Nog steeds werkloos. Maar ik houd mijn handje nog niet op bij de overheid.quote:
Jupquote:
Klopt.quote:Op maandag 12 september 2011 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
My God, wat oneerlijke situatie idd!
Dat is zeker strafbaar.quote:
Ik hoop dat ze er achter komen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan eens niet drie keer per jaar op vakantie.
En laat de instanties er niet achter komen dat ze samenwonen, want dan kunnen ze alles tot op de laatste cent terugbetalen...
DJ Watertornado in te huren voor 20eu per uurquote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog steeds werkloos. Maar ik houd mijn handje nog niet op bij de overheid.
Jijquote:
Maar dat lijkt me toch vrij makkelijk aantoonbaar? Of mag je daarvoor niet even naarbinnen met een inspecteur?quote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Maar alleen als aantoonbaar kan worden gemaakt dat ze een gezamenlijk huishouden voeren.
Onlogisch, wat een baaasquote:
Bepaald aantal dagen per jaar samenwonen, gezamenlijke rekeningen, samen een huishouden voeren, bijvoorbeeld. Ik weet het niet precies, zou ik moeten nazoeken.quote:Op maandag 12 september 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me toch vrij makkelijk aantoonbaar? Of mag je daarvoor niet even naarbinnen met een inspecteur?
Of wanneer woon je samen/heb je een gezamenlijk huishouden voor de wet? Waaraan moet je voldoen?
Smakelijkquote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
Mensjes tot vanavond !
Ik ga bij een goede vriendin eten!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
Mensjes tot vanavond !
We (mannen) groeien op.quote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef _Fanta het volgende:
Eigenlijk stom dat ik mn eigen huishouden loop te doen, vroeger deden de vrouwtjes dat nog. Wedden dat er 30 jaar geleden geen ene vent met een stofdoek rond liep. Dat bedoel ik! Waar gaat het met ons heen
Laterzz man, en veel plezierquote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
Mensjes tot vanavond !
We gaan steeds meer vrouwentaken over nemen, over tijdje zijn we niks meer dan slaafjes van de Vrouwenquote:
Echte mannen boeit het geen drol wat ze doen en voelen zich bij elk klusje mannelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
We gaan steeds meer vrouwentaken over nemen, over tijdje zijn we niks meer dan slaafjes van de Vrouwen
Nee, dat jij zo'n baas bent?quote:Op maandag 12 september 2011 17:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat er nog maar zo weinig echte mannen zijn? geen idee eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |