quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 07:57 schreef Monopoly het volgende:Wat een onzin TS.
Het is toch te bizar voor woorden om te beweren dat deze burgemeester
BEWUST de allochtone jongeren heeft voorgetrokken ?
Yup. Ik durf keihard te beweren van wel. Dat politieke correcte gedoe hangt als een warme deken over Nederland. En bij alle voorkomende misdrijven wordt dezelfde vraag gesteld.
Even over de schouder kijken naar de rode draad die door al die misdrijven loopt is te confronterend. Je wordt al snel uitgemaakt voor rechts. En dat wil iedere linkse voorkomen.
Lijkt wel een wedstrijdje aan het worden wie het meest politiek correct is.
quote:
Ik ben zelf Nederlander, en zit hier in de stad af en toe bij de moskee. Ik haal er meestal kruiden en Turks Brood en krijg vaak thee, en zo maak ik een praatje met de mensen.
Die kruiden zijn lekker. Maar meer zegt het niet. Ik haal vaak een gebakken visje op de markt. Dat maakt me nog geen sportvisser.
quote:
Dit soort gesprekken worden daar ook gevoerd, en zij spreken er schande van dat zulke dingen gebeuren.
Mensen kunnen zoveel zeggen. Neem deze Aleid. Die riep van te voren ook dat het ongehoord was. Uiteindelijk deed ie er geen fuck mee.
Dus wat die moslims ook zeggen, we hebben er geen zak aan. Allemaal goed doen in het bijzijn van jou. Zodra je je omkeert zijn ze het alweer vergeten. Net als Aleid.
quote:
Zij willen niet voorgetrokken worden, maar wat ze wel willen is dat de etterbakken (en niet in dit geval, maar over het algemeen: de crimineeltjes) gepakt worden.
Potjandorie wat een uitvinding: oppakken.
Wie wil dat nou niet? De etters zelf... maar daarbuiten iedereen wel. Als je ze ermee confronteert. Merendeel zal het ze aan de reet roesten.
Maar dan nog. Dat geroep "Aanpakken!" is lekker makkelijk scoren. Dat jij het meeneemt en hier nogmaals in hun naam voor hun wilt scoren zegt me dus helemaal niks.
quote:
Ik denk dat het bij de Politie één grote teringzooi is.
Oh vast. Maar daar kom je niet mee weg in deze zaak. Alles lag op tafel tot keiharde bewijzen aan toe. Van de politie tot de gemeente. Deed de politie niets, hadden andere instanties nog de vinger op de pols kunnen houden. Niemand deed iets.
quote:
Het heeft tegenwoordig al zowat geen zin meer om aangifte te doen, omdat ze onderbemand zijn en een matig tot slecht ICT-park heeft, wat communicatie tussen verschillende partijen bemoeilijkt.
Wat een walgelijke goedpraterij zeg... bah.
Ze wisten zelfs de namen van wie het waren. Alles was bekend. Probleem echter is dat ze zaten te wachten op een "heterdaadje". Dan was het makkelijker en voorkwam je vage twijfel en 2 verhalen die elkaar tegen spreken op kleine details. (remember die 2 marokkaantjes op de brommer die een vent dood reden?)
ICT had hier niks van doen. Even van bedje lichten en stevig aan de tand voelen was hier beter op zijn plaatst dan met 1 arm onder het hoofd en de andere aan de muisknop wat wegklikken op een ICT pareltje.
quote:
Toch heeft dit niet mogen gebeuren en is het goed dat iemand de ballen toont om het boetekleed aan te doen, dat vind ik dan wel weer heel goed.
Boetekleed? Die Aleid heeft zijn plicht geschonden en 2 mensen aan hun lot overgelaten. Ze hadden hem zonder wachtgeld op straat moeten gooien. Desnoods linea recta de WW in. Hopelijk was hij dan zelf het slachtoffer geworden van inkomstenderving waardoor hij moet verkassen naar een andere wijk waar hij gevaar liep slachtoffer te worden van dit soort klootzakjes.
Dan was ik na 2 jaar wel benieuwd of meneer nog zo politiek correct was.
Nee, dit is wederom schoonpraterij waar de politieke correctheid koste wat het kost in stand gehouden moet worden. En Aleid is daar heel goed in. Tot manipuleren van de media toe. Die Aleid mag blij zijn geen neus als Pinokkio te hebben met zijn "ben blij dat we dit openbaar kunnen bespreken"... dan had heel Nedeland over die stok gestruikeld die van Groningen tot Maastricht getrokken was.
De enige die zei waar het op staat was Leefbaar Utrecht:
"Als Hans en Ton niet zo hadden doorgezet, hadden we nooit geweten hoe het écht zat." Ik heb vanavond het journaal en 1Vandaag gezien met dit als onderwerp en het werd maar weer eens bevestigd die politieke correctheid: het woord "Marokkaan" werd krampachtig vermeden. Want stel je voor zeg, ze zouden Wilders kunnen voeden omdat de kijker het ook zat wordt. Dat is erger dan die rotknapen die de ene misdrijf na de andere plegen.
Zum kotzen.
[ Bericht 0% gewijzigd door 3-voud op 30-08-2011 20:26:53 ]