Of 21'enquote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Poker.
Dat speel ik veel te weinig meer.
Je zou bijna denken van wel. Rookworsten erbij. Unokaarten in de aanslagquote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch een product van Unox?
Beter een poes uit d'r dak dan een dak uit je poesquote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, d'r gaat hier een poes uit d'r dak.
Wordt ze weer verwent ja?quote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, d'r gaat hier een poes uit d'r dak.
Ze heeft vanmiddag al rundvlees gehad, dus neequote:
Geen worst voor de poes dus?quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag al rundvlees gehad, dus nee.
Wanneer ga je us keer lekker voor mij koken, ik denk wel dat jij goede keukenprinses bentquote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag al rundvlees gehad, dus nee.
Valt wel mee, hoorquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wanneer ga je us keer lekker voor mij koken, ik denk wel dat jij goede keukenprinses bent
Hertst!quote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef _Fanta het volgende:
Keek ff naar de lucht, en is niet normaal hoe snel die wolken voorbij zweven. Begint echt herst te worden geloof ik
niemand kijkt naar centrale topicsquote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef Watertornado het volgende:
In dit topic zijn gewoon meer posts dan views.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |