en dan nog kies je voor een sociaal leven? en werk waarbij je met mensen om moet gaan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Echte mensen, praten. Lichamelijk contact.
ik vind het soms al eng om de toetsen van m'n laptop aan te raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik naakt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Viro het volgende:
Eens met TT, want ik doe het huishouden zonder gezeik
Erik, wat zeg je nu!quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet je sociale leven en je FOK!leven versmelten met elkaar.
gewoon niet aan sociale dingen beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Weet je hoe vreemd dat is? Ik kan het je helaas niet vertellenquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon niet aan sociale dingen beginnenheb je ook geen gezeik.
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+![]()
pics, stream, alles, pm, dm, mail, msn, whatsapp, postduif !!!!!quote:
Dat is bij mij al gebeurd.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
jij bent mens.. solly.. ik verkies mijn laptop altijd boven mensen, mijn laptop lijkt zoveel op mijquote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staan.
[..]
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...Rolgordijn omlaag. Alles blinderen. TV aan. RADIO49 aan. En genieten maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt Viro.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je hoe vreemd dat is? Ik kan het je helaas niet vertellen
quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staan.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rolgordijn omlaag. Alles blinderen. TV aan. RADIO49 aan. En genieten maar..koffie is voor mietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wijn en kaas
-insert koosnaampje-
Koffie is voor eckte bazen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koffie is voor mietjes![]()
wijn en kaas
Waar ging het fout?quote:
Dit +100000000000000000000quote:
Mensen die verliefd worden.quote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar sowieso.. mensen die via FOK! gaan daten
of verliefd op elkaar worden
echt gewoon
Wás er maar iemand om te datenquote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Kan je ook niets aan doenquote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Tsja...quote:
En meer meisjes van 17.quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wás er maar iemand om te daten! De radio heeft meer homo's nodig.
watquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werf wat mensen in het Homo-Topicquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Er hobbelde geloof ik een negentienjarige net rond!quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En meer meisjes van 17.![]()
De enige is al ingepikt door dat gristenjong.
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werf wat mensen in het Homo-Topic
Die vraagt een beetje veel wat ik niet kan bieden.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er hobbelde geloof ik een negentienjarige net rond!
dat sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die verliefd worden.![]()
Sukkels zijn het!
Ga ze hosselen dan:7quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon zeggen van nee dat gaan we niet doenquote:
Arme stakker.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.
Van die nieuwe die pas 2 weken uit de kast zijnquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.
Vriend die klik in net aan in Spotify.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
Hallo, hebben jullie dat nummertje van Hot chelle Rae?
Sowieso internet.quote:
En als je allebei wiltquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon zeggen van nee dat gaan we niet doen
We hebben een connectie. Nu al.quote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend die klik in net aan in Spotify.![]()
Ik vind dit heel verdacht.
Wat dan wat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vraagt een beetje veel wat ik niet kan bieden.
Heel verschil of je doel een date vinden is of dat het "toevallig" gaatquote:
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaasquote:
Hehehe, ik wás nog niet eens uit de kastquote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van die nieuwe die pas 2 weken uit de kast zijn
Merel wou een jongen met een six-pack.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weinig mis mee. We leven in 2011.
Je weet nooit wat je tegenkomt. Mensen kunnen zomaar heel iemand anders zijn als je verwacht. doen zich als iemand anders voorquote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel verschil of je doel een date vinden is of dat het "toevallig" gaat.
Merel? Heet ze zo?quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Merel wou een jongen met een six-pack.
Daar hield het al op.
Ons VHke komt niet uit de kast.quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
Maarem, VH: wanneer knalt die kast van jou 'es open?
Over wie heb jij het in godsnaam dan?quote:
Hij werd geopend op het moment dat ik jouw voor het eerst zagquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
Maarem, VH: wanneer knalt die kast van jou 'es open?
Nee, helaas!quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
Hallo, hebben jullie dat nummertje van Hot chelle Rae?
Draaa-ma. Huilen, tranen, foetushouding in bed. Alles.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat sowiesogaan ineens raar en maf doen, en als het dan uit gaan gaan ze huilie doen en zijn ze uberzielig.. ik bedoel.. doe het gewoon niet
Mijn jeetje mijn hartje stroomt nu overquote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij werd geopend op het moment dat ik jouw voor het eerst zag
Dus Naat en Faye...?quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaas
Nog nooit een user gezien met die gebruikersnaam.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Over wie heb jij het in godsnaam dan?![]()
Ik heb het over Merel92.
Knikkende knietjes alles.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn jeetje mijn hartje stroomt nu over
Dan merk je beiden dat het niets wordt na de eerste date en dan klaarquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Je weet nooit wat je tegenkomt. Mensen kunnen zomaar heel iemand anders zijn als je verwacht. doen zich als iemand anders voor
Serieus?quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit een user gezien met die gebruikersnaam.
Liever de baashaas.quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |