Oh ja joh?quote:Op maandag 12 september 2011 08:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gut o gut zo beleef je nog eens wat..ja ja een nieuw gesprek van de dag voor tijdens de thee met lange vingers
goeiesmoggusquote:
Ben jij nog niet naar bed geweest?quote:Op maandag 12 september 2011 08:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goeiesmoggus
ik ga zo ook maar even een paar uurtjes proberen te slapen
neequote:Op maandag 12 september 2011 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij nog niet naar bed geweest?
van uitstel komt afstel want dat gesprek krijg je waarschijnlijk toch wel weer?quote:Op maandag 12 september 2011 08:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb vandaag een spijbeldaggoed begin van het jaar
maar had gesprek om 11 uur waarbij ik zekerweten een preek zou krijgen en verder niks te melden had.. dus ik ben ziek
ja donderdagquote:Op maandag 12 september 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van uitstel komt afstel want dat gesprek krijg je waarschijnlijk toch wel weer?
zo is het, ziek maar lekker uitquote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja donderdagmaar dan kan ik vandaag nog even genieten enzo
soms is het echt nodigquote:Op maandag 12 september 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo is het, ziek maar lekker uit![]()
Had je dan niet beter vannacht gewoon kunnen gaan slapen?quote:Op maandag 12 september 2011 09:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms is het echt nodig
eigenlijk welquote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je dan niet beter vannacht gewoon kunnen gaan slapen?
Nee joh, wat is dat voor idioot idee?quote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je dan niet beter vannacht gewoon kunnen gaan slapen?
Heb ik ook wel eens, uren wakker en zo.quote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar was nie moe
Tja... ik zit vol idiote ideeën.quote:Op maandag 12 september 2011 09:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee joh, wat is dat voor idioot idee?
Ja mijn eigen nagel. Dus nu heb ik 1 korte.quote:Op maandag 12 september 2011 07:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Of was het je eigen nagel die gebroken is? in dat geval kusje op je nagelIk had nog over jou geschreven paar pagina's terug, moet je maar us nalezen
halve dagen aan het werk... vandaag uitslag vd foto, morgen bedrijfsarts.. rustig opbouwenquote:
dat moet ook gewoon, somsquote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja donderdagmaar dan kan ik vandaag nog even genieten enzo
Oke. Maar 't gaat iig beter en dat is goed, lijkt me.quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
halve dagen aan het werk... vandaag uitslag vd foto, morgen bedrijfsarts.. rustig opbouwen
de ene dag gaat beter dan de andere dag
Jep het gaat de goede kant op.. zo lijkt het .quote:Op maandag 12 september 2011 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar 't gaat iig beter en dat is goed, lijkt me.
Hopen dat de uitslag goed is.
Toedels!quote:Op maandag 12 september 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep het gaat de goede kant op.. zo lijkt het .
Ik moet gaan![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet gaan![]()
Tschussquote:Op maandag 12 september 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet gaan![]()
Mijne duurt nog tot en met morgen hoorquote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom duurt 't weekend niet langer?.
Mijne ook, maar die van lief niet.quote:Op maandag 12 september 2011 09:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne duurt nog tot en met morgen hoor
Oh, gemeeeenquote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook, maar die van lief niet.
Lief?quote:Op maandag 12 september 2011 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook, maar die van lief niet.
Dat snap ikquote:Op maandag 12 september 2011 09:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, gemeeeen![]()
(van het weekend hè, niet van jou)
Oeh, dat is ook lekker, zeker met dit viezige miezerweerquote:Op maandag 12 september 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Aan de andere kant, ik kon wel lekker blijven liggen, alleen in 't grote bed tekenfilms kijken
.
Hier waait het alleen heel hardquote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook lekker, zeker met dit viezige miezerweer
Is het al carnaval?quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef Melting het volgende:
Over een klein half uurtje ben ik er weg van..... de kroeg in!
Hahaha... nee kermis.quote:
Zo laat nog?quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef Melting het volgende:
Over een klein half uurtje ben ik er weg van..... de kroeg in!
Oh, dat vond ik juist geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier waait het alleen heel hard.
Het onweer van zaterdag *rilt*.
Wat een traditiequote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha... nee kermis.
En op maandag is het traditie dat de eerste om 10.00 uur ongeveer aanwezig zijn.
Hello goodmorning, how are you?quote:
I'm fine!quote:
Nog niet zo heel langquote:Op maandag 12 september 2011 09:44 schreef Myraela het volgende:
Samzz. Sinds wanneer heb jij een lief.
Ik wel, makkelijk. Teveel reeksten in mijn Myat.quote:Op maandag 12 september 2011 09:40 schreef -Datdus- het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik zat dus te denken. Ik zou niet meer terug kunnen naar het oude fok! Geen updates en reeksen die automatisch is je AT komen te staan.
Oh cool.quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang.
Maar ik houd dat liever zo veel mogelijk van Fok gezien de in het verleden behaalde resultaten.
Thanksquote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh cool.Vraag niets verder hoor, vond het gewoon leuk.
Misschien een ideetje om topics en reeksen apart te kunnen laten volgen. >,>quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, makkelijk. Teveel reeksten in mijn Myat.Ik ben echt gestopt met een hoop SC's gewoon omdat ik het te chaotisch vond.
Als het kon zou ik meteen terug willen naar het oude Fok.quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, makkelijk. Teveel reeksten in mijn Myat.Ik ben echt gestopt met een hoop SC's gewoon omdat ik het te chaotisch vond.
Nicequote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
I'm fine!Ik ga zo proosten op jullie!
Context?quote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef _Fanta het volgende:
En nu word ik vast weer vermoord door die Illuminatisten omdat ze oh zo graag de touwtjes zelf in handen willen hebbe, in Beglie is dat geloof al verboden waar niet hier? Ik word serieus bang van die gasten, iemand moet ze stoppen!
Wat de neuk, waar heb jij 't over? De Illuminati bestaan niet (meer)quote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef _Fanta het volgende:
En nu word ik vast weer vermoord door die Illuminatisten omdat ze oh zo graag de touwtjes zelf in handen willen hebbe, in Beglie is dat geloof al verboden waar niet hier? Ik word serieus bang van die gasten, iemand moet ze stoppen!
Misschien bedoeld hij de vrijmetselarij..quote:Op maandag 12 september 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de neuk, waar heb jij 't over? De Illuminati bestaan niet (meer).
Ze doen ons denken dat ze niet meer bestaan, maar ondertussen begint dat echt groot te worden.quote:Op maandag 12 september 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de neuk, waar heb jij 't over? De Illuminati bestaan niet (meer).
Mja, dat schiet ook niet op. En opzich is het geen ramp, maar ik volg natuurlijk elke reeks in ONZ, dus heb er buiten ONZ een paar laten vallen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om topics en reeksen apart te kunnen laten volgen. >,>
Daarom! Ik ben er weg vanquote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NiceMaar het is wel 9:50 uur he
Waitwhuat waarom?quote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef _Fanta het volgende:
En nu word ik vast weer vermoord door die Illuminatisten omdat ze oh zo graag de touwtjes zelf in handen willen hebbe, in Beglie is dat geloof al verboden waarom niet hier? Ik word serieus bang van die gasten, iemand moet ze stoppen!
Dat is iets heel anders...quote:Op maandag 12 september 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien bedoeld hij de vrijmetselarij..
Dat heb ik met een andere bepaalde groep.quote:Op maandag 12 september 2011 09:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Omdat ze zo machtig aan t worden zijn, wereldwijd, dat maakt me bang
hahahaha.quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik met een andere bepaalde groep.
Laat me raden.. moslims ofnie?quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn docent is niet lelijk en kan echt ontzettend goed en leuk college geven.
Hehehequote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moslims vind ik te breed, ik heb genoeg moslim vrienden. Maar de moslims die alleen oog hebben voor hun geloof/ afkomst en daardoor vergeten zelf na te denken vind ik eng.quote:
Ieder gehersenspoeld mens is in feite een dreiging. Geloof kan mooi zijn, zelfs de islam. Maar je moet er niet te ver in door schieten want dan word t eng.quote:Op maandag 12 september 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moslims vind ik te breed, ik heb genoeg moslim vrienden. Maar de moslims die alleen oog hebben voor hun geloof/ afkomst en daardoor vergeten zelf na te denken vind ik eng.
Oeh, soms is school stiekem toch wel heel leukquote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn docent is niet lelijk en kan echt ontzettend goed en leuk college geven.
Ze blazen het idd altijd zoveel op.quote:Op maandag 12 september 2011 10:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ieder gehersenspoeld mens is in feite een dreiging. Geloof kan mooi zijn, zelfs de islam. Maar je moet er niet te ver in door schieten want dan word t eng.
Euh... Heb jij ook maar enig redelijk bewijs dat de Illuminati weer actief is?quote:Op maandag 12 september 2011 09:59 schreef _Fanta het volgende:
Liever Moslims dan die Illuminaten, als we daar niet mee uitkijken nemen ze binne pakweg 10 jaar heel de wereld over!
quote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ze blazen het idd altijd zoveel op.
Jah pcies, zijn er altijd een paar die t voor de rest verneuken. Heb je ook bij de christendom, dr zijn dr een paar die iets te ver doorslaan en dat haalt dan t nieuws.quote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lol'dequote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Kan je me wat leesvoer geven ?quote:Op maandag 12 september 2011 10:07 schreef _Fanta het volgende:
Jah kweet t ook nie man, vind dat hele Illuminati nogal eng. En ook dat er zovelen zijn. Wat willen ze van ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |