wie is dat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn broertje wel kent in Zutphen
quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Insomnium het volgende:
Vanavond lekker eten bij een vriendin.
Vanavond wordt er vis gegeten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Insomnium het volgende:
Vanavond lekker eten bij een vriendin.
Volgens mij gaat ze Pasta met zalm maken.quote:Op maandag 12 september 2011 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanavond wordt er vis gegeten.
hengelengelengelengel
Jongensquote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
Ze zitten foto's van mijn docente te maken en in te zomen op haar kont.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
is ze een lekker ding?quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor hier dat dat niet echt verassend is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit weer eens foto's van mezelf te maken.
Dat gebeurd echt zoveel. Wij hadden een meisje die statiegeldbonnetjes bewaarde en zelf nog eens ging inleveren bij een ander filiaal.quote:Op maandag 12 september 2011 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Haha er is bij ons een kassiere ontslagen omdat als vriendinnen bij haar aan de kassa kwamen ze met de producten net langs het scanvlak ging zodat ze niet hoefden te betalen (of maar kleine dingetjes voor de dekmantel)
Postenquote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
WT heeft donderdag een foto van mij gemaakt en ik heb 'm nog niet weggegooid dat zegt wel wat he.
Inderdaad, ik had WT nu toch wel in een container verwacht te vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
WT heeft donderdag een foto van mij gemaakt en ik heb 'm nog niet weggegooid dat zegt wel wat he.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Wel creatiefquote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gebeurd echt zoveel. Wij hadden een meisje die statiegeldbonnetjes bewaarde en zelf nog eens ging inleveren bij een ander filiaal.
Dat is inderdaad weinig spannend..quote:Op maandag 12 september 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje dat staat, maar je ziet toch niet.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ze is schattig en heeft een zachte G.
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ze is schattig en heeft een zachte G.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik zal wel weer te jong zijn
Neequote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef Viro het volgende:
[..]was ik helemaal vergeten, maar doe eens posten
Volgens mij heb ik die laarsjes ookquote:Op maandag 12 september 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje dat staat, maar je ziet toch niet.
Hele toffe enkellaarsjes, vind ze wel wat voor jou ja.quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die laarsjes ook.
Grijs suéde, rits aan de binnenkant van de voet/enkel?quote:Op maandag 12 september 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hele toffe enkellaarsjes, vind ze wel wat voor jou ja.
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grijs suéde, rits aan de binnenkant van de voet/enkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |