Spam?quote:Op maandag 12 september 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens mijn 600 mailtjes aan het wegwerken
quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
Ik er zo naar uit om vader te worden.Hoe was Appelpop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Oh, is dat wat?quote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geld verdienen door op linkjes te klikken.
Nog 700 punten bij euroclix en ik krijg 70 euro
Neah, straks heb ik helemaal een muisarm. Ik klik wel foto'squote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geld verdienen door op linkjes te klikken.
Nog 700 punten bij euroclix en ik krijg 70 euro
http://www.euroclix.nl/index?SRef=vmAeymqCQrquote:
In hoeveel jaar tijd?quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.euroclix.nl/index?SRef=vmAeymqCQr
Ik heb in totaal al 190 euro gekregen. Ben nu aan het sparen voor mijn volgende 70
En hoe lang heb je daarover gedaan?quote:Op maandag 12 september 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.euroclix.nl/index?SRef=vmAeymqCQr
Ik heb in totaal al 190 euro gekregen. Ben nu aan het sparen voor mijn volgende 70
quote:
elk jaar ongeveer 70 euroquote:Op maandag 12 september 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe lang heb je daarover gedaan?.
Dus je krijgt drie mailtjes per dag, klikt op een linkje en dan krijg je na een jaar 70 euro?quote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
elk jaar ongeveer 70 euro
3 jaar dusEn zoveel tijd kost het niet, elke dag maar 3 mailtjes ofzo
en je moet meedoen met onderzoekjes enzoquote:Op maandag 12 september 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus je krijgt drie mailtjes per dag, klikt op een linkje en dan krijg je na een jaar 70 euro?.
Als je toch tijd te veel hebtquote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je moet meedoen met onderzoekjes enzoDan krijg je meer punten
Ik snap hetquote:Op maandag 12 september 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je moet meedoen met onderzoekjes enzoDan krijg je meer punten
quote:Op maandag 12 september 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het. Op zich wel leuk voor oudere mensen ook, die hebben toch geen flikker te doen en zo
.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed het ook toen ik gewoon werkte, het kost echt weinig tijd
Oh, oke. Maar ik hoorde van iemand dat het ook mogelijk is het aantal mailtjes dat je krijgt te verdubbelen of zo. Vandaarquote:
jaquote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, samzz noemt je volgens mij een oud wijf!
Stomme stookhomoquote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a, samzz noemt je volgens mij een oud wijf!
* Beep *quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een hekel aan mailtjes
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik ook welquote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb zin in stokbrood met kruidenboter
Inmiddels voorzien. Hmmmm, wat lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik ook wel
ik moet nog boodschappen doen voor deze weekik mis nog 2 groentes
quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zin in stokbrood met kruidenboter en dan een plakje kaas uit de ovenquote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb zin in stokbrood met kruidenboter
eet smakelijkquote:Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inmiddels voorzien. Hmmmm, wat lekker
Eet smakelijkquote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier een kat die iets... uitgekotst heeft.
Zo moet het toch?quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je hier ook even poetsenquote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Insomnium het volgende:
Huis is weer schoon.
Was zit erin.
Bed verschoont.
Ramen zijn gelapt.
Vloer is gedweild.
Alles afgestoft.
Afwas is gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij mij voorziet in het treinkaartje, een pakje shag en wat ranja dan kom ik rustig jouw kant op hoorquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en nieuwe spanje shirt gekocht op TenerifeDe horror.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Beter had je "gedweilt" opgeschreven. Het is nu zo combobreaker.quote:Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef Insomnium het volgende:
Huis is weer schoon.
Was zit erin.
Bed verschoont.
Ramen zijn gelapt.
Vloer is gedweild.
Alles afgestoft.
Afwas is gedaan.
Wat moet ik vertellen?quote:
FUUUUUUUquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter had je "gedweilt" opgeschreven. Het is nu zo combobreaker.
Ik ga mijn bedje ook even verschonen trouwens. Op de countryklanken van Mark Chesnutt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |