Nee, gewoon even er tussenuit geweest. In Frankrijk gewoont/gewerkt enzulks ivm problemen thuis. Nu dus weer back to school.quote:
Nee, ben blijven zitten omdat ik van profiel wou wisselen en NG blijven doen, zou echt niet goed aflopenquote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, gewoon even er tussenuit geweest. In Frankrijk gewoont/gewerkt enzulks ivm problemen thuis. Nu dus weer back to school.
Jij ook examenjaar vwo?
Informeer eens bij de WURquote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Weet niet. Suggesties zijn welkom. Iets met biologie denk ik..
quote:
Ik dacht dat de WAU voorloper was biologisch gezien.quote:
lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem wat mee terug naar NL
You kidding?quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Het Intertoys boek is weer op de mat geploft
Dat was de happening van het jaar vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Op zo'n momenteten voel je toch weer ff kleine Boy, heerlijk!quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Hier twee dagen geleden alquote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Oh. Met ene Huppelmuts tochquote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hey, wie heeft jou weer losgelaten
Haha weet je nog van die Jingle
hier ook. kijk alleen bij de gezelschapspelletjes of computergamesquote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier twee dagen geleden al.
Weet niet wie hem ingesproken had, hij ging zo: Oh neee, wie heeft Ajacied weer losgelaten in draakjequote:
Dat was Huppelmuts ja..quote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet niet wie hem ingesproken had, hij ging zo: Oh neee, wie heeft Ajacied weer losgelaten in draakje![]()
Iemand die die Jingles nog bewaard heeft?
Ik kijk het hele boek door, gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier ook. kijk alleen bij de gezelschapspelletjes of computergames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |