NIJNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oh, dat komt wel goed dan laterquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
NIJNHAAAAAIOOOO
KNETTER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
NIJNHAAAAAIOOOO
VloooooliiijjjkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed dan later.
[..]
NIJNHAAAAAIOOOO
Koe komt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik krijg er nog eens een complex vanquote:Op maandag 12 september 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jahoor
[..]
Ik dacht dat je alleen geen 'echte vrouw' wasmaar dus ook al geen dame, het is wat.
[..]
hooi
Oh, dan ben ik toch wel een echte vrouw, cause I don't give a rat's assquote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echte vrouwen trekken zich daar niets van aan.
Knetter een koe noemen is doorgaans niet zo goed voor haar humeur. Been there done that.quote:
Ik haat typen op een laptop.quote:
Veel te ingewikkeld he..quote:Op maandag 12 september 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er nog eens een complex van.
[..]
Oh, dan ben ik toch wel een echte vrouw, cause I don't give a rat's ass.
Die komt gezellig 26 jaar te vroeg?quote:
Gelukkig had ik nooit een probleemquote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld he..
Oh en ik zie dat je probleem al is opgelost
truequote:Op maandag 12 september 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter een koe noemen is doorgaans niet zo goed voor haar humeur. Been there done that.
Ben ver ontwikkeldquote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Die komt gezellig 26 jaar te vroeg?
Nog beterquote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nooit een probleem.
Ik ga eens een maaltijd in elkaar draaien.
Spaghetti met tomatensaus, zongedroogde tomaten, spinazie, ui en knoflookquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spaghetti met tomatensaus, zongedroogde tomaten, spinazie, ui en knoflook.
Lekker hoorquote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spaghetti met tomatensaus, zongedroogde tomaten, spinazie, ui en knoflook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |