en dan nog kies je voor een sociaal leven? en werk waarbij je met mensen om moet gaan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Echte mensen, praten. Lichamelijk contact.
ik vind het soms al eng om de toetsen van m'n laptop aan te raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik naakt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Viro het volgende:
Eens met TT, want ik doe het huishouden zonder gezeik
Erik, wat zeg je nu!quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet je sociale leven en je FOK!leven versmelten met elkaar.
gewoon niet aan sociale dingen beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Weet je hoe vreemd dat is? Ik kan het je helaas niet vertellenquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon niet aan sociale dingen beginnenheb je ook geen gezeik.
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+![]()
pics, stream, alles, pm, dm, mail, msn, whatsapp, postduif !!!!!quote:
Dat is bij mij al gebeurd.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
jij bent mens.. solly.. ik verkies mijn laptop altijd boven mensen, mijn laptop lijkt zoveel op mijquote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staan.
[..]
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...Rolgordijn omlaag. Alles blinderen. TV aan. RADIO49 aan. En genieten maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt Viro.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je hoe vreemd dat is? Ik kan het je helaas niet vertellen
quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staan.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rolgordijn omlaag. Alles blinderen. TV aan. RADIO49 aan. En genieten maar..koffie is voor mietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wijn en kaas
-insert koosnaampje-
Koffie is voor eckte bazen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koffie is voor mietjes![]()
wijn en kaas
Waar ging het fout?quote:
Dit +100000000000000000000quote:
Mensen die verliefd worden.quote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar sowieso.. mensen die via FOK! gaan daten
of verliefd op elkaar worden
echt gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |