Ik dacht dat je dat onderhand vergeten wasquote:Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou daar in nog een keer komen werken bij mij
Silk en ik moet wel lukken denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan DJ taxi niet gewoon iedereen ophalen en naar een meet brengen?
Hell no.quote:Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan DJ taxi niet gewoon iedereen ophalen en naar een meet brengen?
Dat wordt dus werken tijdens de meetquote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat onderhand vergeten was.
Ideetje van NrTH dusquote:
En als ik betaalquote:
Mijn geheugen is vrij goedquote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat onderhand vergeten was.
Sorryquote:
Dit dus.quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er liep ook weinig leuks rond
Flauwquote:
Oh, dan krijg je zo'n Romeinse I?quote:Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ideetje van NrTH dusKwam er alleen pas later achter dat het er bijv in het FoBo heel lelijk uit ziet
Ik zag het in de titelbalk van mijn browser bij haar profiel, waar de hoofdletter i met blokschreven wordt weergegeven.quote:Op maandag 12 september 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw.
[..]
Oh, dan krijg je zo'n Romeinse I?.
Begin er dan ook niet aanquote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
Ik snap echt geen drol van dat JavaScript.
Zo kun je er ook achter komen jaquote:Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag het in de titelbalk van mijn browser bij haar profiel, waar de hoofdletter i met blokschreven wordt weergegeven.
Das wel te hopen in een cafequote:Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
Maar moet nog even kijken hoe en wat, afhankelijk van het weer of er ook een bbq bijzit, anders even ergens anders eten regelen. Drank is er voldoende
Het zit in mijn lessenpakket.quote:
Oeh daar ben ik vandaag nog langsgelopenquote:
Heb er nu al zin inquote:Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef Royco1 het volgende:
Maar moet nog even kijken hoe en wat, afhankelijk van het weer of er ook een bbq bijzit, anders even ergens anders eten regelen. Drank is er voldoende
Wij komen ook.quote:Op maandag 12 september 2011 14:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in![]()
Hoop dat er veel mensen kunnen
Hartstikke mooie verbinding hoor. Zo naar Den Bosch. En Tiel.quote:Op maandag 12 september 2011 14:56 schreef Zokunen het volgende:
Wel een rotverbinding naar boven leeuwen, maar het klinkt wel leuk.
Wij? Wij als inquote:
Het een en ander moet nog vormgegeven worden maar gaat goedkomen schatje!quote:
Boven leeuwen, in de buurt van Nijmegen.quote:Op maandag 12 september 2011 14:59 schreef Insomnium het volgende:
Maar voor de duidelijkheid waar moet ik precies heen
Daar ben je nu al mee bezig?quote:Op maandag 12 september 2011 14:59 schreef Insomnium het volgende:
Maar voor de duidelijkheid waar moet ik precies heen
Oh ik woon in Zutphen das niet zo heel gek ver wegquote:Op maandag 12 september 2011 15:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Boven leeuwen, in de buurt van Nijmegen.
Waarom nietquote:
Het duurt nog dik een maandquote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Dan weet ik tenminste waar ik heen moet.
Of ben ik nu wat te enthousiast
Ligt eraan van welke kant je komt, anders is het Tielquote:Op maandag 12 september 2011 15:00 schreef Zokunen het volgende:
Oh meer Druten, maar Nijmegen was het laatste treinstation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |