Man je lag de halve avond te snavellen met elkaarquote:
Ik zie het nog best gebeurenquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou best een mooi stelletje maken denk ik
Nou, je bent gelijk de eerste in de lijst. Alleen heeft hij er altijd 3 in queue staan. Dus het duurt maximaal 3 nummers voordat je je verzoekje hoort.quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, maar dat het zo snel gaat had ik niet verwach..
quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spijt me Hansie maar ze hebben niet graag dat op FOK! als valt mee te lezen.
Die zin klopt niet.quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man je lag de halve avond te snavellen met elkaar![]()
Dagonet heeft toch ook zijn vrouw hier leren kennen. Hoe heet ze ook al weer. STA-Mod (Geweest)quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit een of ander versier topic vroeger.
Lipper en HappyGirl ook nog maar die kennen jullie niet.
hmm ik niet echt.. sowieso zie ik hans eerder als de eeuwige vrijgezelquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie het nog best gebeuren.
Nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man je lag de halve avond te snavellen met elkaar![]()
Nou, jij als eeuwige vrijgezel: spring bovenop Hansquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik niet echt.. sowieso zie ik hans eerder als de eeuwige vrijgezel
Nee joh. Hansie eeuwig vrijgezel? Onmogelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent alleen lief voor jezelfquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tong en Schmoopie hebben een tijdje gehokt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dagonet heeft toch ook zijn vrouw hier leren kennen. Hoe heet ze ook al weer. STA-Mod (Geweest)
En Insomaniac en Bioslock toch ook?
Symphonic en MarijkeZwolle ook niet vergeten natuurlijk
Weet je hoelang ik al droog sta.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk je? kweenie hoor.. op fok is hij wel leuk enzo.. maar kweenie.. nee vind hem echt het type wat in de taxi woont en af en toe gewoon een nummertje maakt, meer nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh. Hansie eeuwig vrijgezel? Onmogelijk.
Nog een Braboquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was er nuchter? Gij of ik?>
Wel als je narcissenbloembollen geslikt hebtquote:
Ik was niet dronkenquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was er nuchter? Gij of ik?>
Heb je dat verhaal in mijn fobo wel eens gelezen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk je? kweenie hoor.. op fok is hij wel leuk enzo.. maar kweenie.. nee vind hem echt het type wat in de taxi woont en af en toe gewoon een nummertje maakt, meer niet
ik hoop hetquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk eerder dat Knetter vrijgezel blijft dan JJH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |