Oh ja joh?quote:Op maandag 12 september 2011 08:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gut o gut zo beleef je nog eens wat..ja ja een nieuw gesprek van de dag voor tijdens de thee met lange vingers
goeiesmoggusquote:
Ben jij nog niet naar bed geweest?quote:Op maandag 12 september 2011 08:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goeiesmoggus
ik ga zo ook maar even een paar uurtjes proberen te slapen
neequote:Op maandag 12 september 2011 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij nog niet naar bed geweest?
van uitstel komt afstel want dat gesprek krijg je waarschijnlijk toch wel weer?quote:Op maandag 12 september 2011 08:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb vandaag een spijbeldaggoed begin van het jaar
maar had gesprek om 11 uur waarbij ik zekerweten een preek zou krijgen en verder niks te melden had.. dus ik ben ziek
ja donderdagquote:Op maandag 12 september 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van uitstel komt afstel want dat gesprek krijg je waarschijnlijk toch wel weer?
zo is het, ziek maar lekker uitquote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja donderdagmaar dan kan ik vandaag nog even genieten enzo
soms is het echt nodigquote:Op maandag 12 september 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo is het, ziek maar lekker uit![]()
Had je dan niet beter vannacht gewoon kunnen gaan slapen?quote:Op maandag 12 september 2011 09:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soms is het echt nodig
eigenlijk welquote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je dan niet beter vannacht gewoon kunnen gaan slapen?
Nee joh, wat is dat voor idioot idee?quote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je dan niet beter vannacht gewoon kunnen gaan slapen?
Heb ik ook wel eens, uren wakker en zo.quote:Op maandag 12 september 2011 09:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar was nie moe
Tja... ik zit vol idiote ideeën.quote:Op maandag 12 september 2011 09:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee joh, wat is dat voor idioot idee?
Ja mijn eigen nagel. Dus nu heb ik 1 korte.quote:Op maandag 12 september 2011 07:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Of was het je eigen nagel die gebroken is? in dat geval kusje op je nagelIk had nog over jou geschreven paar pagina's terug, moet je maar us nalezen
halve dagen aan het werk... vandaag uitslag vd foto, morgen bedrijfsarts.. rustig opbouwenquote:
dat moet ook gewoon, somsquote:Op maandag 12 september 2011 09:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja donderdagmaar dan kan ik vandaag nog even genieten enzo
Oke. Maar 't gaat iig beter en dat is goed, lijkt me.quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
halve dagen aan het werk... vandaag uitslag vd foto, morgen bedrijfsarts.. rustig opbouwen
de ene dag gaat beter dan de andere dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |