Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als dat eens zou kunnen
Mooi huis gezien johMaar ja wat moet je met 10 slaapkamers en 7 badkamers
Nu niet meer dan?quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Insomnium het volgende:
Mensen uit het oosten praatten het beste.
...quote:
Nou ja, beter dan het hoge Noorden. Maar van dat echte Twentse accent of hoe je het noemt versta ik ook niets. Was er eens met de trein, was zo'n kerel met dat accent aan het praten en ik verstond alleen steekwoorden als ''voicemail'' en ''Karwei''.quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Insomnium het volgende:
Mensen uit het oosten praatten het beste.
Op Appelpop vielen wat van die meiden met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons lastig, ze waren zo weg toen we (ongepland) met z'n 3en tegelijk "fuck op met je rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" zeidenquote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iewwww, zo'n verschrikkelijke ''r'' en die ''g''._! Alsof ze keelontsteking hebben.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op Appelpop vielen wat van die meiden met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons lastig, ze waren zo weg toen we (ongepland) met z'n 3en tegelijk "fuck op met je rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" zeiden.
Hahahahahaha dat is dan ook wel weer waar.quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan het hoge Noorden. Maar van dat echte Twentse accent of hoe je het noemt versta ik ook niets. Was er eens met de trein, was zo'n kerel met dat accent aan het praten en ik verstond alleen steekwoorden als ''voicemail'' en ''Karwei''.
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?quote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat is dan ook wel weer waar.
Maar over het algemeen is het hier prima te verstaan
Het pittoreske Zutphenquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?
Spann0nd!quote:
Mag je niet vragen van Viro!quote:
Met wie?quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik om 5 uur een uurtje gaan kutten?
Zweden.quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou wel graag willen emigreren naar Scandinavië
owquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag je niet vragen van Viro!
Heb je al wel de nieuwe stream?quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owEr staat niemand op het rooster, en ik hoor hele andere muziek volgens mijn dan de verzoekjes site ?
Er draait niemand en volgens mij staat Gup aan.quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owEr staat niemand op het rooster, en ik hoor hele andere muziek volgens mijn dan de verzoekjes site ?
quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oeh nu je terug bent je ook weer uitdagen voor wordfeudquote:
okidokiquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oeh nu je terug bent je ook weer uitdagen voor wordfeud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |