abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:47:11 #1
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_101360791
quote:
telegraaf.nl

UTRECHT - De Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen moet zich dinsdag tegenover de gemeenteraad verantwoorden voor zijn optreden rondom het weggepeste homostel in de wijk Leidsche Rijn vorig jaar, samen met het Openbaar Ministerie (OM) en de politie. Wolfsen trok vrijdag al het boetekleed aan.

De VVD sluit op voorhand niet uit dat de burgemeester zal worden verzocht om op te stappen. De partij laat blijken zich er mateloos aan te hebben geërgerd dat het getreiterde paar de wijk moest ontvluchten en de boosdoeners ongestraft konden achterblijven.

Het weggepeste homopaar uit de Leidsche Rijn in Utrecht heeft geen goed woord over voor de brief die de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen schreef over hun vertrek. Slachtoffer Hans van Gemmert zei maandag 'zeer verbolgen' te zijn over het feitenrelaas dat Wolfsen vrijdag verstuurde. „De driehoek probeert zijn straatje schoon te vegen.”

De burgemeester eerder erkende dat gemeente, OM en politie te laat een camera in de wijk hebben geplaatst en gaf toe dat het horen van een getuige 8 maanden op zich liet wachten. Er is, zo schreef hij, niet effectief gecommuniceerd met betrokkenen en het dossier dat naar het gerechtshof in Arnhem werd gestuurd, was onvolledig.

Het hof oordeelde in juli dat er niet altijd even voortvarend was gereageerd op de treiterijen. De zes grootste partijen in de Utrechtse raad zeiden vlak daarna dat de burgemeester niet hoefde af te treden. Wel was er flinke kritiek, vooral op zijn gebrek aan daadkracht en omgang met de media.
Weer een PvdA-burgemeester die weigert racisten van buitenlandse afkomst in zijn stad aan te pakken omdat dat electoraal niet goed uitpakt voor zijn partij. :r

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 30-08-2011 12:33:56 (link naar bron moet erbij! ) ]
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:52:35 #2
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_101360821
Als ie weg gaat komt er gewoon weer een andere PvdA burgemeester voor terug, dus verder zal er niets veranderen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_101360852
Wat een onzin TS.
Het is toch te bizar voor woorden om te beweren dat deze burgemeester BEWUST de allochtone jongeren heeft voorgetrokken ?
Ik ben zelf Nederlander, en zit hier in de stad af en toe bij de moskee. Ik haal er meestal kruiden en Turks Brood en krijg vaak thee, en zo maak ik een praatje met de mensen.
Dit soort gesprekken worden daar ook gevoerd, en zij spreken er schande van dat zulke dingen gebeuren.
Zij willen niet voorgetrokken worden, maar wat ze wel willen is dat de etterbakken (en niet in dit geval, maar over het algemeen: de crimineeltjes) gepakt worden.

Ik denk dat het bij de Politie één grote teringzooi is. Het heeft tegenwoordig al zowat geen zin meer om aangifte te doen, omdat ze onderbemand zijn en een matig tot slecht ICT-park heeft, wat communicatie tussen verschillende partijen bemoeilijkt.

Toch heeft dit niet mogen gebeuren en is het goed dat iemand de ballen toont om het boetekleed aan te doen, dat vind ik dan wel weer heel goed.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:04:58 #4
268409 voice-over
pi_101360901
Het is toch niet te geloven dat een klein groepje schoften, een hele wijk in gijzeling kunnen houden. en dat jaar in, jaar uit. Waarom wordt dat tuig niet uit hun huizen gehaald, in elkaar geslagen door militairen/ gevechtseenheden en voor 15 jaar de bak in gesmeten? Het liefst in een Castro-Castro -achtige gevangenis. Het antwoord: dat gebeurt niet omdat de PvdA geen belang heeft met het oplossen van urgente problemen in Nederland.
pi_101360913
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:04 schreef voice-over het volgende:
Het is toch niet te geloven dat een klein groepje schoften, een hele wijk in gijzeling kunnen houden. en dat jaar in, jaar uit. Waarom wordt dat tuig niet uit hun huizen gehaald, in elkaar geslagen door militairen/ gevechtseenheden en voor 15 jaar de bak in gesmeten. Het liefst in een Castro-Castro -achtige gevangenis.
Omdat het dan alleen maar erger wordt.
Het Nederlandse justitionele systeem is niet berekend op de verharding van de maatschappij en op dit soort "etterbakjes".
Wij hebben hier gewoon nog geen passend antwoord op, en tot die tijd zul je - helaas genoeg - dit soort berichten blijven lezen!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:10:16 #6
268409 voice-over
pi_101360935
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Omdat het dan alleen maar erger wordt.
Wat is er erger aan het stelselmatig terroriseren, bedreigen en mishandelen van minderheden en een overheid die er bij staat en niks doet?

Dit is het Nederland anno 2011 waar de PvdA liever de PVV uitmaakt voor nazi's ipv maatregelen te treffen tegen buurtterroristen.
pi_101360968
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:10 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat is er erger aan het stelselmatig terroriseren, bedreigen en mishandelen van minderheden en een overheid die er bij staat en niks doet?

Dit is het Nederland anno 2011 waar de PvdA liever de PVV uitmaakt voor nazi's ipv maatregelen te treffen tegen buurtterroristen.
Ik snap je woede wel, maar je combineert politiek met justitie.
De PVDA is zo tolerant als wat. Zij hebben niet alleen veel multiculturele stemmen, ook nog eens relatief veel stemmen van de homosexuelen.
En geen enkele partij, burgemeester of wat dan ook voor ambtenaar, zal de kop in het zand steken als er stelselmatig dit soort praktijken voorkomen.
pi_101361000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 07:52 schreef -Kadesh- het volgende:
Als ie weg gaat komt er gewoon weer een andere PvdA burgemeester voor terug, dus verder zal er niets veranderen.
Behalve dat er dan misschien iemand in de plaats komt die er géén Noord-Koreaans moraal op nahoudt qua persvrijheid.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101361294
Ach ja, Alied Wolfsen heeft gewoon gefaald en dat weggepeste homopaar is slechts de druppel die de emmer deed overlopen. Utrecht verdient een betere burgermeester.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_101361321
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 07:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben zelf Nederlander, en zit hier in de stad af en toe bij de moskee. Ik haal er meestal kruiden en Turks Brood en krijg vaak thee, en zo maak ik een praatje met de mensen.
Bij de moskee? Is het ook een kruidenier en bakkerij?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101361334
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij de moskee? Is het ook een kruidenier en bakkerij?
Er zit een winkeltje bij, inclusief pooltafel _O-
pi_101361336
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:07 schreef Monopoly het volgende:

Wij hebben hier gewoon nog geen passend antwoord op, en tot die tijd zul je - helaas genoeg - dit soort berichten blijven lezen!
Die hebben we wel, maar dat wordt als 'zielug' en 'fascistisch' gezien.

Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101361352
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:48 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Er zit een winkeltje bij, inclusief pooltafel _O-
Zonder vergunning uiteraard en profiteren van subsidie en belastingvoordelen.
pi_101361365
Het zou godverdomme eens tijd worden met deze amateur.
pi_101361368
En waarom ga je in godsnaam naar een moskee om 'een praatje met de mensen te maken'?
Doe je dat ook bij de kerk, synagoge en hindu-tempel?
pi_101361369
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar hou ik me niet mee bezig, ik ben geen BOA of gemeentelijke ambtenaar die over gelden gaat van de gemeente!
pi_101361382
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En waarom ga je in godsnaam naar een moskee om 'een praatje met de mensen te maken'?
Doe je dat ook bij de kerk, synagoge en hindu-tempel?
Het zijn hele aardige mensen. Ik haal daar bepaalde boodschappen, en zo raak je aan de praat.
pi_101361393
quote:

[..]

Maar ze zijn wel heel aardig heurrrrrrrrrrr, die mensen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:51:44 #19
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101361399
Meneer Wolfsen heeft het ook niet zo op journalisten, heb ik begrepen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_101361422
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:50 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Het zijn hele aardige mensen. Ik haal daar bepaalde boodschappen, en zo raak je aan de praat.
Waarom ga je bij een religieus huis boodschappen doen? 8)7

Haal je ook badspullen bij de garage?
pi_101361432
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:51 schreef goofy_goober het volgende:
Meneer Wolfsen heeft het ook niet zo op journalisten, heb ik begrepen.
Wolfsen faalt gewoon keihard, op alle punten. Utrecht is echt keihard genaaid met zo`n burgemeester.
pi_101361435
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waarom ga je bij een religieus huis boodschappen doen? 8)7

Haal je ook badspullen bij de garage?
Nogmaals, er zit een winkeltje, en daarnaast zit de moskee. Toevallig hebben ze bij dat winkeltje bepaalde producten die ik niet in de supermarkt kan halen.
pi_101361461
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:54 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Nogmaals, er zit een winkeltje, en daarnaast zit de moskee. Toevallig hebben ze bij dat winkeltje bepaalde producten die ik niet in de supermarkt kan halen.
Ik vind het van een tenenkrommende politieke correctheid. Echt in geen miljoen jaar dat ik shit bij een moskee ga halen. Maar goed. On-topic maar weer.
pi_101361469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wolfsen faalt gewoon keihard, op alle punten. Utrecht is echt keihard genaaid met zo`n burgemeester.
Dat begon trouwens al met de manier waarop hij "gekozen" is. _O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_101361473
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik vind het van een tenenkrommende politieke correctheid. Echt in geen miljoen jaar dat ik shit bij een moskee ga halen. Maar goed. On-topic maar weer.
Ik zou ook niet weten wat je bij dat winkeltje moet halen wat niet in een toko of een supermarkt te verkrijgen is, zeker in Utrecht.
pi_101361584
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kun je niet lezen ofzo? Hij zegt toch dat het om een winkeltje náást de moskee gaat. Tering hee, triest figuur.
PWBF
pi_101361596
On-topic: Aleid Wolfsen is het slechtste dat Utrecht na de 2de wereldoorlog ooit is overkomen (nouja, op de lelijkheid van Hoog Catharijne en de Neudeflat na dan). Hoog tijd dat hij oprot!
PWBF
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:07:57 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101361624
Het wordt gewoon tijd dat de PVDA wordt verboden B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101361634
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat de PVDA wordt verboden B-).
Koos, kom er maar in!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:09:22 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101361645
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Koos, kom er maar in!
Zou ie tegen mij ook zo door het lint gaan als gisteren? O+.
Get woke, go broke!
pi_101361665
Weer een tijdje een VVD burgemeester lijkt me prima voor Utrecht! Ivo Opstelten deed het hier ook niet slecht.
PWBF
pi_101361718
Elle Vogelaar lijkt me beter voor Utrecht. Past prima.
pi_101361726
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Rot op, doe jij het maar met Vogelaar.
PWBF
pi_101361741
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou ie tegen mij ook zo door het lint gaan als gisteren? O+.
Heb ik een rel gemist gister? Wat is er gebeurt?
pi_101361748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Rot op, doe jij het maar met Vogelaar.
Ieuw, die mental image :(
pi_101361750
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Of anders Guusje ter DHorst.
pi_101361806
quote:
Wat een onzin TS.
Het is toch te bizar voor woorden om te beweren dat deze burgemeester BEWUST de allochtone jongeren heeft voorgetrokken ?
TS spreekt nergens over bewust voortrekken maar over een lakse aanpak van de burgemeester. Je kan moeilijk erkennen dat die twee homo's alle mogelijke steun kregen van de gemeente.

quote:
Dit soort gesprekken worden daar ook gevoerd, en zij spreken er schande van dat zulke dingen gebeuren.
Zij willen niet voorgetrokken worden, maar wat ze wel willen is dat de etterbakken (en niet in dit geval, maar over het algemeen: de crimineeltjes) gepakt worden.
Fantastisch, dat vindt mijn tante Annie ook. Irrelevant voor deze discussie dus.

quote:
Ik denk dat het bij de Politie één grote teringzooi is. Het heeft tegenwoordig al zowat geen zin meer om aangifte te doen, omdat ze onderbemand zijn en een matig tot slecht ICT-park heeft, wat communicatie tussen verschillende partijen bemoeilijkt.
De politie weet best wat ze moeten doen om dit op te lossen, maar de politiek bestuurt de politie. Dan krijg je dus dit soort excessen. Had de politie gewoon mogen optreden tegen deze Marokkaanse homohaters dan was het probleem allang opgelost.

quote:
Toch heeft dit niet mogen gebeuren en is het goed dat iemand de ballen toont om het boetekleed aan te doen, dat vind ik dan wel weer heel goed.
Vooralsnog zie ik alleen maar mensen die de verantwoordelijkheid afschuiven.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:07:50 #38
268409 voice-over
pi_101362715
Met een PvdA in het kabinet ben je als homo of jood je leven niet meer zeker in Nederland. Wanneer breekt eindelijk eens het licht door bij deze ouderwetse partij? Ik denk heéeel lang omdat de PvdA, electoraal volstrekt afhankelijk is van grote groepen allochtonen.
pi_101362835
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:07 schreef voice-over het volgende:
Met een PvdA in het kabinet ben je als homo of jood je leven niet meer zeker in Nederland. Wanneer breekt eindelijk eens het licht door bij deze ouderwetse partij? Ik denk heéeel lang omdat de PvdA, electoraal volstrekt afhankelijk is van grote groepen allochtonen.
Dikke onzin natuurlijk. Als een kwart van alle niet westerse allochtonen (zo'n half miljoen) op de PvdA heeft gestemd is het veel. En zelfs zonder die stemmen zouden ze bij de laatste verkiezingen nog even groot zijn geweest als de PVV.

Maar jij gelooft natuurlijk maar al te graag in de sprookjes van Wilders. Getallen en feiten doen er dan niet meer toe.
PWBF
pi_101362897
Wolfsen draagt een bepaalde verantwoordelijkheid en het is terecht dat hij daarop wordt aangesproken. Toch vind ik dat hij nu te veel een zondebok wordt, want in mijn optiek is het nog steeds de politie die faalt.

Er is sprake van ernstige overlast, vernieling en terreur. En wat doet de politie? Niet veel meer dan maanden later een telefoontje plegen met een mogelijke verdachte. De inspanning van de politie is bijzonder ondermaats en staat in schril contract met het fanatisme waarmee ze dagelijks hardrijders op de bon slingeren.
pi_101363012
Weg met die klootzak.

Journalisten achtervolgen maar Marokkaanse hun achterlijke cultuurtje laten botvieren op onschuldige homoseksuelen.

Wat een dramatisch voorbeeld voor onze mooie stad Utreg. Weg met die vent, en nergens meer een bestuursfunctie voor dit stuk vreten graag.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 30-08-2011 18:41:13 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_101363037
Vergeet niet die criminele Roma-familie die van Wolfsen gratis mag wonen in een villa en het debacle met het WK voetbal waar Utrecht als enige grote stad geen schermen mocht plaatsen van haar burgemeester.
PWBF
pi_101363199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Vergeet niet die criminele Roma-familie die van Wolfsen gratis mag wonen in een villa en het debacle met het WK voetbal waar Utrecht als enige grote stad geen schermen mocht plaatsen van haar burgemeester.
Oh ja. Het is echt tenenkrommend wat hij heeft uitgespookt in het mooie Utreg.

Die Roma zaten er 12 jaar geleden al, maar lekker geweld verheerlijken (want niet bestraffen) en niets ontziende criminele zigeuners uit angst andermans geld geven. Het zijn -helaas- de nieuwe linkse principes.

Waarom is links -ooit pacifistisch en aanhanger van peace en happiness- zo voor geweldpleging van Noord-Afrikaans kutvolk? Waarom toch?? -O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_101363339
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:31 schreef El_Matador het volgende:

Die Roma zaten er 12 jaar geleden al, maar lekker geweld verheerlijken (want niet bestraffen) en niets ontziende criminele zigeuners uit angst andermans geld geven. Het zijn -helaas- de nieuwe linkse principes.

Waarom is links -ooit pacifistisch en aanhanger van peace en happiness- zo voor geweldpleging van Noord-Afrikaans kutvolk? Waarom toch?? -O-
Niet dat je onzin uitkraamt, maar overschat je de rol van de burgemeester niet? De burgemeester deelt geen straf uit; dat moet een rechter doen.

En alle links-rechts-discussies even buiten beschouwing gelaten: denk je nou echt dat er wezenlijk anders met die Roma was omgegaan in een stad met een VVD-burgemeester? Heb je wel eens bekeken welke partijen de laatste 40, 50 jaar de minister van Justitie leverden?

De politieke correctheid en softe aanpak is breed vertegenwoordigd binnen de samenleving. Dezelfde politieke correctheid zie je ook bij de politie; diep geworteld. Er heerst daar een enorme faalcultuur. Liever 'makkelijke' dingen doen zoals snelheidscontroles en parkeerboetes dan het zware werk waar je je vingers aan kunt branden.

Ik vind alles leuk en aardig - Wolfsen mag van mij heel diep door het stof en zelfs worden afgezet - maar heb niet de illusie dat dan ineens alles radicaal anders wordt.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:42:50 #45
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_101363436
quote:

Links is daar natuurlijk helemaal niet 'voor', het is alleen niet zo eenvoudig om een passende benadering te vinden waar niet direct knuppelen en schieten bij komt kijken.
Hoe abject ze zich ook gedragen, die kutmarokkaantjes zijn en blijven Nederlandse burgers, en een democratische overheid gebruikt nu eenmaal niet graag snoeihard geweld tegen de eigen burgers.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:42:58 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101363439
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:07 schreef voice-over het volgende:
quote:
Deze stellingen, schrijft Bosma, 'zijn nooit doordacht, of bewezen. Sterker nog: ze kloppen allemaal niet.' Hij neemt bijna driehonderd pagina's om de stellingen te ontzenuwen. Hij doet dat niet systematisch, maar wél effectief. Daarvóór heeft hij al laten zien hoe ook politici zich in de jaren zestig en zeventig tevergeefs verzet hebben tegen immigratie. De belangrijkste daarvan kwamen uit de PVDA, Willem Drees senior en Willem Drees junior. Met name junior, een van de oprichters van DS'70, verzette zich heftig tegen voortgaande immigratie, omdat hij meende dat Nederland 'een vol land is'. Drees junior had destijds al uitgerekend hoeveel de 'massa-immigratie' ons op jaarbasis zou kosten: vierhonderd miljoen. Over de PVDA liet hij zich in niet mis te verstane bewoordingen uit: 'Mensen die van honden houden, fokken honden, en mensen die van zwakkeren houden zorgen dat er zwakke groepen komen.' De PVDA fokt zwakkeren zoals anderen honden fokken.
bron
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_101363846
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:42 schreef Frollo het volgende:
Links is daar natuurlijk helemaal niet 'voor', het is alleen niet zo eenvoudig om een passende benadering te vinden waar niet direct knuppelen en schieten bij komt kijken.
Hoe abject ze zich ook gedragen, die kutmarokkaantjes zijn en blijven Nederlandse burgers, en een democratische overheid gebruikt nu eenmaal niet graag snoeihard geweld tegen de eigen burgers.
De vraag is gerechtvaardigd in hoeverre 'kutmarokkaantjes' het predicaat 'Nederlands burger' verdienen. Gemiddeld genomen is de integratie van Marokkanen in Nederland dusdanig ondermaats dat een sterretje in de rechterbovenhoek minimaal op z'n plaats is.

En er zit ook veel speelruimte tussen soft (of helemaal niet) optreden en gebruik van snoeihard geweld. Wanneer de politie niet veel meer doet dan groepen uit elkaar houden en afvoeren, merken deze jongeren: we kunnen alles maken en breken, niemand doet ons wat.

Tussen niks doen en mensen massaal neerschieten zitten veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld het gebruik van knuppels of traangas, jongeren hardhandig in de boeien slaan en naar de poltiiecel afvoeren. Ze moeten - net als andere groepen criminelen; allochtoon of autochtoon - gewoon leren wat wel en niet kan. Soms is hardhandig optreden gewoon nodig om ze dat aan het verstand te peuteren.
Hardhandig optreden hoeft niet meteen te betekenen dat er snoeihard geweld wordt gebruikt. Het moet proportioneel blijven. En dat begint met het inzien van de ernst van het gedrag van deze jongeren.
pi_101363919
Er is maar een manier goed genoeg voor deze slapjanus om Utrecht te verlaten, overgoten met pek en veren en een flinke trap onder zijn reet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_101363966
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Niet dat je onzin uitkraamt, maar overschat je de rol van de burgemeester niet? De burgemeester deelt geen straf uit; dat moet een rechter doen.

En alle links-rechts-discussies even buiten beschouwing gelaten: denk je nou echt dat er wezenlijk anders met die Roma was omgegaan in een stad met een VVD-burgemeester? Heb je wel eens bekeken welke partijen de laatste 40, 50 jaar de minister van Justitie leverden?

De politieke correctheid en softe aanpak is breed vertegenwoordigd binnen de samenleving. Dezelfde politieke correctheid zie je ook bij de politie; diep geworteld. Er heerst daar een enorme faalcultuur. Liever 'makkelijke' dingen doen zoals snelheidscontroles en parkeerboetes dan het zware werk waar je je vingers aan kunt branden.

Ik vind alles leuk en aardig - Wolfsen mag van mij heel diep door het stof en zelfs worden afgezet - maar heb niet de illusie dat dan ineens alles radicaal anders wordt.
Ik heb niet de illusie dat politici een oplossing vormen, in zoverre ben ik het met je eens dat andere burgemeesters niet veel meer kunnen uitrichten.

Maar de burgemeester van de 4e stad van Nederland heeft ook een symbolische functie. Alle keuzes van Wolfsen zijn erop gericht: Wij, de Elite (politiek, bewoners van Wittevrouwen en de kindjes op blanke scholen) hebben het goed en gelijk, zij (het Ondiepvolk, journalisten, de homoseksuelen -ooit het paradepaardje -want "zwak"- van progressief Nederland-) moeten de mond gesnoerd worden, mogen niet zeiken en dienen zoveel mogelijk tegengewerkt te worden).

Zo'n boodschap is een kenmerk van een (veelal linkse) Elite die zo snel mogelijk neergehaald dient te worden.

dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:06:21 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_101363967
quote:

[..]

Ze zijn natuurlijk helemaal niet voor Marokkanenterreur, ze zijn alleen te slap om er iets tegen te doen. Dat softe Links uit Nederland is ontstaan in de jaren 50-80, toen Nederland een saai, vreedzaam, ethnisch-homogeen landje was. Toen was het aangaan van gesprekken met criminelen om ze te overtuigen om het rechte pad op te gaan nog enigszins te doen.

Tegen de kei-harde criminaliteit van moord-Joegoslaven en relsomaliërs zijn ze gewoon niet opgewassen. Binnen hun denkwereld past geen methode om dit soort tuig onder de duim te houden.
The End Times are wild
pi_101364123
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:42 schreef Frollo het volgende:

[..]

Dus daar wordt al 30 jaar intensief over nagedacht! Ik ben benieuwd naar de ongetwijfeld goede methodes die uit die lange tijd van diep nadenken zijn gekomen. :')

Het is heel simpel: Nederlands paspoort afnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en over de grens trappen. Echt heel simpel. Maar nee. Het zijn ineens puur "onze" burgers. Blijkbaar niet. Blijkbaar zijn het OOK Marokkaanse burgers. Ze hebben immers OOK een Marokkaans paspoort.

Als je op school lastig was, en zo lastig dat je eraf gekickt werd, dan keek er niemand op. Als je dan ook nog eens op een andere school ingeschreven staat (Marokko), dan is er dus helemaal niets aan de hand.

Maar nee, de burgers van Nederland -en dan liefst nog de homoseksuele Nederlander- beschimpen, vernederen en kleineren, maar het asociale kutvolk niet zelden van Noord-Afrikaanse afkomst, die moeten we belonen met gratis kickbokscursusjes...

Het is om te janken, die "goede plannen" van links. :r

pi_101364232
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb niet de illusie dat politici een oplossing vormen, in zoverre ben ik het met je eens dat andere burgemeesters niet veel meer kunnen uitrichten.

Maar de burgemeester van de 4e stad van Nederland heeft ook een symbolische functie. Alle keuzes van Wolfsen zijn erop gericht: Wij, de Elite (politiek, bewoners van Wittevrouwen en de kindjes op blanke scholen) hebben het goed en gelijk, zij (het Ondiepvolk, journalisten, de homoseksuelen -ooit het paradepaardje -want "zwak"- van progressief Nederland-) moeten de mond gesnoerd worden, mogen niet zeiken en dienen zoveel mogelijk tegengewerkt te worden).

Zo'n boodschap is een kenmerk van een (veelal linkse) Elite die zo snel mogelijk neergehaald dient te worden.
Wie is dan die 'elite' waar tot vervelens toe naar wordt verwezen? Het is kennelijk niet de burgemeester, want je ziet zelf ook in dat een burgemeester niet zo veel kan uitrichten en dat diens politieke kleur niet zo relevant is.

En in welk opzicht is die niet of nauwelijks gedefinieerde elite bezig om 'het volk' de mond te snoeren? En hoewel ik onmiddelijk toegeef dat er in het geval van dit homokoppel veel te weinig is gedaan om daders op te sporen, stel ik ook de vraag: hoe en door wie zijn ze actief tegengewerkt?
pi_101364345
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wie is dan die 'elite' waar tot vervelens toe naar wordt verwezen? Het is kennelijk niet de burgemeester, want je ziet zelf ook in dat een burgemeester niet zo veel kan uitrichten en dat diens politieke kleur niet zo relevant is.

En in welk opzicht is die niet of nauwelijks gedefinieerde elite bezig om 'het volk' de mond te snoeren? En hoewel ik onmiddelijk toegeef dat er in het geval van dit homokoppel veel te weinig is gedaan om daders op te sporen, stel ik ook de vraag: hoe en door wie zijn ze actief tegengewerkt?
De Elite is een deel van Nederland dat simpelweg de problemen waar de Elite zelf geen last van hebben ontkent of afwentelt op irreele gronden als racisme.

En dat daders niet aangepakt worden en anderen wel, betekent effectief dat geweld verheerlijkt wordt. Beloond wordt. Geen straf (want dat werkt niet?), maar kickbokscursussen. Gratis. Gratis voor criminelen, niet voor anderen.

dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:24:39 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_101364368
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat de elite deze mensen tegenwerkt. Het is wel zo dat het de plicht is van de staat om recht en orde te handhaven. Hierin hebben ze gefaald. Dat is het hele punt.
Of ze nu een knuffelstrategie toepassen of met de knuppel de wet handhaven is verder hun eigen keuze, maar het moet wel effectief zijn. Vasthouden aan een strategie van steeds grotere hoeveelheden agressieve kansarmen vanuit de derde Wereld importeren en hier niet effectief tegen op te treden als ze buurten terroriseren kan ze wel degelijk aangerekend worden.
The End Times are wild
pi_101364390
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef LXIV het volgende:
Ze zijn natuurlijk helemaal niet voor Marokkanenterreur, ze zijn alleen te slap om er iets tegen te doen. Dat softe Links uit Nederland is ontstaan in de jaren 50-80, toen Nederland een saai, vreedzaam, ethnisch-homogeen landje was. Toen was het aangaan van gesprekken met criminelen om ze te overtuigen om het rechte pad op te gaan nog enigszins te doen.

Tegen de kei-harde criminaliteit van moord-Joegoslaven en relsomaliërs zijn ze gewoon niet opgewassen. Binnen hun denkwereld past geen methode om dit soort tuig onder de duim te houden.
Zo etnisch-homogeen was Nederland in de jaren '70 en '80 echt niet. Allerlei groepen nieuwkomers, zoals Indonesiërs, Turken, Marokkanen en Molukkers, waren toen al in Nederland aanwezig. Verschil tussen toen en nu is dat er toen nog enig respect was voor gezag. De politie genoot nog aanzien en wist nog handhavend op te treden.

En los van de vraag of je weergave van de linkse ideologie klopt, stel ik vast dat Nederland tussen de jaren '50 en '80 het langst door rechtse partijen is geregeerd. De minister die over straffen gaat, de minister van Justitie, was bijna altijd een CDA'er of VVD'er. Net zoals ook nu weer het geval is. Stel dat jij gelijk hebt met die linkse ideologie van je, wat is dan de rechtse ideologie. En belangrijker: wat is daar de afgelopen 40, 50 jaar in de praktijk van terechtgekomen?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:27:17 #56
268409 voice-over
pi_101364430
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Elfletterig het volgende:

Hardhandig optreden hoeft niet meteen te betekenen dat er snoeihard geweld wordt gebruikt. Het moet proportioneel blijven.
Helaas oneens. Kei- en keihard er op losbeuken: alle tanden uit hun bek slaan, hen helemaal bewusteloos meppen. Als ze weer bijkomen dan onderwerpen aan een programma van vragen stellen. Als ze die vragen verkeerd beantwoorden (bijvoorbeeld 'waarom sla jij weerloze homo's en joden' en het stuk vreten antwoordt 'omdat ze dood moeten') dan weer helemaal bewusteloos ranselen --->bijkomen------> vragen stellen-----> etc. Net zo lang de politie de juiste antwoorden van het tuig verneemt.
pi_101364465
Het is heel simpel: in een land waar belastingontduiking met 5 jaar bestraft wordt en het in elkaar trappen van een medeburger niet, nauwelijks of zelfs beloond wordt met gratis kickbokscursussen, is de boodschap duidelijk:

Het financieel oplichten van de staat is vele malen erger dan geweld tegen medeburgers.

Effectief wordt geweld dus verheerlijkt.

dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:29:37 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_101364484
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zo etnisch-homogeen was Nederland in de jaren '70 en '80 echt niet. Allerlei groepen nieuwkomers, zoals Indonesiërs, Turken, Marokkanen en Molukkers, waren toen al in Nederland aanwezig. Verschil tussen toen en nu is dat er toen nog enig respect was voor gezag. De politie genoot nog aanzien en wist nog handhavend op te treden.

En los van de vraag of je weergave van de linkse ideologie klopt, stel ik vast dat Nederland tussen de jaren '50 en '80 het langst door rechtse partijen is geregeerd. De minister die over straffen gaat, de minister van Justitie, was bijna altijd een CDA'er of VVD'er. Net zoals ook nu weer het geval is. Stel dat jij gelijk hebt met die linkse ideologie van je, wat is dan de rechtse ideologie. En belangrijker: wat is daar de afgelopen 40, 50 jaar in de praktijk van terechtgekomen?
Het gaat om veel meer dan enkel het zittende kabinet. Eind jaren 60 kwam er wel degelijk een bepaald soort linkse ideologie op (68). Zeker de politie en de rechters zijn daar sterk door beïnvloedt.
Het is niet zo dat ik 'link' alleen de schuld wil geven van de massa-immigratie, want dat is inderdaad niet zo. Maar ook binnen partijen als het CDA is toen een bepaalde linkse wind gaan waaien hoor!
The End Times are wild
pi_101364549
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:23 schreef El_Matador het volgende:
De Elite is een deel van Nederland dat simpelweg de problemen waar de Elite zelf geen last van hebben ontkent of afwentelt op irreele gronden als racisme.

En dat daders niet aangepakt worden en anderen wel, betekent effectief dat geweld verheerlijkt wordt. Beloond wordt. Geen straf (want dat werkt niet?), maar kickbokscursussen. Gratis. Gratis voor criminelen, niet voor anderen.
Dus als ik geen last heb van een moskee voor mijn deur en van mening ben dat je niet zomaar kunt overgaan tot een verbod op het bouwen van moskeeën, dan ben ik ook onderdeel van de Elite?

Nog even een vraagje tussendoor: wie legt de straffen op? (antwoord: de rechter), wie is dagelijks bezig met de openbare orde en veiligheid op straat? (antwoord: de politie). Waarom ligt dan alles aan de burgemeester?
pi_101364610
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:27 schreef voice-over het volgende:
Helaas oneens. Kei- en keihard er op losbeuken: alle tanden uit hun bek slaan, hen helemaal bewusteloos meppen. Als ze weer bijkomen dan onderwerpen aan een programma van vragen stellen. Als ze die vragen verkeerd beantwoorden (bijvoorbeeld 'waarom sla jij weerloze homo's en joden' en het stuk vreten antwoordt 'omdat ze dood moeten') dan weer helemaal bewusteloos ranselen --->bijkomen------> vragen stellen-----> etc. Net zo lang de politie de juiste antwoorden van het tuig verneemt.
Ah, je wilt Nederland qua mensenrechten doen afglijden naar het niveau van een gemiddelde Arabische dictatuur, zie ik. Nee, dan ben ik toch liever onderdeel van de 'linkse Elite'. Harder aanpakken mag wat mij best, maar moedwillige mishandeling en marteling van arrestanten?
pi_101364613
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dus als ik geen last heb van een moskee voor mijn deur en van mening ben dat je niet zomaar kunt overgaan tot een verbod op het bouwen van moskeeën, dan ben ik ook onderdeel van de Elite?
:?

Gast, kom op zeg. Lees nou wat ik schrijf.

quote:
Nog even een vraagje tussendoor: wie legt de straffen op? (antwoord: de rechter), wie is dagelijks bezig met de openbare orde en veiligheid op straat? (antwoord: de politie). Waarom ligt dan alles aan de burgemeester?
Dat heb ik al aangegeven. De burgemeester is het gezicht van de stad. Bovendien is de burgemeester verantwoordelijk voor de politie in de gemeente.

En het was de PvdA-burgemeester van Gouda die met die debiele kickbokslesjes kwam, niet de rechter of de politie.

pi_101364658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ah, je wilt Nederland qua mensenrechten doen afglijden naar het niveau van een gemiddelde Arabische dictatuur, zie ik. Nee, dan ben ik toch liever onderdeel van de 'linkse Elite'. Harder aanpakken mag wat mij best, maar moedwillige mishandeling en marteling van arrestanten?
Mishandeling en marteling zijn inderdaad geen oplossingen. Simpelweg paspoorten afnemen na herhaaldelijk kutgedrag zou voldoende moeten zijn. Kansen gehad en verspeeld, jammer, opdonderen.

pi_101364732
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:29 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om veel meer dan enkel het zittende kabinet. Eind jaren 60 kwam er wel degelijk een bepaald soort linkse ideologie op (68). Zeker de politie en de rechters zijn daar sterk door beïnvloedt.
Het is niet zo dat ik 'link' alleen de schuld wil geven van de massa-immigratie, want dat is inderdaad niet zo. Maar ook binnen partijen als het CDA is toen een bepaalde linkse wind gaan waaien hoor!
Dat is best knap, want het CDA bestond in 1968 nog helemaal niet.

De rechterlijke macht is onafhankelijk en staat los van de politiek, maar over hoe de zaken bij de politie zijn geregeld, heeft de politiek veel te zeggen. Als er binnen de politie al een linkse ideologie is opgerukt, waarom hebben de machtige rechtse partijen (die macht hadden ze vele jaren lang) daar dan kennelijk zo weinig aan veranderd? Waar waren ze, die rechtse partijen? Wat hebben ze tussen 1960 en 2010 precies bereikt om af te rekenen met die verderfelijke linkse ideologie?
pi_101364754
Hadden we nou die andere PvdA burgemeester maar gekozen in het referendum.
pi_101364782
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Elfletterig het volgende:

De rechterlijke macht is onafhankelijk en staat los van de politiek,
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:54:40 #66
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101365127
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar de burgemeester van de 4e stad van Nederland heeft ook een symbolische functie.
Als Wolfsen in public dit hele gebeuren duidelijk had veroordeeld en politie/justitie had opgedragen de bezem door de tent te halen, was het heel anders gelopen. Hoe had politie/justitie dan geen actie kunnen ondernemen als zij door de burgemeester (=korpsbeheerder) ware opgedragen dit op te lossen?

In plaats daarvan heeft Wolfsen dit drama gebagatelliseerd, zich slechts zalvend uitgelaten en de zachte heelmeester willen uithangen, waardoor het hele gebeuren nog verder geëscaleerd is.
pi_101365149
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Gast, kom op zeg. Lees nou wat ik schrijf.
Sorry, maar je omschrijving van 'de elite' is nogal vaag. Ik zie het trouwens vooral als een succesvol Wilders-verzinsel. Rond 1964 ook al met veel succes in de VS neergezet door de Republikeinen. Schep een beeld van grachtengordel, elite, enzovoort. En mensen gaan vanzelf ageren tegen die denkbeeldige vijand.

quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Dat heb ik al aangegeven. De burgemeester is het gezicht van de stad. Bovendien is de burgemeester verantwoordelijk voor de politie in de gemeente.

En het was de PvdA-burgemeester van Gouda die met die debiele kickbokslesjes kwam, niet de rechter of de politie.
Dat Wolfsen als burgemeester verantwoordelijkheid draagt, heb ik nooit ontkend. Ik heb de vraag gesteld in hoeverre hij de lijnen uitzet binnen de politie, of dat we in Nederland gewoon een matig functionerend politie-apparaat hebben. Het is toch de politie die pas maanden later eens een telefoontje naar een mogelijke verdachte pleegt? Wat denk je: is dat een bevel van Wolfsen of zou het gewoon laksheid, luiheid en slechte prioriteitstelling bij de politie zijn?

De inzet van sport in Gouda is een beleidskeuze (onderdeel van het integrale veiligheidsbeleid). Een burgemeester maakt geen beleid. Dat doet het college van B&W, met in het geval van Gouda wethouders van vijf partijen: PvdA, CDA, VVD, GroenLinks en D66.

Nog even los van de straffen die de rechter oplegt of de mate waarin de politie haar werk goed doet: waarom mag een gemeente niet iets doen aan preventie? Het probleem is niet de preventie, het probleem is niet dat er kickbokslessen worden ingezet. Het probleem is de handhaving: de politie faalt en de rechter legt te lage straffen op.
pi_101365245
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, dan niet. Mij best... Dan zijn de rechters dus niet onafhankelijk van de politiek. Dat betekent dus dat rechters hun oren laten hangen naar de politiek. Kijken we dan naar de politiek van de afgelopen 50 jaar, dan zijn rechtse partijen veruit het langst aan de macht geweest en hebben ze de grootste invloed gehad op rechters. De conclusie moet dan zijn dat rechts op alle fronten heeft gefaald.

Voorlopig hou ik het liever op een doorgeslagen, breed gedragen politieke correctheid en luiheid die diep geworteld zit in het totale Nederlandse handhavingsorgaan. Als je morgen een PVV-burgemeester in Utrecht neerzet, verandert er niks aan de cultuur bij politie en justitie.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:02:34 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_101365333
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is best knap, want het CDA bestond in 1968 nog helemaal niet.

De rechterlijke macht is onafhankelijk en staat los van de politiek, maar over hoe de zaken bij de politie zijn geregeld, heeft de politiek veel te zeggen. Als er binnen de politie al een linkse ideologie is opgerukt, waarom hebben de machtige rechtse partijen (die macht hadden ze vele jaren lang) daar dan kennelijk zo weinig aan veranderd? Waar waren ze, die rechtse partijen? Wat hebben ze tussen 1960 en 2010 precies bereikt om af te rekenen met die verderfelijke linkse ideologie?
Nee, maar je snapt toch wel wat ik bedoel, niet?

Die rechtse partijen hebben helemaal niet willen afrekenen met die linkse ideologie. Toentertijd ging het veel meer over inkomensverdeling, uitkeringen etc.
The End Times are wild
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:12:52 #70
268409 voice-over
pi_101365577
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nederland is qua mensenrechten al afgegleden naar de dictatuur van de straat. De Nederlandse overheid doet geen flikker om haar burgers te beschermen tegen buitenlandse racisten.
pi_101365600
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:02 schreef LXIV het volgende:
Nee, maar je snapt toch wel wat ik bedoel, niet?

Die rechtse partijen hebben helemaal niet willen afrekenen met die linkse ideologie. Toentertijd ging het veel meer over inkomensverdeling, uitkeringen etc.
Linkse partijen waren destijds kritischer over de komst van gastarbeiders dan dat rechtse partijen waren. Die vonden het prima om goedkope arbeidskrachten binnen te laten zonder bepaalde eisen te stellen. De gevolgen daarvan zien we al enkele tientallen jaren. En als een linkse burgemeester daarmee worstelt, is alles de schuld van linkse ideologie... - Tja...
pi_101365640
quote:
En als een linkse burgemeester daarmee worstelt, is alles de schuld van linkse ideologie... - Tja...
En nog maar een stroman. Geen discussie mogelijk.

En de burgemeester die "worstelt"? :D Hij worstelt helemaal niet, hij is verdomde arrogant en dom.

pi_101366073
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef El_Matador het volgende:
En nog maar een stroman. Geen discussie mogelijk.

En de burgemeester die "worstelt"? :D Hij worstelt helemaal niet, hij is verdomde arrogant en dom.
Ongetwijfeld, maar de puinhoop komt van rechts. Niet dat ik graag in dit soort termen discussieer, maar dat is het logische gevolg van de manier waarop LXIV en jij redeneren.

Zelf houd ik het op een breed gedragen politieke correctheid, aanwezig binnen nagenoeg het volledige politieke spectrum en doorgesijpeld naar politie en justitie, gepaard met een bar slechte faalcultuur waarin agenten liever lui dan moe zijn en risico's het liefst uit de weg gaan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:36:24 #74
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_101366282
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Linkse partijen waren destijds kritischer over de komst van gastarbeiders dan dat rechtse partijen waren. Die vonden het prima om goedkope arbeidskrachten binnen te laten zonder bepaalde eisen te stellen. De gevolgen daarvan zien we al enkele tientallen jaren. En als een linkse burgemeester daarmee worstelt, is alles de schuld van linkse ideologie... - Tja...
De discussie is hier toch helemaal niet de komst van gastarbeiders. Het gaat hier om het falen van de overheid (in dit geval de gemeente Utrecht) om recht en orde te handhaven.

Verder heb je helemaal gelijk hoor, dat rechts minstens net zo schuldig is aan het multikuldrama dan links, maar dat had ik eerder al gezegd.

Maar heel simpel geldt: falen is vertrekken. Zeker als het fout op fout is.
The End Times are wild
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:36:58 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_101366293
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar de puinhoop komt van rechts. Niet dat ik graag in dit soort termen discussieer, maar dat is het logische gevolg van de manier waarop LXIV en jij redeneren.

Zelf houd ik het op een breed gedragen politieke correctheid, aanwezig binnen nagenoeg het volledige politieke spectrum en doorgesijpeld naar politie en justitie, gepaard met een bar slechte faalcultuur waarin agenten liever lui dan moe zijn en risico's het liefst uit de weg gaan.
Ik zeg al drie posts feitelijk hetzelfde als jij nu zegt.
The End Times are wild
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:06:09 #76
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_101367193
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Indonesiërs? Je bedoelt denk ik de Indo's, christelijke mensen van gemengd bloed die heel rap in onze samenleveing geassimileerd zijn? In die tijd waren er nog heel niet zo veel Turken en Marokkanen in Nederland. Vooral vanaf eind jaren 70 lieten deze 'gastarbeiders' hun vrouwen overkomen en toen begon de eigelinlijke ellende.

quote:
Nederland is inderdaad voor een groot gedeelte landelijk geregeerd door rechtse partijen, meestal in combinatie met de PvdA. In de grote steden echter, waar de allochtonen voornamelijk gingen wonen, zwaait de PvdA doorgaans de scepter.

Maar welke partij landelijk regeert, is niet zo heel relevant hier. Er werd namelijk een sfeer geschapen door de PvdA en met name de Nieuw Linksers dat er helemaal geen enkel probleem was en zou kunnen komen door de massale toevloed van allochtonen en dat zij een verrijking voor ons land waren. Iedere kritiek op deze immigratie en de allochtonen werd naar de onderbuik verwezen en de mensen die een kritische houding ten opzichte van de multicul had was minstens een fascist. Het hierdoor geschapen kader was voldoende voor critici om hun mond dicht te houden; leraren, ambtebaren, politiemensen, etc. die het waagden een kwaad woord over allochtonen te zeggen lipen risico hun baan kwijt te raken en uitgekotst te worden. Statisiteken werden gemanipuleerd om het multiculturele gelijk aan te tonen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:23:21 #77
268409 voice-over
pi_101367726
quote:
Burgemeester heeft 'buikpijn' over weggepest homostel
telegraaf

UTRECHT - Burgemeester Aleid Wolfsen heeft 'buikpijn' van de zaak rondom het weggepeste homostel uit Leidsche Rijn. Dat zei hij dinsdag in antwoord op een vragenvuur vanuit de raad. Het Openbaar Ministerie (OM) en de politie beloofden beterschap. Er was ondanks kritische vragen geen vuurwerk tijdens de raadsinformatiebijeenkomst in het Utrechtse stadhuis.

De driehoek gaf nogmaals toe op vier punten fouten te hebben gemaakt. Officier van Justitie Susanne Terporten erkende dat ze een onvolledig dossier naar het gerechtshof in Arnhem had gestuurd. Terporten zei dat het OM de werkwijze daarna heeft aangepast.
Ik heb buikpijn van bestuurders en politici die wel zeggen dat ze 'het allemaal vreselijk vinden' maar weigeren de problemen bij de wortel aan te pakken.

[ Bericht 6% gewijzigd door voice-over op 30-08-2011 14:10:46 ]
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:09:29 #78
268409 voice-over
pi_101369148
quote:
Weggepest homostel gefrustreerd
telegraaf

UTRECHT - Het uit Utrecht weggetreiterde homostel Hans van Gemmert en Ton Daalhuizen hield een enorm onbevredigend gevoel over aan de raadsinformatiebijeenkomst, die zojuist werd gehouden.

Daarin gaven burgemeester Wolfsen, politie en OM een toelichting op het hele feitenrelaas rondom de falende bescherming van het stel en aanpak van de daders, die nog altijd vrij rond lopen.

Veel nieuwe informatie kwam er niet naar boven. Hans (zijn partner Ton was niet aanwezig) zei er dan ook weinig mee te zijn opgeschoten. Gefrustreerd: ,,Het was heel vlak allemaal. En de 'feiten' zijn verdraaid en suggestief. Er zou bijvoorbeeld geen klik zijn tussen ons en de wijkagent. Maar dat is echt kort door de bocht! De instanties trokken wel enigszins het boetekleed aan, maar de afstand tussen onze beleving en die van hen blijft enorm.''

Burgemeester Aleid Wolfsen gaf nogmaals aan hoe treurig de zaak is en op welke punten er fouten zijn gemaakt. Tegelijkertijd wilde hij benadrukken dat er ook op veel onderdelen prima werk is afgeleverd. ,,Ik blijf ervan overtuigd dat we -alles overziend- hebben gedaan wat we redelijkerwijs konden doen'', zei hij. ,,Maar helaas zijn we gestuit op het gebrek aan bewijs en getuigenverklaringen, en op de grenzen van het strafrecht.''

Advocaat van het homostel Yehudi Moszkowicz trok maar een conclusie: ,,De driehoek (officier van justitie, districtschef en burgemeester, red.) heeft gefaald.''

Hans voelt zich nog altijd vooral in de steek gelaten: ,,Ik heb geen excuses gehoord van de burgemeester, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Feit is dat hij weinig voor ons heeft gedaan. Of hij moet aftreden? Dat maakt me niet uit.''

Vanmiddag staat het debat met de verschillende fracties op het programma. Wolfsen wordt dan het vuur na aan de schenen gelegd.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:17:52 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_101369402
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 07:47 schreef voice-over het volgende:

[..]

Weer een PvdA-burgemeester die weigert racisten van buitenlandse afkomst in zijn stad aan te pakken omdat dat electoraal niet goed uitpakt voor zijn partij. :r
racisten? Homo's zijn geen ras en ze hebben ook hun marokkaanse buren aan de andere kant weggepest. Het is gewoon tuig en Wolfsen is een slappe dweil die niet op de positie gekomen is omdat het een goed bestuurder is, maar omdat hij goed viel binnen de PvdA kongsi, en uiteindelijk een net iets betere uitstraling had dan de andere PvdA burgemeester waar we op mochten 'stemmen'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:20:19 #80
268409 voice-over
pi_101369488
Het is de normaalste zaak van de wereld dat geliefden bij elkaar wonen. Het schijnt ook de normaalste zaak te zijn dat homoseksualiteit door buitenlandse gelovigen als ziekte wordt gezien en dat men in moskeeën leert dat ze anders zijn en zullen branden in de hel, dat ze minder zijn dan varkens en dat ze met hun hoofd naar beneden moeten worden gegooid. De PvdA vindt dat allemaal prima zo lang het moskeevolk maar op hen stemt.

De PvdA is er als de kippen bij om de PVV neer te zetten als een racistische partij maar kijk wat PvdA-kiezers doen met minderheden in Nederland .....
pi_101369505
quote:
Wolfsen is een slappe dweil die niet op de positie gekomen is omdat het een goed bestuurder is, maar omdat hij goed viel binnen de PvdA kongsi, en uiteindelijk een net iets betere uitstraling had dan de andere PvdA burgemeester waar we op mochten 'stemmen'.
Ah, dat was zo'n nepreferendum. En dan maar klagen dat burgers niet willen stemmen op een burgemeesterskandidaat. Hoe zou dat toch komen? 8)7
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:21:43 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_101369537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Indonesiërs? Je bedoelt denk ik de Indo's, christelijke mensen van gemengd bloed die heel rap in onze samenleveing geassimileerd zijn?

Er werd namelijk een sfeer geschapen door de PvdA en met name de Nieuw Linksers dat er helemaal geen enkel probleem was en zou kunnen komen door de massale toevloed van allochtonen en dat zij een verrijking voor ons land waren.
Maar je zegt zelf al dat er vrij weinig problemen waren met de indo's. Hetzelfde geldt voor de chinezen en in zekere zin alle aziaten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101369680
Kun je achteraf nagaan dat Ivo nog een behoorlijke baas was in zijn functie.
pi_101370009
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ah, dat was zo'n nepreferendum. En dan maar klagen dat burgers niet willen stemmen op een burgemeesterskandidaat. Hoe zou dat toch komen? 8)7
Dat was Pans, de andere kandidaat. Die heeft volgens mij daarna nog een boekje over het referendum geschreven.
pi_101370094
"Vanmiddag staat het debat met de verschillende fracties op het programma. Wolfsen wordt dan het vuur na aan de schenen gelegd."

Is nu al duidelijk dat coalitie partijen hem laten zitten. Faal D66 en Faal Groen links in Utrecht.
Sinds deze partijen op het pluche zitten stellen ze ook geen zak meer voor.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:36:58 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_101370098
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:37:41 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101370121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef utrecht1970 het volgende:
"Vanmiddag staat het debat met de verschillende fracties op het programma. Wolfsen wordt dan het vuur na aan de schenen gelegd."

Is nu al duidelijk dat coalitie partijen hem laten zitten. Faal D66 en Faal Groen links in Utrecht.
Sinds deze partijen op het pluche zitten stellen ze ook geen zak meer voor.
Links lullen......
Get woke, go broke!
pi_101370162
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Wolfsen wordt dan het vuur na aan de schenen gelegd.
Nou, dat zal dus in ieder geval niet gebeuren.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:41:09 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_101370252
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Links lullen......
D66 Utrecht lult vaker rechts en wilde dan ook met de VVD en GL in een coalitie, maar het was GL (sinds vorige keer de grootste) die uiteindelijk toch weer die verrekte PvdA erin wilde hebben.
pi_101370380
D66 heeft zich als oppositiepartij vastgebeten in een aantal dossiers en nu ze zelf op het pluche zitten geven ze opeens niet meer thuis, want de materie is toch ingewikkelder dan gedacht.
Blijkbaar werkt goedkoop oppositie voeren, als wij het voor het zeggen hebben worden de problemen opgelost, om vervolgens te zeggen, wij zijn geen tovenaars.
pi_101370684
Is ie al weg?
For great justice!
pi_101374381
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:34 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Dat was Pans, de andere kandidaat. Die heeft volgens mij daarna nog een boekje over het referendum geschreven.
Die maakte daarna volgens mij nog een reclamespotje voor de gezamelijke kabelbedrijven.

Lastig als je niets te kiezen hebt...
pi_101374530

Vraag me af wie Bert is. Dit lijkt voor de rest verdacht veel op Koefnoen.
pi_101374626
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]
Lastig als je niets te kiezen hebt...
Wat je ook kan doen is de inwoners te vragen hoe ze een vernieuwde stadsinrichting zouden willen zien en daarna de uitkomst negeren.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:43:33 #95
268409 voice-over
pi_101374868
Mensen zouden zich eens werkelijk zorgen moeten maken over een burgemeester die buikpijn krijgt van het, door hem/haar zelfgekozen beleid. Het ergste van dit alles is dat een partij die bol staat van anti-racisme- en anti-fascisme sentimenten en "dit nooit meer” roept als het over zaken gaat die in WOII speelden, toestaat dat homoseksuelen de stad uit worden gepest door een groep zich superieur voelende cultuurverrijkers. Waar hebben we dit eerder gezien mijnheer Wolfsen van de PvdA? Ik ga u helpen: ruim 70 jaar geleden bij onze oosterburen.

Hoezo nooit weer? Wolfsen heeft de kans gehad een halt toe te roepen aan homohaat. Hij deed niets. Helemaal niets. En de terreur gaat gewoon door in zijn stad. Die jongens zijn nog steeds niet vervolgd, de slachtoffers zijn nog steeds niet gecompenseerd in materiële en psychische zin. Het aanblijven van deze laffe burgemeester moet een nieuwe klap in hun gezicht zijn. Dit alles is het bewijs dat de PvdA de enige werkelijke racistische partij in Nederland is, een partij waar autochtone minderheden hun leven niet zeker zijn wanneer deze afschuwelijke rotpartij het voor het zeggen heeft in dit land.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:48:04 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_101375076
quote:
dat homoseksuelen de stad uit worden gepest door een groep zich superieur voelende cultuurverrijkers. Waar hebben we dit eerder gezien mijnheer Wolfsen van de PvdA? Ik ga u helpen: ruim 70 jaar geleden bij onze oosterburen.
Gelukkig hebben ze toen ook gelijk een oplossing gevonden voor die cultuurverrijkers.
pi_101378792
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat je ook kan doen is de inwoners te vragen hoe ze een vernieuwde stadsinrichting zouden willen zien en daarna de uitkomst negeren.
Of een verkiezing tussen 2 PvdA-ers organiseren.
pi_101382093
En Utrecht lijkt nog niet van hem verlost.

We dronken een glas, deden een plas...
pi_101382181
Natuurlijk niet, die blijft op zijn minst 12 jaar hangen.
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:09:08 #100
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101383304
quote:
Wat een onzin TS.
Yup. Ik durf keihard te beweren van wel. Dat politieke correcte gedoe hangt als een warme deken over Nederland. En bij alle voorkomende misdrijven wordt dezelfde vraag gesteld.
Even over de schouder kijken naar de rode draad die door al die misdrijven loopt is te confronterend. Je wordt al snel uitgemaakt voor rechts. En dat wil iedere linkse voorkomen.

Lijkt wel een wedstrijdje aan het worden wie het meest politiek correct is.

quote:
Die kruiden zijn lekker. Maar meer zegt het niet. Ik haal vaak een gebakken visje op de markt. Dat maakt me nog geen sportvisser.

quote:
Mensen kunnen zoveel zeggen. Neem deze Aleid. Die riep van te voren ook dat het ongehoord was. Uiteindelijk deed ie er geen fuck mee.
Dus wat die moslims ook zeggen, we hebben er geen zak aan. Allemaal goed doen in het bijzijn van jou. Zodra je je omkeert zijn ze het alweer vergeten. Net als Aleid.

quote:
Potjandorie wat een uitvinding: oppakken.
Wie wil dat nou niet? De etters zelf... maar daarbuiten iedereen wel. Als je ze ermee confronteert. Merendeel zal het ze aan de reet roesten.
Maar dan nog. Dat geroep "Aanpakken!" is lekker makkelijk scoren. Dat jij het meeneemt en hier nogmaals in hun naam voor hun wilt scoren zegt me dus helemaal niks.

quote:
Ik denk dat het bij de Politie één grote teringzooi is.
Oh vast. Maar daar kom je niet mee weg in deze zaak. Alles lag op tafel tot keiharde bewijzen aan toe. Van de politie tot de gemeente. Deed de politie niets, hadden andere instanties nog de vinger op de pols kunnen houden. Niemand deed iets.

quote:
Het heeft tegenwoordig al zowat geen zin meer om aangifte te doen, omdat ze onderbemand zijn en een matig tot slecht ICT-park heeft, wat communicatie tussen verschillende partijen bemoeilijkt.
Wat een walgelijke goedpraterij zeg... bah.
Ze wisten zelfs de namen van wie het waren. Alles was bekend. Probleem echter is dat ze zaten te wachten op een "heterdaadje". Dan was het makkelijker en voorkwam je vage twijfel en 2 verhalen die elkaar tegen spreken op kleine details. (remember die 2 marokkaantjes op de brommer die een vent dood reden?)
ICT had hier niks van doen. Even van bedje lichten en stevig aan de tand voelen was hier beter op zijn plaatst dan met 1 arm onder het hoofd en de andere aan de muisknop wat wegklikken op een ICT pareltje.

quote:
Boetekleed? Die Aleid heeft zijn plicht geschonden en 2 mensen aan hun lot overgelaten. Ze hadden hem zonder wachtgeld op straat moeten gooien. Desnoods linea recta de WW in. Hopelijk was hij dan zelf het slachtoffer geworden van inkomstenderving waardoor hij moet verkassen naar een andere wijk waar hij gevaar liep slachtoffer te worden van dit soort klootzakjes.
Dan was ik na 2 jaar wel benieuwd of meneer nog zo politiek correct was.

Nee, dit is wederom schoonpraterij waar de politieke correctheid koste wat het kost in stand gehouden moet worden. En Aleid is daar heel goed in. Tot manipuleren van de media toe. Die Aleid mag blij zijn geen neus als Pinokkio te hebben met zijn "ben blij dat we dit openbaar kunnen bespreken"... dan had heel Nedeland over die stok gestruikeld die van Groningen tot Maastricht getrokken was.
De enige die zei waar het op staat was Leefbaar Utrecht: "Als Hans en Ton niet zo hadden doorgezet, hadden we nooit geweten hoe het écht zat."

Ik heb vanavond het journaal en 1Vandaag gezien met dit als onderwerp en het werd maar weer eens bevestigd die politieke correctheid: het woord "Marokkaan" werd krampachtig vermeden. Want stel je voor zeg, ze zouden Wilders kunnen voeden omdat de kijker het ook zat wordt. Dat is erger dan die rotknapen die de ene misdrijf na de andere plegen.

Zum kotzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door 3-voud op 30-08-2011 20:26:53 ]
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:22:31 #101
268409 voice-over
pi_101387187
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef 3-voud het volgende:

Zum kotzen.
^O^

Heerlijke post.
pi_101387514
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef voice-over het volgende:

[..]

^O^

Heerlijke post.
x2 ^O^

dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:33:14 #103
268409 voice-over
pi_101387868
Wanneer krijgt de publieke opinie eindelijk door dat de socialisten de rechten van minderheden alleen maar beschermen als het hun goed uitkomt en als ze dit kunnen gebruiken voor het omverwerpen van de traditionele cultuur. Zo heeft het socialisme zich altijd ingezet - althans naar de schijn - voor de rechten van vrouwen, arbeiders, homo's, gehandicapten, werklozen en andere verworpenen der aarde. Maar alleen als er electoraal gewin uit te halen is. Nu de tijden veranderen hebben ze hun hoop op electorale winst gelegd op de Islam. Het resultaat is dat minderheden geen leven meer hebben in Nederland.

Jammer Utrechtenaren, maar het is van groot belang dat falende linkse politici blijven zitten. Zij fungeren als afschrikwekkend voorbeeld van wat er mis is met deze partijen gedurende verkiezingstijd. Op deze manier kunnen we hun morele superioriteit aanpakken. Verwijdering van Wolfsen op deze plek betekent dat de gevestigde partijen een nieuwe baan voor hem creeëren, waar hij nog meer schade aan de maatschappij kan toebrengen.
pi_101388038
Homo's bashen mag als je moslim bent, want de gristenen deden het ook. :r

Domme domme linkse idiotie.

pi_101388181
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:33 schreef voice-over het volgende:
Wanneer krijgt de publieke opinie eindelijk door dat de socialisten de rechten van minderheden alleen maar beschermen als het hun goed uitkomt en als ze dit kunnen gebruiken voor het omverwerpen van de traditionele cultuur.
Multiculturele diversiteit: 15 Antillianen en 1 blond meisje.

dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:51:09 #106
268409 voice-over
pi_101392380
De incompetente Wolfsen is het levende bewijs dat Nederland geen modern land meer is en een achterlijke democratie heeft.
pi_101392612
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef voice-over het volgende:
De incompetente Wolfsen is het levende bewijs dat Nederland geen modern land meer is en een achterlijke democratie heeft.
En een opgeheven vingertje naar Berlusconi. :|W

pi_101402263

pi_101404747
Wat ik in-en-in-triest vind is dat er ook nog gezegd is tegen de betreffende homo's, dat ze te hoge verwachtingen hadden van de driehoek (politie, burgemeester en OvJ).
Hoe verkoop je dat uberhaupt aan de NL burger?
Je wordt weggetreiterd en vervolgens wordt er gezegd, we kunnen er niet zoveel aan doen.
Moet je eens kijken als de korpschef door Marokkaanse jeugd wordt getreiterd, wat er dan voor blik maatregelen open gaat.
Iemand die een waxinelichtje naar de (gepantserde) gouden koets gooit, zit jaren vast, maar de normale burger heeft het nakijken.

Het verbaast mij niets dat mensen op de PVV stemmen of het recht in eigen hand nemen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:17:18 #110
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101405143
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:03 schreef utrechot1970 het volgende:
Wat ik in-en-in-triest vind is dat er ook nog gezegd is tegen de betreffende homo's, dat ze te hoge verwachtingen hadden van de driehoek (politie, burgemeester en OvJ).
Je wordt weggetreiterd en vervolgens wordt er gezegd, we kunnen er niet zoveel aan doen.
Moet je eens kijken als de korpschef door Marokkaanse jeugd wordt getreiterd, wat er dan voor blik maatregelen open gaat.
Iemand die een waxinelichtje naar de (gepantserde) gouden koets gooit, zit jaren vast, maar de normale burger heeft het nakijken.

Het verbaast mij niets dat mensen op de PVV stemmen of het recht in eigen hand nemen.
Helemaal mee eens.
pi_101405447
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:03 schreef utrecht1970 het volgende:

14.gif.
For great justice!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:35:09 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101405747
Je zegt dus gewoon : het wegpesten van mensen kan je verwachten.

Tot de marokkanen weggepest worden, dan is het schandalig :').
Get woke, go broke!
pi_101405817
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Je zegt dus gewoon : het wegpesten van mensen kan je verwachten.

Tot de marokkanen weggepest worden, dan is het schandalig :').
tegen wie heb je het?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:45:52 #114
268409 voice-over
pi_101406086
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:17 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
2x

Tijd voor een revolutie. waar kan ik het Tahrirplein vinden in Nederland?
pi_101412083
Kan iemand mij misschien vertellen wat de driehoek van deze zaak geleerd heeft en welke zaken veranderd zijn.

Ik weet niet beter dan dat er in Terwijde nogmaals pesterijen hebben plaatsgevonden, wellicht door dezelfde groep jongeren.
Ditmaal is een Marokkaans gezin weggepest. De uitkomst is, gezin ondergedoken, vertrokken, teruggekomen, auto in de brand, gezin definitief vertrokken.
Geeft Wolfsen nu aan dat hij het in deze zaak beter heeft gedaan?

Jongeren lopen nog steeds rond en weer een gezin vertrokken.
Wat is er hier zoveel beter gegaan als de uitkomst precies hetzelfde is als het homostel?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:34:07 #116
268409 voice-over
pi_101414181
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de driehoek van deze zaak geleerd heeft en welke zaken veranderd zijn.

Ik weet niet beter dan dat er in Terwijde nogmaals pesterijen hebben plaatsgevonden, wellicht door dezelfde groep jongeren.
Ditmaal is een Marokkaans gezin weggepest. De uitkomst is, gezin ondergedoken, vertrokken, teruggekomen, auto in de brand, gezin definitief vertrokken.
Geeft Wolfsen nu aan dat hij het in deze zaak beter heeft gedaan?

Jongeren lopen nog steeds rond en weer een gezin vertrokken.
Wat is er hier zoveel beter gegaan als de uitkomst precies hetzelfde is als het homostel?
Er is niks veranderd. Gisteren speelde zich 1 grote poppenkast af in de gemeenteraad van Utrecht. Nederland is echt niet democratischer dan China, jongens. Ook in China blijven corrupte, niet functionerende lokale bestuurders zitten waar zij zitten. Ook al wil de bevolking ze nog zo graag weghebben. Nederland is 1 grote corrupte teringbende geworden waar politici weigeren de juiste maatregelen te nemen tegen buitenlands terreurtuig.
pi_101414276
Kickbokslesjes voor criminelen.
Gratis.

Wat een land. :r

pi_101706712
En Wolfsen verder in het nauw, zelfs de telegraaf kopt er nu over.

Telegraaf

DNU Wouter de Heus
pi_101707308
Het lijkt me niet dat de PvdA, GroenLinks en D66 hem de hand boven het hoofd kunnen blíjven houden. :{
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 13:34:06 #120
341203 3-voud
pi_101707352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:33 schreef Ferdo het volgende:
Het lijkt me niet dat de PvdA, GroenLinks en D66 hem de hand boven het hoofd kan blíjven houden. :{
Let maar eens op.
Met Mariko werden ook nieuwe maatstaven gehanteerd.
pi_101707437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Let maar eens op.
Met Mariko werden ook nieuwe maatstaven gehanteerd.
Daar heb je natuurlijk wel een meer dan valide punt.

Zul je nog zien dat die clown nóg een termijn krijgt. _O-
pi_101707500
Zolang Groen Links en D66 Wolfsen de hand boven het hoofd houden gebeurt er niets.
Ik verwacht dat er een "Vriendjes-politiek" oplossing komt.
Wolfsen gaat niet voor nog 1 termijn op, krijgt een leuk erebaantje ergens en PvdA levert een nieuwe kneus in Utrecht.
pi_101707735
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk wel een meer dan valide punt.

Zul je nog zien dat die clown nóg een termijn krijgt. _O-
Of er komt een nieuwe van dezelfde koekplank.

Wat Utrecht hierboven zegt dus.
pi_101707967
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Heb dit keer voor de eerste keer op D66 gestemd maar als oppositie partij vond ik ze een stuk beter dan als coalitie partij.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:35:58 #125
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_101709326
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Zolang Groen Links en D66 Wolfsen de hand boven het hoofd houden gebeurt er niets.
Ik verwacht dat er een "Vriendjes-politiek" oplossing komt.
Wolfsen gaat niet voor nog 1 termijn op, krijgt een leuk erebaantje ergens en PvdA levert een nieuwe kneus in Utrecht.
Dat moet wel, want politici zijn vaak alfa's die het alleen moeten hebben van hun mond. Websites maken, lampen inschroeven en tuinieren kunnen ze niet...
pi_101710187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Heb dit keer voor de eerste keer op D66 gestemd maar als oppositie partij vond ik ze een stuk beter dan als coalitie partij.
Dat is waarschijnlijk ook de gedachte van veel kiezers bij parlementsverkiezingen. Als coalitiepartij hebben ze tot nog toe altijd klop gekregen bij die gelegenheden.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of er komt een nieuwe van dezelfde koekplank.

Wat Utrecht hierboven zegt dus.
Niet te pessimistisch. Ze hebben ooit ook Opstelten gehad. ;)
pi_101711159
Daar waar Ivo Opstelten echt de vader van de stad was (en dat ook uitstraalde) lijkt Aleid Wolfsen meer op het gekke neefje, die het allemaal niet snapt en doorheeft.

Zolang het maar geen Groen Links burgemeester wordt vind ik alles best.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 17:02:21 #128
341203 3-voud
pi_101714597
Toe maar, die knurft gooit ook nog eens het dossier in de shredder. Beetje de krant-intimidatie taktiek onder het mom weg ermee.

Nederland is beter af met Aleid weg ermee. Smerige praktijken dit.
pi_101715891
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
Nederland is beter af met Aleid weg ermee.
Ja, wat is het nou?! :(!
  donderdag 8 september 2011 @ 18:01:21 #130
268409 voice-over
pi_101716357
Links Nederland is de schaamte allang voorbij. Alles wordt opgeofferd voor de multiculturele droom. Het is inmiddels een publiek geheim dat de PvdA 1 grote doofpotpartij is. Intern verdeeld en totaal onbetrouwbaar. Dit is gewoon de PvdA-machine aan het werk, je kan onderzoeken wat je wilt, maar iedereen weet van niks. Deze lieden hebben namelijk schijt aan de wet en staan daar zelf ver boven. Bovendien zitten ze zowat in elke laag van de ambtenarij. Hier mag Teeven laten zien wat hij precies waard is, en hoe ´rechts´omgaat met dit verregaande machtsmisbruik.

Enfin, de homo's zijn al lang en breed weggepest door een deel van het PvdA-electoraat (moslims) ..... en Aleid de Pvda-man blijft lekker zitten.
pi_101716470
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:01 schreef Ferdo het volgende:

Niet te pessimistisch. Ze hebben ooit ook Opstelten gehad. ;)
Dat was als eindbaas nog prima uit te houden in vergelijking met wat erna kwam.
pi_101730313
En ja hoor, hij mag blijven. _O-

Die man komt er nog mee weg als hij een homo in koelen bloede had doodgeschoten, zo ga ik nog denken. :')
pi_101730355
Utrecht :')
pi_101730493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ferdo het volgende:

Die man komt er nog mee weg als hij een homo in koelen bloede had doodgeschoten, zo ga ik nog denken. :')
'de coalitie steunt burgemeester Faaleid Wolfsen' :')
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 22:26:44 #136
341203 3-voud
pi_101731045
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ferdo het volgende:

Told you so...
pi_101731218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Told you so...
..indeed. ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'de coalitie steunt burgemeester Faaleid Wolfsen' :')
Op naar zijn volgende miskleun!
  donderdag 8 september 2011 @ 22:30:13 #138
268409 voice-over
pi_101731354
Zo, de PvdA kan weer gerust slapen. Utrecht is gezuiverd van homo's en de Marokkanen gaan door met hun cultuurverrijking.
pi_101731705
quote:
19s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef voice-over het volgende:
Zo, de PvdA kan weer gerust slapen. Utrecht is gezuiverd van homo's en de Marokkanen gaan door met hun cultuurverrijking.
Die hoeven allen nog even te vertellen hoe een paar ton subsidie verdampt is.

En dan kunnen ze echt gerust gaan slapen. We dronken een glas, etc.
pi_101731778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die hoeven allen nog even te vertellen hoe een paar ton subsidie verdampt is.

En dan kunnen ze echt gerust gaan slapen. We dronken een glas, etc.
Oh ja, die paar ton subsidie, wanneer wordt daar over gesproken?
Of wordt dat onder het tapijt geveegd?
pi_101731886
Zou er ook nog even vanavond doorheen gerost worden, voorzover ik weer.
pi_101732724
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:37 schreef Ferdo het volgende:
Zou er ook nog even vanavond doorheen gerost worden, voorzover ik weer.
Nou, dat lees ik dan morgen wel. Zal ongetwijfeld ook weer goed aflopen voor de verkeerde personen :')
pi_101732804
Ik zou er om kunnen lachen als het niet dieptriest was.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 september 2011 @ 23:54:41 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101736425
om 0:15 gaan ze verder. Kan toch nog het einde van Wolfsen betekenen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101738012
Met zo'n debiel binnen je partij heb je geen oppositie meer nodig.
pi_101738065
Oudkerk ging naar de hoeren en moest opdonderen en deze mafioso erger dan Berlusconi en Poetin samen mag de mooie stad Utrecht verneuken? o|O

vrijdag 9 september 2011 @ 05:54:50 #147
268409 voice-over
pi_101740004
quote:
telegraaf.nl

Wolfsens eigen partij, de PvdA, liet namens Gilbert Isabella weten ‘vertrouwen te hebben in de toekomst’. ,,De wens is dat de rust weerkeert.’’ Wolfsen was het daarmee eens en beloofde nogmaals beterschap.
Wolfsen en de PvdA hebben dus eindelijk rust. De homo's in Utrecht na jarenlange terreur van de cultuurverrijkers uit Marokko nog steeds niet. Waarom blijven wij sukkels - burgers van Nederland - nog geloven in de overheid en democratie?

Het is werkelijk niet te geloven, wat een vertoning. Arm, arm, Utrecht. Wat een afgang voor een rechtsstaat wat Nederland pretendeert te zijn!
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:37:36 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_101740892
Ongelofelijk. Daar ging mijn laatste restje vertrouwen in de rechtsstaat.
For great justice!
pi_101740901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:35 schreef Disorder het volgende:
Niet te bevatten dit.
En vooral ook niet uit te leggen naar de burger.
pi_101740921
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:38 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En vooral ook niet uit te leggen naar de burger.
En al helemaal niet naar die homo's. Nederlands heeft nu ook een Berlusconi.
pi_101740954
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:39 schreef Disorder het volgende:

[..]

En al helemaal niet naar die homo's. Nederlands heeft nu ook een Berlusconi.
Dat hij een despoot is wisten we op zich natuurlijk al, toen hij liet blijken hoever persvrijheid bij hem gaat.
pi_101740985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:43 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat hij een despoot is wisten we op zich natuurlijk al, toen hij liet blijken hoever persvrijheid bij hem gaat.
En hij heeft toch ook belastende documenten door de shredder gegooid, toch?
pi_101741121
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:45 schreef Disorder het volgende:

[..]

En hij heeft toch ook belastende documenten door de shredder gegooid, toch?
En declareren is zijn tweede natuur.
pi_101741158
Maar als ie weggestuurd wordt, welke PvdA er moet er dan komen, Job wil lijstrekker blijven en wisselen van baan zou nog desastreuzer zijn voor de PvdA :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_101741907
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:58 schreef Oud_student het volgende:
Maar als ie weggestuurd wordt, welke PvdA er moet er dan komen, Job wil lijstrekker blijven en wisselen van baan zou nog desastreuzer zijn voor de PvdA :)
Hij wordt niet weggestuurd,hoe verrassend..

UTRECHT - UPDATE 02.50 uur. De Utrechtse coalitie van PvdA, GroenLinks en D66 blijft burgemeester Aleid Wolfsen steunen. Wel vinden ze dat de PvdA'er grote fouten heeft gemaakt in de zaak rond het homostel Hans en Ton dat door jongeren werd weggepest.
pi_101742032
quote:
Gewoon een frisse wind:
pi_101742041
quote:
Ach, dan graven ze Guusje ter Horst op, of Tineke Netelenbos. De baantjescarroussel is rijkelijk gevuld.
pi_101753564
Heeft hij zelf niet door dat hij aan deze actie iets van imagoschade zou kunnen overhouden? Wie neemt hem nu nog serieus in zijn functie? Alles wordt onder een vergrootglas gelegd, nog meer.
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:57:12 #160
268409 voice-over
pi_101754019
En in Rotterdam blijft de PvdA-burgemeester gewoon in bed liggen als er in de deelgemeente Hoek van Holland een veldslag woedt tussen hooligans en politie.
pi_101760925
quote:
19s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:57 schreef voice-over het volgende:
En in Rotterdam blijft de PvdA-burgemeester gewoon in bed liggen als er in de deelgemeente Hoek van Holland een veldslag woedt tussen hooligans en politie.
Sowieso kun je je afvragen waar zijn prioriteiten liggen als burgemeester zijnde. Maar ere wie ere toekomt, ook met hem was Utrecht beter afgeweest dan met dit hondsvod.
pi_101761297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Sowieso kun je je afvragen waar zijn prioriteiten liggen als burgemeester zijnde. Maar ere wie ere toekomt, ook met hem was Utrecht beter afgeweest dan met dit hondsvod.
Maar hij heeft sorry gezegd, dus..
Maar hij schaamt zich er niet voor, dat niet :N

Henk Westbroek zei in een interview bij DWDD: "Als Aleid Wolfsen nog niet had bestaan had hij uitgevonden moeten worden" _O-
pi_101761411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar hij heeft sorry gezegd, dus..
Maar hij schaamt zich er niet voor, dat niet :N

Henk Westbroek zei in een interview bij DWDD: "Als Aleid Wolfsen nog niet had bestaan had hij uitgevonden moeten worden" _O-
Voor zijn oude partij is een figuur als Wolfsen inderdaad goud waard. :P
  zaterdag 10 september 2011 @ 00:10:55 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101772262
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:27 schreef voice-over het volgende:

[..]

Duidelijk wat voor tot op het bot verbitterd en ziek mannetje jij bent. Zodanig verblind door haat en venijn dat er geen zinnig woord meer uit komt.

Waarom ga je niet in een land wonen waar de overheid zo met burgers omgaat? Kijk dan eens of het daar zo fijn is.
pi_101772523
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Als Henk nog niet had bestaan had ook niemand hem uit moeten vinden.
  zaterdag 10 september 2011 @ 00:22:50 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101772736
Voor een geval als Wolfsen ga je Westbroek wel missen in zo'n gemeenteraad
pi_101772835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef Hexagon het volgende:
Voor een geval als Wolfsen ga je Westbroek wel missen in zo'n gemeenteraad
Opstelten zelfs.
  zaterdag 10 september 2011 @ 00:43:44 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101773467
quote:

[..]

Misschien zou het niet zo'n slecht idee voor jou zijn.

Wellicht zie je dan ook dat er een heleboel normale mensen bij zitten.
  zaterdag 10 september 2011 @ 05:35:26 #169
268409 voice-over
pi_101776686
quote:
Wolfsen vindt zichzelf goede burgemeester
telegraaf.nl

HILVERSUM - De Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen heeft de afgelopen periode veel heeft geleerd, zo gaf hij toe in een interview met Nieuwsuur. De vraag of hij zichzelf een goede burgemeester vindt en op de juiste stoel zit, beantwoordde hij bevestigend. "Jazeker."

Wolfsen werd donderdagavond en -nacht door de gemeenteraad scherp bekritiseerd omdat hij niet had ingegrepen toen een homostel werd weggepest.

In Nieuwsuur kwam ook een Marokkaans-Nederlandse man aan het woord die na meerdere bedreigingen Utrecht met zijn familie is ontvlucht. Op vragen over de bescherming van deze familie antwoordde de burgemeester steevast dat hij het een ,,nare zaak'' vond, dat in het huis camera's waren geplaatst en dat de politie regelmatig had gesurveilleerd bij de betreffende woning. Hij wilde niet toegeven dat hij meer had kunnen doen.
Ik heb op deze vroege ochtend meteen weer buikpijn van deze PvdA-burgemeester. :r
  zaterdag 10 september 2011 @ 05:40:03 #170
268409 voice-over
pi_101776688
Hier de slappeling op Nieuwsuur
(Vanaf 14:00)
  zaterdag 10 september 2011 @ 06:58:13 #171
268409 voice-over
pi_101776769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 00:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Duidelijk wat voor tot op het bot verbitterd en ziek mannetje jij bent. Zodanig verblind door haat en venijn dat er geen zinnig woord meer uit komt.

Waarom ga je niet in een land wonen waar de overheid zo met burgers omgaat? Kijk dan eens of het daar zo fijn is.
Ach, ach, ach, daar heb je weer zo'n slappeling die met zijn vingertje omhoog wijst op de rechten van terroristen. Zeg deze stoere woorden maar in Utrecht waar homo's worden weggezuiverd door een deel van de achterban van de PvdA.
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:04:34 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101777714
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 september 2011 06:58 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ach, ach, ach, daar heb je weer zo'n slappeling die met zijn vingertje omhoog wijst op de rechten van terroristen. Zeg deze stoere woorden maar in Utrecht waar homo's worden weggezuiverd door een deel van de achterban van de PvdA.
Oh ik heb geen probleem zoiets te zeggen tegen mensen die Khadaffi-praktijken promoten. Ik geloof ook niet dat dat ook maak enig positief effect gaat hebben.

Verder doe je hier of de PvdA een soort Al Qaida is. Wat natuurlijk nonsens is.
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:37:59 #173
268409 voice-over
pi_101788224
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:04 schreef Hexagon het volgende:

Verder doe je hier of de PvdA een soort Al Qaida is. Wat natuurlijk nonsens is.
Het is veel erger met de PvdA: zij zijn electoraal voor een groot deel afhankelijk van Al Quaida symphatisanten.
pi_101788314
Het is toch te gek voor woorden dat deze man kan blijven zitten? Machtsmisbruik, vernietigen van belangrijke informatie op eigen houtje, er zijn er voor minder de cel in gegaan. Ik snap ook niet waarom die partijen deze maniak hun vertrouwen weer hebben gegeven. Ik hoop dat ze bij de volgende gemeentelijke verkiezingen hiervoor gestraft worden.
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:51:15 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_101788536
Ik was het wel van plan in ieder geval, ookal betekent het dat ik op een partij stem die ik gemeentelijk niet zie zitten.
pi_101815339
Utrechters zijn een petitie gestart om Wolfsen weg te krijgen.

rtvutrecht
pi_101824927
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef utrecht1970 het volgende:

rtvutrecht
Al zou Wolfsen hoofd babybekkenbreker bij Robert M. zijn en in zijn vrije tijd Joden in zijn tuinhuis vergassen om lampekappen van te maken ,zou hij er nog mee wegkomen .Ach ,hij heeft de komende maanden weer iets om zijn reet mee a te vegen.Mocht hij de petitie in ontvangst nemen .Zal wel afgedaan worden met dat door de (geringe ) opkomst het geen juist beeld van de situatie geeft.Achter de schermen is hij intussen in een keiharde strijd gewikkeld met Fatima Elitak wie het meeste subsidiegeld wegsluist en de grootste gouden handdruk krijgt bij eervol ontslag.
  zondag 11 september 2011 @ 18:54:28 #178
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101825970
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef utrecht1970 het volgende:

rtvutrecht
Als ie weg gaat, wordt hij wel ergens anders burgemeester.
  maandag 12 september 2011 @ 05:27:30 #179
268409 voice-over
pi_101846916
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Al zou Wolfsen hoofd babybekkenbreker bij Robert M. zijn en in zijn vrije tijd Joden in zijn tuinhuis vergassen om lampekappen van te maken ,zou hij er nog mee wegkomen .Ach ,hij heeft de komende maanden weer iets om zijn reet mee a te vegen.Mocht hij de petitie in ontvangst nemen .Zal wel afgedaan worden met dat door de (geringe ) opkomst het geen juist beeld van de situatie geeft.Achter de schermen is hij intussen in een keiharde strijd gewikkeld met Fatima Elitak wie het meeste subsidiegeld wegsluist en de grootste gouden handdruk krijgt bij eervol ontslag.
Wolfsen redeneert politiek: "de meerderheid van de raad heeft tegen mijn ontslag gestemd dus ik ben een goede burgemeester."

Wanneer snapt de burger eindelijk eens dat ons politiek systeem - democratie geheten - helemaal verrot is?
pi_101881201
Hier de link naar de petitie: http://vervangwolfsen.petities.nl/
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_101883997
Q:
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Hell, de gemiddelde kampbeul zou minder schade aanrichten dan Wolfsen. :')
_O_

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')