Hoi.quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye en Naat
Rene en Patrique
Meranogwat en Techno
Ian en Kally
Benny en Lutte
En dan hebben we ook nog een in wording.
ik ben wel vliefd op mequote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Knetter krijgt ook vast wel een keer iets met Knetter...
Maar was allemaal veel omslachtiger, je moest ze verstoppen voor je ouders enzo. En ze eerst zien te regelen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen waren die boekjes veeuul goedkoper toch?
Wanneer zullen we je vertellen dat dit een bot is die draait?quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
Nou dit nummer heb ik ook al net aangevraagd, Ik ga maar wat meer aanvragen
Jezelf via internet leren kennen en vliefd op je worden, faalhaasquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben wel vliefd om me
Uit een of ander versier topic vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie is Meranogwat?
En wie zijn er in wording?
Wat mis ik?quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh vh en bella in wording?
En wie in wording. Ik ben niet nieuwsgierig hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit een of ander versier topic vroeger.
Lipper en HappyGirl ook nog maar die kennen jullie niet.
Yuki en jijquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En wie in wording. Ik ben niet nieuwsgierig hoor.
Dat ga ik niet zeggen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En wie in wording. Ik ben niet nieuwsgierig hoor.
ik was al verliefd op mezelf voor internet hier in drenthe wasquote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jezelf via internet leren kennen en vliefd op je worden, faalhaas.
Dat weet ik hoor, maar dat het zo snel gaat had ik niet verwach..quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer zullen we je vertellen dat dit een bot is die draait?
Ik houd ook van narcissen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was al verliefd op mezelf voor internet hier in drenthe was![]()
ik kan er niks aan doen.. ik vind mezelf echt prachtig.. ik hou van mijn lach in de morgen.. van mijn humor, van mijn boobies.. ik hou echt van mezelf..maar ik heb het nog niet gezegd.. .. dus t is nog op afstand
Ik moet overgevenquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was al verliefd op mezelf voor internet hier in drenthe was![]()
ik kan er niks aan doen.. ik vind mezelf echt prachtig.. ik hou van mijn lach in de morgen.. van mijn humor, van mijn boobies.. ik hou echt van mezelf..maar ik heb het nog niet gezegd.. .. dus t is nog op afstand
zou best een mooi stelletje maken denk ikquote:
Het spijt me Hansie maar ze hebben niet graag dat op FOK! als valt mee te lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |