op maandag 12 september 2011 10:43 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaaf. Gemaakt in 1997 overigens.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik zat helemaal zo van "Wat een lievvvvvv meisje!"
Dat kunnen alle zusjes. Ik kan het weten, ik ben er eentje.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ze ziet er lief uit maar kan ook heel vervelend zijn haha
Ik geloof jequote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kunnen alle zusjes. Ik kan het weten, ik ben er eentje.
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.quote:Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mijn zusjes vooral niet leuk.
Het zal welquote:Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.
Dude, doe niet zo engquote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga toch maar nog ff op bed liggen, ff mn roes uitslapen, al zat dat wel niet lukken, wedden dat als ik net lekker lig te slapen dat ineens zo'n Illuminaat in mn kamer staat met een samoerai zwaard die mijn hoofd eraf hakt. Jahzeker, ben al vaker mn hoofd verloren door mn uitspraken. Achjah, ik ben immers onsterfelijk. Vele hebben me al dood proberen te maken, ik zelf heb me ook al verschillende keren dood proberen te maken, van 8 etages hoog gesprongen, mezelf voor de trein gegooit. En ga niet dood, ik kan volgens mij ook niet dood. Lang leve Fanta!!
Goden werken nietquote:Op maandag 12 september 2011 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, doe niet zo engMoet je niet werken of naar school?
Succes!quote:Op maandag 12 september 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
Bedankt voor uw sollicitatie!
Uw sollicitatie is met succes verzonden. We nemen binnen 14 dagen contact met u op.
Dat is 1
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |