Wás er maar iemand om te datenquote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar sowieso.. mensen die via FOK! gaan daten
of verliefd op elkaar worden
echt gewoon
Kan je ook niets aan doenquote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Tsja...quote:
En meer meisjes van 17.quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wás er maar iemand om te daten! De radio heeft meer homo's nodig.
watquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werf wat mensen in het Homo-Topicquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Er hobbelde geloof ik een negentienjarige net rond!quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En meer meisjes van 17.![]()
De enige is al ingepikt door dat gristenjong.
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werf wat mensen in het Homo-Topic
Die vraagt een beetje veel wat ik niet kan bieden.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er hobbelde geloof ik een negentienjarige net rond!
dat sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die verliefd worden.![]()
Sukkels zijn het!
Ga ze hosselen dan:7quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon zeggen van nee dat gaan we niet doenquote:
Arme stakker.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.
Van die nieuwe die pas 2 weken uit de kast zijnquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.
Vriend die klik in net aan in Spotify.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
Hallo, hebben jullie dat nummertje van Hot chelle Rae?
Sowieso internet.quote:
En als je allebei wiltquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon zeggen van nee dat gaan we niet doen
We hebben een connectie. Nu al.quote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend die klik in net aan in Spotify.![]()
Ik vind dit heel verdacht.
Wat dan wat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vraagt een beetje veel wat ik niet kan bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |