Dat is waarschijnlijk ook de gedachte van veel kiezers bij parlementsverkiezingen. Als coalitiepartij hebben ze tot nog toe altijd klop gekregen bij die gelegenheden.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop dat ik ongelijk heb. Heb dit keer voor de eerste keer op D66 gestemd maar als oppositie partij vond ik ze een stuk beter dan als coalitie partij.
Niet te pessimistisch. Ze hebben ooit ook Opstelten gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of er komt een nieuwe van dezelfde koekplank.
Wat Utrecht hierboven zegt dus.
Ja, wat is het nou?!quote:Op donderdag 8 september 2011 17:02 schreef 3-voud het volgende:
Nederland is beter af met Aleid weg ermee.
Dat was als eindbaas nog prima uit te houden in vergelijking met wat erna kwam.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:01 schreef Ferdo het volgende:
Niet te pessimistisch. Ze hebben ooit ook Opstelten gehad.
'de coalitie steunt burgemeester Faaleid Wolfsen'quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ferdo het volgende:
En ja hoor, hij mag blijven.
Die man komt er nog mee weg als hij een homo in koelen bloede had doodgeschoten, zo ga ik nog denken.
Told you so...quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ferdo het volgende:
En ja hoor, hij mag blijven.
Die man komt er nog mee weg als hij een homo in koelen bloede had doodgeschoten, zo ga ik nog denken.
..indeed.quote:
Op naar zijn volgende miskleun!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'de coalitie steunt burgemeester Faaleid Wolfsen'
Die hoeven allen nog even te vertellen hoe een paar ton subsidie verdampt is.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef voice-over het volgende:
Zo, de PvdA kan weer gerust slapen. Utrecht is gezuiverd van homo's en de Marokkanen gaan door met hun cultuurverrijking.
Oh ja, die paar ton subsidie, wanneer wordt daar over gesproken?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die hoeven allen nog even te vertellen hoe een paar ton subsidie verdampt is.
En dan kunnen ze echt gerust gaan slapen. We dronken een glas, etc.
Nou, dat lees ik dan morgen wel. Zal ongetwijfeld ook weer goed aflopen voor de verkeerde personenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:37 schreef Ferdo het volgende:
Zou er ook nog even vanavond doorheen gerost worden, voorzover ik weer.
Wolfsen en de PvdA hebben dus eindelijk rust. De homo's in Utrecht na jarenlange terreur van de cultuurverrijkers uit Marokko nog steeds niet. Waarom blijven wij sukkels - burgers van Nederland - nog geloven in de overheid en democratie?quote:telegraaf.nl
Wolfsens eigen partij, de PvdA, liet namens Gilbert Isabella weten ‘vertrouwen te hebben in de toekomst’. ,,De wens is dat de rust weerkeert.’’ Wolfsen was het daarmee eens en beloofde nogmaals beterschap.
En vooral ook niet uit te leggen naar de burger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |