abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101815339
Utrechters zijn een petitie gestart om Wolfsen weg te krijgen.

rtvutrecht
pi_101824927
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef utrecht1970 het volgende:

rtvutrecht
Al zou Wolfsen hoofd babybekkenbreker bij Robert M. zijn en in zijn vrije tijd Joden in zijn tuinhuis vergassen om lampekappen van te maken ,zou hij er nog mee wegkomen .Ach ,hij heeft de komende maanden weer iets om zijn reet mee a te vegen.Mocht hij de petitie in ontvangst nemen .Zal wel afgedaan worden met dat door de (geringe ) opkomst het geen juist beeld van de situatie geeft.Achter de schermen is hij intussen in een keiharde strijd gewikkeld met Fatima Elitak wie het meeste subsidiegeld wegsluist en de grootste gouden handdruk krijgt bij eervol ontslag.
  zondag 11 september 2011 @ 18:54:28 #178
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_101825970
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef utrecht1970 het volgende:

rtvutrecht
Als ie weg gaat, wordt hij wel ergens anders burgemeester.
  maandag 12 september 2011 @ 05:27:30 #179
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_101846916
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Al zou Wolfsen hoofd babybekkenbreker bij Robert M. zijn en in zijn vrije tijd Joden in zijn tuinhuis vergassen om lampekappen van te maken ,zou hij er nog mee wegkomen .Ach ,hij heeft de komende maanden weer iets om zijn reet mee a te vegen.Mocht hij de petitie in ontvangst nemen .Zal wel afgedaan worden met dat door de (geringe ) opkomst het geen juist beeld van de situatie geeft.Achter de schermen is hij intussen in een keiharde strijd gewikkeld met Fatima Elitak wie het meeste subsidiegeld wegsluist en de grootste gouden handdruk krijgt bij eervol ontslag.
Wolfsen redeneert politiek: "de meerderheid van de raad heeft tegen mijn ontslag gestemd dus ik ben een goede burgemeester."

Wanneer snapt de burger eindelijk eens dat ons politiek systeem - democratie geheten - helemaal verrot is?
pi_101881201
Hier de link naar de petitie: http://vervangwolfsen.petities.nl/
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_101883997
Q:
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Hell, de gemiddelde kampbeul zou minder schade aanrichten dan Wolfsen. :')
_O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')