Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwakenquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en hoe zou hij dat moeten doen dan?
ghehe
Oeh erik zijn borsthaarquote:
Nee heb je, ja kan je krijgen tochquote:Op maandag 12 september 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwaken.
Groetjes van mij aan je hond!quote:Op maandag 12 september 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga de kou in..... hond uitlaten
Druk bezig met van allesquote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een stilte, scholen zijn weer begonnen zeker
Zit er nogsteeds aan te denken om me ook in te schrijven bij een dergelijk bureau.quote:Op maandag 12 september 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ingeschreven als werkzoekende bij het UWV, mijn werkcoach gaat mij bellen binnen 2 werkdagen
Omg wat een gedoe zeg ontslagen wordenMaar goed nu alvast de uitkering aanvragen, voor het geval dat ik per 1 november geen baan heb gevonden
hihi vind het allemaal veel te spannend
Je bent vrij?quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
Kleine Nike Air Maxjes natuurlijk!quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |