Heel verschil of je doel een date vinden is of dat het "toevallig" gaatquote:
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaasquote:
Hehehe, ik wás nog niet eens uit de kastquote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van die nieuwe die pas 2 weken uit de kast zijn
Merel wou een jongen met een six-pack.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weinig mis mee. We leven in 2011.
Je weet nooit wat je tegenkomt. Mensen kunnen zomaar heel iemand anders zijn als je verwacht. doen zich als iemand anders voorquote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel verschil of je doel een date vinden is of dat het "toevallig" gaat.
Merel? Heet ze zo?quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Merel wou een jongen met een six-pack.
Daar hield het al op.
Ons VHke komt niet uit de kast.quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
Maarem, VH: wanneer knalt die kast van jou 'es open?
Over wie heb jij het in godsnaam dan?quote:
Hij werd geopend op het moment dat ik jouw voor het eerst zagquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
Maarem, VH: wanneer knalt die kast van jou 'es open?
Nee, helaas!quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
Hallo, hebben jullie dat nummertje van Hot chelle Rae?
Draaa-ma. Huilen, tranen, foetushouding in bed. Alles.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat sowiesogaan ineens raar en maf doen, en als het dan uit gaan gaan ze huilie doen en zijn ze uberzielig.. ik bedoel.. doe het gewoon niet
Mijn jeetje mijn hartje stroomt nu overquote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij werd geopend op het moment dat ik jouw voor het eerst zag
Dus Naat en Faye...?quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaas
Nog nooit een user gezien met die gebruikersnaam.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Over wie heb jij het in godsnaam dan?![]()
Ik heb het over Merel92.
Knikkende knietjes alles.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn jeetje mijn hartje stroomt nu over
Dan merk je beiden dat het niets wordt na de eerste date en dan klaarquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Je weet nooit wat je tegenkomt. Mensen kunnen zomaar heel iemand anders zijn als je verwacht. doen zich als iemand anders voor
Serieus?quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit een user gezien met die gebruikersnaam.
Liever de baashaas.quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |