En dat idd. Ik zou graag historisch gestaafd bewijs zien. Volgens mij hebben de Illuminati nooit daadwerkelijk bestaan. Iets wat met de Vrijmetselaars wel anders is.quote:Op maandag 12 september 2011 10:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, weet wat het is met al die verhalen en filmpjes. Ze zijn niet te bewijzen.
Zet deze er bij.quote:Op maandag 12 september 2011 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen de doelgroep maar. Aziaten.
Bwhehehehe, ik ga het echt doen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zet deze er bij.![]()
[ afbeelding ]
Sterker nog. iemand die ik ken is wel eens gevraagd 'lid' ( je moet eerst een paar keer langskomen) te worden. Niets meer dan een rare religieuze cult?quote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat idd. Ik zou graag historisch gestaafd bewijs zien. Volgens mij hebben de Illuminati nooit daadwerkelijk bestaan. Iets wat met de Vrijmetselaars wel anders is.
Bedoel je nu de Vrijmetselaars of Illuminati? Want die eerste groepering bestaat daadwerkelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 10:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sterker nog. iemand die ik ken is wel eens gevraagd 'lid' ( je moet eerst een paar keer langskomen) te worden. Niets meer dan een rare religieuze cult?
Vrijmetselarij. .quote:Op maandag 12 september 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je nu de Vrijmetselaars of Illuminati? Want die eerste groepering bestaat daadwerkelijk.
Ware het niet dat de Illuminati geen geloof is, maar een groepering. Meer een sekte.quote:Op maandag 12 september 2011 10:37 schreef _Fanta het volgende:
Kweet t nie, zit een luchtje aan dat geloof.
quote:Op maandag 12 september 2011 10:37 schreef _Fanta het volgende:
Kweet t nie, zit een luchtje aan dat geloof.
Ja, dat dacht ik alquote:
Maar dan ook echt bijna o-ver-al.quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. De invloeden van de vrijmetselarij zie je overal wel in terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |