Allemaal de schuld van hoge heren in den haag. OPEN JE OGEN MENSEN HET IS ALLEMAAL DEN SCHULD VAN DEN ILUMINATIE! VERDOMME!quote:
doe es normaalquote:Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van hoge heren in den haag. OPEN JE OGEN MENSEN HET IS ALLEMAAL DEN SCHULD VAN DEN ILUMINATIE! VERDOMME!
Dat vind ik ook zo leuk aan mij, ook al ben ik gaar het is niet totale onzin wat ik uitkraam, miss voor jullie wel. Maar als je mn posts aan elkaar plakt denk je van Fuck! heeft ie wel gelijk inquote:Op maandag 12 september 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maar, wat je zegt slaat kant nog wal.
Oh, ik geloof wel dat er geheime genootschappen bestaan, die elkaar helpen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat we onszelf kapot maken maar ik denk niet dat er een geheime organisatie achter zit. Eerder een zorgeloze graaicultuur.
't was een garpje meid.quote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe es normaaldan doe je al gek genoeg
Haaai![]()
Mits je er zelf in kan komen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat er geheime genootschappen bestaan, die elkaar helpen.
Samenzweringen categorisch ontkennen is even ondoordacht als het overal zien van samenzweringen. Punt is wel dat je als gewone burger nooit de echte waarheid zal kunnen achterhalen. Sommige theoriën die op intenet rondzweven zullen best een kern van waarheid hebben, maar veel ook weer niet. Geen manier om er echt achter te komen.
Nee, je hebt geen gelijk. Niet zolang je verzaakt met enig bewijs of redelijke argumenten te komen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo leuk aan mij, ook al ben ik gaar het is niet totale onzin wat ik uitkraam, miss voor jullie wel. Maar als je mn posts aan elkaar plakt denk je van Fuck! heeft ie wel gelijk in
Freemasonryquote:Op maandag 12 september 2011 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik geloof wel dat er geheime genootschappen bestaan, die elkaar helpen.
Samenzweringen categorisch ontkennen is even ondoordacht als het overal zien van samenzweringen. Punt is wel dat je als gewone burger nooit de echte waarheid zal kunnen achterhalen. Sommige theoriën die op intenet rondzweven zullen best een kern van waarheid hebben, maar veel ook weer niet. Geen manier om er echt achter te komen.
Wat wil je van me horen dan? dat we dom worden gehouden? dat weet je zelf ook wel toch?quote:Op maandag 12 september 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen gelijk. Niet zolang je verzaakt met enig bewijs of redelijke argumenten te komen.
Nee, ik wil van jou weten uit welke gegevens jij op hebt gemaakt dat de Illuminati (weer) actief zijnquote:Op maandag 12 september 2011 10:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wat wil je van me horen dan? dat we dom worden gehouden? dat weet je zelf ook wel toch?
jah moet ik dat weer gaan opzoeken, die wiki pagina over Illuminati was vorige keer dat ik hem bezoekte ook stuk uitgebreider. op youtube stonden ook verschillende recente filmpjes over Illuminati. Weet ook niet wat daar nog van over is.quote:Op maandag 12 september 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil van jou weten uit welke gegevens jij op hebt gemaakt dat de Illuminati (weer) actief zijn.
Ik weet heel goed dat we dom worden gehouden.
Ja, weet wat het is met al die verhalen en filmpjes. Ze zijn niet te bewijzen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah moet ik dat weer gaan opzoeken, die wiki pagina over Illuminati was vorige keer dat ik hem bezoekte ook stuk uitgebreider. op youtube stonden ook verschillende recente filmpjes over Illuminati. Weet ook niet wat daar nog van over is.
Alleen de doelgroep maar. Aziaten.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat ga je moodboarden, die mobiele applicatie?
Ik zie ze graag tegemoetquote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah moet ik dat weer gaan opzoeken, die wiki pagina over Illuminati was vorige keer dat ik hem bezoekte ook stuk uitgebreider. op youtube stonden ook verschillende recente filmpjes over Illuminati. Weet ook niet wat daar nog van over is.
hihiquote:Op maandag 12 september 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok hihi, die had ik nog niet aan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |