Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwakenquote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en hoe zou hij dat moeten doen dan?
ghehe
Oeh erik zijn borsthaarquote:
Nee heb je, ja kan je krijgen tochquote:Op maandag 12 september 2011 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het ergens diep in hem sluimert en dat ik het alleen maar even hoef te ontwaken.
Groetjes van mij aan je hond!quote:Op maandag 12 september 2011 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga de kou in..... hond uitlaten
Druk bezig met van allesquote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een stilte, scholen zijn weer begonnen zeker
Zit er nogsteeds aan te denken om me ook in te schrijven bij een dergelijk bureau.quote:Op maandag 12 september 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ingeschreven als werkzoekende bij het UWV, mijn werkcoach gaat mij bellen binnen 2 werkdagen
Omg wat een gedoe zeg ontslagen wordenMaar goed nu alvast de uitkering aanvragen, voor het geval dat ik per 1 november geen baan heb gevonden
hihi vind het allemaal veel te spannend
Je bent vrij?quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
Kleine Nike Air Maxjes natuurlijk!quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles
Heb wel een vraag: wat koop ik voor een meisje van 1 week oud?
Meisje van 1 week oud jaquote:Op maandag 12 september 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent vrij?
1 week oud? Uhmzzz is het een kraamkado, of wil je echt wat echt een speelgoedje geven?
er is toch vast wel een Prenatal ofzo, bij de HEMA hebben ze ook baby spulliesquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Meisje van 1 week oud ja. Ja het is een kraamcadeau. Maar dat is toch ook een speelgoed?
Ik ben hier zo slecht in
ow en weet iemand waar je dat kan kopen in Rotterdam Centrum?
Ik ook, dus geen excuusquote:Op maandag 12 september 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben al een tijdje van school af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |