Is nog waar ook.quote:
Ik zeg het nooit eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan moet je ze geen vrouwtjes noemen, misschien dat dat helpt
[..]
Door een man
Ah op die manier..quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit eigenlijk.
Behalve bij mannen onderling.
Haha Geniaalquote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef mr-green het volgende:
Jongens dit moeten jullie echt zien
Ik heb niet alle seizoenen van Hell's Kitchen gezien, dus ik heb geen idee.quote:
Jup. En dan maar de vrouw de schuld geven, beetje zonde. Tegenwoordig heb je geen keuze als je nog wat wilt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is nog waar ook.
Tegenwoordig moet je wel tweeverdieners zijn om met kinderen leuk te kunnen leven en 2x op vakantie te kunnen.
Of een man met een goede baan ( die vervolgens 90 uur per week 'op de zaak is' )
Is dames niet goed?quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah op die manier..
Ik ken van die mannen die het altijd over dames hebben. Of het nou om een 14-jarig meisje gaat of dat het een vrouw van 35 is
quote:
Jawel hoor, maar het klinkt gewoon grappigquote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dames niet goed?
Dat gebruik ik wel veel.
Ik vind het wel iets stijlvols hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het klinkt gewoon grappig
Een 14-jarige is natuurlijk geen dame. Ik ook niet, maar dat terzijdequote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dames niet goed?
Dat gebruik ik wel veel.
Het is allemaal de schuld van de vrouwenquote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En dan maar de vrouw de schuld geven, beetje zonde. Tegenwoordig heb je geen keuze als je nog wat wilt.
14 jarige is ook wat anders, maar die kom ik niet elke dag tegen zeg maar.quote:Op maandag 12 september 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een 14-jarige is natuurlijk geen dame. Ik ook niet, maar dat terzijde.
Jahoorquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets stijlvols hebben.
Ik dacht dat je alleen geen 'echte vrouw' wasquote:Op maandag 12 september 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een 14-jarige is natuurlijk geen dame. Ik ook niet, maar dat terzijde.
hooiquote:
Echte vrouwen trekken zich daar niets van aan.quote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En dan maar de vrouw de schuld geven, beetje zonde. Tegenwoordig heb je geen keuze als je nog wat wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |