Dat heb ik met een andere bepaalde groep.quote:Op maandag 12 september 2011 09:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Omdat ze zo machtig aan t worden zijn, wereldwijd, dat maakt me bang
hahahaha.quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik met een andere bepaalde groep.
Laat me raden.. moslims ofnie?quote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn docent is niet lelijk en kan echt ontzettend goed en leuk college geven.
Hehehequote:Op maandag 12 september 2011 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moslims vind ik te breed, ik heb genoeg moslim vrienden. Maar de moslims die alleen oog hebben voor hun geloof/ afkomst en daardoor vergeten zelf na te denken vind ik eng.quote:
Ieder gehersenspoeld mens is in feite een dreiging. Geloof kan mooi zijn, zelfs de islam. Maar je moet er niet te ver in door schieten want dan word t eng.quote:Op maandag 12 september 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moslims vind ik te breed, ik heb genoeg moslim vrienden. Maar de moslims die alleen oog hebben voor hun geloof/ afkomst en daardoor vergeten zelf na te denken vind ik eng.
Oeh, soms is school stiekem toch wel heel leukquote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn docent is niet lelijk en kan echt ontzettend goed en leuk college geven.
Ze blazen het idd altijd zoveel op.quote:Op maandag 12 september 2011 10:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ieder gehersenspoeld mens is in feite een dreiging. Geloof kan mooi zijn, zelfs de islam. Maar je moet er niet te ver in door schieten want dan word t eng.
Euh... Heb jij ook maar enig redelijk bewijs dat de Illuminati weer actief is?quote:Op maandag 12 september 2011 09:59 schreef _Fanta het volgende:
Liever Moslims dan die Illuminaten, als we daar niet mee uitkijken nemen ze binne pakweg 10 jaar heel de wereld over!
quote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ze blazen het idd altijd zoveel op.
Jah pcies, zijn er altijd een paar die t voor de rest verneuken. Heb je ook bij de christendom, dr zijn dr een paar die iets te ver doorslaan en dat haalt dan t nieuws.quote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lol'dequote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Kan je me wat leesvoer geven ?quote:Op maandag 12 september 2011 10:07 schreef _Fanta het volgende:
Jah kweet t ook nie man, vind dat hele Illuminati nogal eng. En ook dat er zovelen zijn. Wat willen ze van ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |