Nou, dat kost me allemaal te veel en ik heb al boodschappen gedaan voor vanavond en morgenquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als jij mij voorziet in het treinkaartje, een pakje shag en wat ranja dan kom ik rustig jouw kant op hoor![]()
Dan wil ik ook nog wel voor je koken.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
Beter had je "gedweilt" opgeschreven.
Als ik OV had dan was ik gratis naar je toe gekomenquote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat kost me allemaal te veel en ik heb al boodschappen gedaan voor vanavond en morgen.
Gedweild is ook met de D. En verschoond ook.quote:Op maandag 12 september 2011 14:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
FUUUUUUU
Ik moet toch echt mijn grammatica eens onder de loep gaan nemen
Maar ik dacht toch echt dat het met een d was.
Maar ik zal wel falen
quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Faalnazi alert [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gedweild is ook met de D. En verschoond ook.
Oh hij bedoelt Appelpop.quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HOE HET WAS ???
H.. O.. E... H... E... T... W... A....S....
DANKUWEL, KAPITEIN OVERDUIDELIJK!quote:Op maandag 12 september 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gedweild is ook met de D. En verschoond ook.
Ja ja ja .quote:Op maandag 12 september 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DANKUWEL, KAPITEIN OVERDUIDELIJK!
Je hebt toch wel een chick aangesproken he!?quote:Op maandag 12 september 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hij bedoelt Appelpop.![]()
Nee er is niks gebeurd Morph.
Het ergste is nog je zinsconstructie "Beter <werkwoord> ....". Je mag het misschien vaak tegenkomen, maar het is hartstikke fout.quote:Op maandag 12 september 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DANKUWEL, KAPITEIN OVERDUIDELIJK!
Hij heeft goede smoesjes heb ik gehoord!quote:Op maandag 12 september 2011 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een chick aangesproken he!?
Neuh.quote:Op maandag 12 september 2011 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een chick aangesproken he!?
Je hebt mijn post niet begrepen zie ik.quote:Op maandag 12 september 2011 14:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het ergste is nog je zinsconstructie "Beter <werkwoord> ....". Je mag het misschien vaak tegenkomen, maar het is hartstikke fout.
Zeker wel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt mijn post niet begrepen zie ik.
Hij bedoelt dus, dat hij alles met een 't' schrijft alleen 'gedweild' dus niet. Dat is de combobrekerquote:
Ik snapte het welquote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus, dat hij alles met een t schrijft alleen 'gedweild' dus niet. Dat is de combobreker.
Maar dat snapte je vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |