Dat zal heus wel meevallen...quote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet meer zo aardig. Haat mij alleen maarNooit positief tegenover mij. alleen maar haten
Kreeg je nog opwinding bij de meisjesspulletjes of kleine kleuter speeltjes?quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kijk het hele boek door, gewoon, omdat het kan.
Bah, open dagen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef SiIk het volgende:
Ik wil sowieso open dagen enzo gaan bezoeken dit jaar. Wageningen zet ik erbij op de lijst!
Nou, Ik postte eens in het oorlogtopic om wat dingetjes te vragen. zegt ze gelijk dat ik weer de boel verziekquote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zal heus wel meevallen...
Ja, hoe wil je dan een opleiding kiezen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bah, open dagen.
Je krijgt nooit een realistisch beeld van de opleiding. Je komt er altijd na drie jaar pas achter of het een geschikte opleiding voor je is.
* SiIk meldtquote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Insomnium het volgende:
Waarom zijn er hier geen mensen in de buurt die van bord spellen houden
Ja, dat is dus ook precies het probleem!quote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je dan een opleiding kiezen.Snuggere
Absoluut waar. Maar ik ken nu de helft van de opleidingen niet eens geloof ik. Laat staan dat ik een beetje kan gokken wat geschikt is voor mequote:Op maandag 12 september 2011 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bah, open dagen.
Je krijgt nooit een realistisch beeld van de opleiding. Je komt er altijd na drie jaar pas achter of het een geschikte opleiding voor je is.
Wijsneus is een cool spel. Weet ik inmiddels alle vragen/antwoorden vanquote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Ik wil een bordspellenmeeting
Sinds ik alleen woon speel ik al helemaal nooit meer spelletjes..
Ho wacht, net had je iets over dat je naar frankrijk was geweest vanwege gezeik. Mag ik vragen hoe dat zat en hoe dat ging. Zit er over te denken om het huis uit te gaan, maar ik heb geen idee hoequote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Sequence spelen? Dat is het leukste bordspel omdat het een goede combinatie is tussen samenwerken en geluk waardoor het niet zo is dat mensen die het 34920 keer hebben gespeeld de beginners eruit spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Ga eens naar een meeloopdag van de WURquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Absoluut waar. Maar ik ken nu de helft van de opleidingen niet eens geloof ik. Laat staan dat ik een beetje kan gokken wat geschikt is voor me
Ik kan niet tegen gelukspelletjes. Dan kan ik verliezenquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sequence spelen? Dat is het leukste bordspel omdat het een goede combinatie is tussen samenwerken en geluk waardoor het niet zo is dat mensen die het 34920 keer hebben gespeeld de beginners eruit spelen.
Klopt, gelukkig is het een mix tussen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen gelukspelletjes. Dan kan ik verliezen
Dat ken ikquote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Altijd leukquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sequence spelen? Dat is het leukste bordspel omdat het een goede combinatie is tussen samenwerken en geluk waardoor het niet zo is dat mensen die het 34920 keer hebben gespeeld de beginners eruit spelen.
Ehm, ik was toen nog minderjarig, dus heb toestemming moeten vragen aan de leerplichtambtenaar. Was best een gedoe, maar uiteindelijk gekregen omdat ik beloofde het jaar erna weer naar school te gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ho wacht, net had je iets over dat je naar frankrijk was geweest vanwege gezeik. Mag ik vragen hoe dat zat en hoe dat ging. Zit er over te denken om het huis uit te gaan, maar ik heb geen idee hoe
Digitale versie, wordfeudquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Digitale versie, wordfeud
Maar ben in de Ardennen dus internet staat uit op m'n foon..
Is een competitie van in de GCquote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Digitale versie, wordfeud
Maar ben in de Ardennen dus internet staat uit op m'n foon..
Dat een beetje inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan dat spel.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan dat spel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |