Eckte mannen hebben dat ook niet in hun genen zitten!quote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef _Fanta het volgende:
Ik weet niet wat het is, heb gewoon niks met pannen denk ik
Stokstaart de nieuwe Dokter Pop.quote:
Spuit 11quote:
Leugens!quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben dat ook niet in hun genen zitten!
Als ze doable zijn dan zeker.quote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje flirten met de leraressen enzo!
99% van de topkoks zijn mannen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben dat ook niet in hun genen zitten!
Die is zeker doable.quote:
Heeft dat er niet ook mee te maken met dat vrouwen voornamelijk part-timers zijn en dat als topkok zijnde niet kan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
99% van de topkoks zijn mannen.
Geholpen?quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo heheb je vannacht nog geholpen en dan dit
Mind de PIquote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo heheb je vannacht nog geholpen en dan dit
90% dan.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft dat er niet ook mee te maken met dat vrouwen voornamelijk part-timers zijn en dat als topkok zijnde niet kan?
En 99% is een beetje overdreven denk ik
Jup. Net als dat je niet zoveel vrouwen in de bedrijfstop ziet. Veel vrouwen willen niet fulltime ivm 'kinderen'.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft dat er niet ook mee te maken met dat vrouwen voornamelijk part-timers zijn en dat als topkok zijnde niet kan?
Klopt. Als wij iets doen dan doen we het goed!quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
99% van de topkoks zijn mannen.
Nee is niet overdreven. Mannen zijn beter in alles. Zelfs de beste kappers zijn mannen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LOL idd!quote:Op maandag 12 september 2011 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee is niet overdreven. Mannen zijn beter in alles. Zelfs de beste kappers zijn mannen.
Nouja halve wijven, maar wel met een snikkeltje.
Klopt ja.quote:Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Net als dat je niet zoveel vrouwen in de bedrijfstop ziet. Veel vrouwen willen niet fulltime ivm 'kinderen'.
Vrouwtjes zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef _Fanta het volgende:
Maar wil niet lullig doen tegen die vrouwtjes, hun hebben ook wel zo hun kwaliteiten. Hun zijn bijvoorbeeld weer goed met kinderen opvoeden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |