Ik vind koken leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vast beter dan mij, ik kan helemaal niet koken namelijk. Ik laat de meest simpelste gerechten nog aanbranden
Een dier hoeft bij mij niks te verdienen. Het krijgt gewoon soms wat extra lekkersquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer verdient hij/zij het? Als hij met een vers gevangen muisje thuiskomt?
Mannen die kunne koken doen het vaak goed bij de vrouwtjesquote:Op maandag 12 september 2011 17:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk.
Pak ook heel vaak een kookboek erbij om wat nieuws te proberen
ahquote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dier hoeft bij mij niks te verdienen. Het krijgt gewoon soms wat extra lekkers.
s'avonds?quote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef SiIk het volgende:
Zal ik morgen van 9 tot 10 mijn uurtje Beatles draaien?
Dan ben ik de uitzondering want ik faal blijkbaar altijd met vrouwenquote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mannen die kunne koken doen het vaak goed bij de vrouwtjes
Jaquote:
Zo werkt dat hier niet. Gewoon inplannen wanneer je wilt, na het testrondje.quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jakan natuurlijk ook op een andere tijd. Kan me voorstellen dat de wat bekendere dj's liever de avonduurtjes hebben
Tut tut, jezelf er gewoon tussen werken mijn beste. Gewoon een plek nemen als hij nog niet gepland staat.quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jakan natuurlijk ook op een andere tijd. Kan me voorstellen dat de wat bekendere dj's liever de avonduurtjes hebben
Dat dus !quote:Op maandag 12 september 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier niet. Gewoon inplannen wanneer je wilt, na het testrondje.
geen vitamines of weerstand is laagquote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme zeg ik keek net in de spiegel.
Ben nog bleker dan normaal
Chronische slaapstoornisquote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen vitamines of weerstand is laag
Geef je al licht?quote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme zeg ik keek net in de spiegel.
Ben nog bleker dan normaal
Als ik mijn penis in het donker uit mijn broek haal is het net een vuurtorenquote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef SiIk het volgende:
Morgenavond in het voorprogramma van Wicked, Silk met de Beatles
quote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik mijn penis in het donker uit mijn broek haal is het net een vuurtoren
[..]
Nee.
Dat is mij wel aangeboden maar daar doe ik niet aan.
Ik heb nu tot aan december een WW uitkering.
En in Januari begint mijn nieuwe baan.
Dat vind ik oprecht een hele prijzenswaardige instellingquote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee.
Dat is mij wel aangeboden maar daar doe ik niet aan.
Ik heb nu tot aan december een WW uitkering.
En in Januari begint mijn nieuwe baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |