Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwakenquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en hoe zou hij dat moeten doen dan?
ghehe
Oeh erik zijn borsthaarquote:
Nee heb je, ja kan je krijgen tochquote:Op maandag 12 september 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwaken.
Groetjes van mij aan je hond!quote:Op maandag 12 september 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga de kou in..... hond uitlaten
Druk bezig met van allesquote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een stilte, scholen zijn weer begonnen zeker
Zit er nogsteeds aan te denken om me ook in te schrijven bij een dergelijk bureau.quote:Op maandag 12 september 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ingeschreven als werkzoekende bij het UWV, mijn werkcoach gaat mij bellen binnen 2 werkdagen
Omg wat een gedoe zeg ontslagen wordenMaar goed nu alvast de uitkering aanvragen, voor het geval dat ik per 1 november geen baan heb gevonden
hihi vind het allemaal veel te spannend
Je bent vrij?quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
Kleine Nike Air Maxjes natuurlijk!quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
Meisje van 1 week oud jaquote:Op maandag 12 september 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent vrij?
1 week oud? Uhmzzz is het een kraamkado, of wil je echt wat echt een speelgoedje geven?
er is toch vast wel een Prenatal ofzo, bij de HEMA hebben ze ook baby spulliesquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Meisje van 1 week oud ja. Ja het is een kraamcadeau. Maar dat is toch ook een speelgoed?
Ik ben hier zo slecht in
ow en weet iemand waar je dat kan kopen in Rotterdam Centrum?
Ik ook, dus geen excuusquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben al een tijdje van school af...
okquote:Op maandag 12 september 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is toch vast wel een Prenatal ofzo, bij de HEMA hebben ze ook baby spullies
Prenatal of de Hemaquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Meisje van 1 week oud ja. Ja het is een kraamcadeau. Maar dat is toch ook een speelgoed?
Ik ben hier zo slecht in
ow en weet iemand waar je dat kan kopen in Rotterdam Centrum?
Ja dat ga ik dus denk ik maar doenquote:Op maandag 12 september 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Prenatal of de Hema![]()
Kraamcadeau kan van alles zijnOok kleding enzo
![]()
Hihi....
En anders gewoon Prenatal instappen en vragen aan de verkoopster
quote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
mag ik mee kleertjes kopen als jij kindjes krijgt CA?
en anders vragen wat ze het liefste willen, de meeste hebben al bergen rompers bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2011 13:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus denk ik maar doen
holyquote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens mijn 600 mailtjes aan het wegwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
Ik er zo naar uit om vader te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil ook zeker kinderen maar nu nog niet
Ik vond 37 wel een mooie leeftijd voor een eerste kind.quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef mr-green het volgende:
[..]ik wil ook zeker kinderen maar nu nog niet
dat dacht ik eerst ook, maar rond de 28 jaar gaat het wel kriebelen hoorquote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 37 wel een mooie leeftijd voor een eerste kind.
whut! ik dacht dat jij jonger was dan ikquote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook, maar rond de 28 jaar gaat het wel kriebelen hoor
ik ben nu 33quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut! ik dacht dat jij jonger was dan ik
Eigenlijk is ze nog een meisje van 18 hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut! ik dacht dat jij jonger was dan ik
ja soms welquote:Op maandag 12 september 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze nog een meisje van 18 hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |