Hier waait het alleen heel hardquote:Op maandag 12 september 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook lekker, zeker met dit viezige miezerweer
Is het al carnaval?quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef Melting het volgende:
Over een klein half uurtje ben ik er weg van..... de kroeg in!
Hahaha... nee kermis.quote:
Zo laat nog?quote:Op maandag 12 september 2011 09:32 schreef Melting het volgende:
Over een klein half uurtje ben ik er weg van..... de kroeg in!
Oh, dat vond ik juist geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier waait het alleen heel hard.
Het onweer van zaterdag *rilt*.
Wat een traditiequote:Op maandag 12 september 2011 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha... nee kermis.
En op maandag is het traditie dat de eerste om 10.00 uur ongeveer aanwezig zijn.
Hello goodmorning, how are you?quote:
I'm fine!quote:
Nog niet zo heel langquote:Op maandag 12 september 2011 09:44 schreef Myraela het volgende:
Samzz. Sinds wanneer heb jij een lief.
Ik wel, makkelijk. Teveel reeksten in mijn Myat.quote:Op maandag 12 september 2011 09:40 schreef -Datdus- het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik zat dus te denken. Ik zou niet meer terug kunnen naar het oude fok! Geen updates en reeksen die automatisch is je AT komen te staan.
Oh cool.quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang.
Maar ik houd dat liever zo veel mogelijk van Fok gezien de in het verleden behaalde resultaten.
Thanksquote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh cool.Vraag niets verder hoor, vond het gewoon leuk.
Misschien een ideetje om topics en reeksen apart te kunnen laten volgen. >,>quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, makkelijk. Teveel reeksten in mijn Myat.Ik ben echt gestopt met een hoop SC's gewoon omdat ik het te chaotisch vond.
Als het kon zou ik meteen terug willen naar het oude Fok.quote:Op maandag 12 september 2011 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, makkelijk. Teveel reeksten in mijn Myat.Ik ben echt gestopt met een hoop SC's gewoon omdat ik het te chaotisch vond.
Nicequote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
I'm fine!Ik ga zo proosten op jullie!
Context?quote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef _Fanta het volgende:
En nu word ik vast weer vermoord door die Illuminatisten omdat ze oh zo graag de touwtjes zelf in handen willen hebbe, in Beglie is dat geloof al verboden waar niet hier? Ik word serieus bang van die gasten, iemand moet ze stoppen!
Wat de neuk, waar heb jij 't over? De Illuminati bestaan niet (meer)quote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef _Fanta het volgende:
En nu word ik vast weer vermoord door die Illuminatisten omdat ze oh zo graag de touwtjes zelf in handen willen hebbe, in Beglie is dat geloof al verboden waar niet hier? Ik word serieus bang van die gasten, iemand moet ze stoppen!
Misschien bedoeld hij de vrijmetselarij..quote:Op maandag 12 september 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de neuk, waar heb jij 't over? De Illuminati bestaan niet (meer).
Ze doen ons denken dat ze niet meer bestaan, maar ondertussen begint dat echt groot te worden.quote:Op maandag 12 september 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de neuk, waar heb jij 't over? De Illuminati bestaan niet (meer).
Mja, dat schiet ook niet op. En opzich is het geen ramp, maar ik volg natuurlijk elke reeks in ONZ, dus heb er buiten ONZ een paar laten vallen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om topics en reeksen apart te kunnen laten volgen. >,>
Daarom! Ik ben er weg vanquote:Op maandag 12 september 2011 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NiceMaar het is wel 9:50 uur he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |