quote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
Een roze doos ofzo met wat spulletjes erin. Haha vraag maar niet verder want ik weet het niet
Volgens mij maak je dat er zelf naar, hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hiero wel weten dat ik niet bepaald in staat ben om te werken. Dusjah ik heb een uitkering. Goden moeten ook eten niewaar
Wanneer ga je hulp zoeken?quote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hiero wel weten dat ik niet bepaald in staat ben om te werken. Dusjah ik heb een uitkering. Goden moeten ook eten niewaar
Wat heb je dan? Wat is er mis met je?quote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een huilie zegquote:Op maandag 12 september 2011 16:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk doen? Ik had toch wel een hoger niveau verwacht van iemand die een interwebsradio beheerd.
Als je goed op het rooster en site had gekeken was je er heel snel achter gekomen.quote:[..]
Als jij goed hebt gelezen zie je dat er staat dat zelfs als het rooster leeg is, iemand kan draaien.
Als jij gaat beweren dat ik achterlijk ben omdat ik niet uitsluit dat er nog steeds een DJ kan draaien als dit niet op het rooster staat wel ja.quote:
Asperges steken.quote:Op maandag 12 september 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Zie ik een paar leuke vacatures, is het voor 12 uur in de week
Moet minimaal 24 uur zijn
quote:Op maandag 12 september 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als jij gaat beweren dat ik achterlijk ben omdat ik niet uitsluit dat er nog steeds een DJ kan draaien als dit niet op het rooster staat wel ja.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:21 schreef Viro het volgende:
Als je goed op het rooster en site had gekeken was je er heel snel achter gekomen.
Volgens mij weet jij geen ene Fuck van mij, jah toch?quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij maak je dat er zelf naar, hoor.
0906 lijn opzettenquote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Als het moet dan moet het.... zolang ik maar een baan heb
Ja, heb je gelijk in. Hoop dat je snel iets vindt.quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Als het moet dan moet het.... zolang ik maar een baan heb
Wat heb je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij geen ene Fuck van mij, jah toch?
Hitsige Hetty.quote:
Ik weet dat je je iedere dag lamlendig zuipt. Dus je zal zelf een groot aandeel in je werkeloosheid hebben, dacht ik zo.quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij geen ene Fuck van mij, jah toch?
Ik zal in het vervolg eerst op de site kijken, wat overigens onlogisch is, of Gup draait. Omdat ik dit niet gedaan heb ben ik achterlijk?quote:
quote:
Ja ik heb nog 1,5 maand en ik heb er vertrouwen inquote:Op maandag 12 september 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in. Hoop dat je snel iets vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |