Ach het is je eerste keer he?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef BGTes het volgende:
Oh fuck heb ik het nummer foutMoet 610 zijn..
argh
Ja ik ben echt slecht met eerste kerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach het is je eerste keer he?
Dat je slecht bent met eerste keren of dat je een TT verandering wil. Dat eerste is nogal random in een FB topic.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik ben echt slecht met eerste keren
Anyways. Heb het even gemeld :p
"Hoi Misstique, ik ben echt slecht met eerste keren. Kun je me helpen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je slecht bent met eerste keren of dat je een TT verandering wil. Dat eerste is nogal random in een FB topic.
Ik zou dolgraag nog een maand vakantie willenquote:
Als je dat maar weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag nog een maand vakantie willen. Ik weet dat veel mensen > twee maanden vrij wel genoeg vinden en weer willen beginnen, maar doe mij nog maar een maandje extra vrij hoor
.
Maar goed, ik mag niet klagen natuurlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
"Hoi Misstique, ik ben echt slecht met eerste keren. Kun je me helpen?"
Ook als het gaat om tips bij 'de eerste keer' ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Misstique is heel behulpzaam hoor
Je was dan ook niet uitgenodigd!quote:
Geef je dat studerend tuig een vinger, willen ze meteen een hand!quote:
Beter krijg ik de hele armquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef je dat studerend tuig een vinger, willen ze meteen een hand!
Nee, ze werkt voor Mikkie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat doe je voor werk eigelijk, kassa?
Hij levert de dames, de drank, de drugs en het plezier!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don Mikkie, voor al uw (kleinschalige) feestjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Eerste keren zijn wel extra prijzig, dat je het weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don Mikkie, voor al uw (kleinschalige) feestjes
ik heb mn strippenkaart al bijna volquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eerste keren zijn wel extra prijzig, dat je het weet.
Hmm... morgen wel vroeg op. hoelaatwiewatwaar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond kom je dus ff langs in de stad?
Zo, jij laat de schoorsteen eens even goed uitvegen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef morgane het volgende:
Nee, Mikkie komt al bij iemand anders langs vanavond
20.30 bij Samson.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm... morgen wel vroeg op. hoelaatwiewatwaar?
O.....?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef morgane het volgende:
nah...ik heb pijn en dat nu al een week...das altijd wel zo maar aan het eind van de week ben ik kapot van de pijn...Tel daarbij de morfine en anders shit op en dan heb je gewoon niet zoveel puf om een avond te stappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Gaat alles beetje goed met Laysa trouwens? Of heb je veel last?
Binnen nu en 3 weken...als alle heren de doktoren erbij kunnen zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef IrishBastard het volgende:
Hopen dat het morgen een mooi verhaal is, en dat je spoedig geholpen kan worden
Typisch Laysa...heeft weer niet genoeg aan één man hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 weken...als alle heren de doktoren erbij kunnen zijn
Een meet zonder bier is geen meet!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik doe ook gewoon een kopje koffie en misschien een biertje, maak het niet laat in ieder geval
Gezellig dat je ook komt
En ik maar denken dat je het geheim wilde houdenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef morgane het volgende:
Even dat stofnest schoonraggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo, jij laat de schoorsteen eens even goed uitvegen?
Ik was het eigenlijk niet van plan, maar ik kom toch maar even een biertje doen denk ik. Sluit me overigens aan bij de meerderheid die het niet laat wil makenquote:
het gaat zo druk worden daarbinnen dat ik me inmiddels begin af te vragen of ze de popcorn al klaar hebben staanquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Typisch Laysa...heeft weer niet genoeg aan één man hoor.
[..]
Een meet zonder bier is geen meet!
[..]
En ik maar denken dat je het geheim wilde houden
[..]
Even dat stofnest schoonraggen
[..]
Ik was het eigenlijk niet van plan, maar ik kom toch maar even een biertje doen denk ik. Sluit me overigens aan bij de meerderheid die het niet laat wil maken
Mwoah, ik zou niet op de zaken vooruit lopenquote:
Laat ons even weten hoe laat het feestje is, dan nemen we zelf wel bier mee!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
het gaat zo druk worden daarbinnen dat ik me inmiddels begin af te vragen of ze de popcorn al klaar hebben staan![]()
Misschien moet ik maar gewoon toegangsgeld vragen voor het meekijken. ik zet dk wel neer bij de deur![]()
Veel plezier heren
Ja idd. De hele straat daar staat leeg en is dichtgetimmerd, behalve aan de rechterkant van dat huis. Ze zullen het dus wel af laten fikken onder controle ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)sizMnlwE_EPfgiuKqwRw
Dat huisje is het dan
ik was hoofd vulploeg toen ik nog in t zuiden woonde, maar toen ik hier in Nijmegen kwam wonen dacht ik 'schijt' en nu ben ik een lekker dure vakkenvullerquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat doe je voor werk eigelijk, kassa?
Dan doe je je stoute schoentjes aan en stuur je Selexyz in de stad een open facaturequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
ik was hoofd vulploeg toen ik nog in t zuiden woonde, maar toen ik hier in Nijmegen kwam wonen dacht ik 'schijt' en nu ben ik een lekker dure vakkenvullerBen naarstig op zoek naar iets anders, maar tot nu toe niets gevonden wat beter verdient dan de 10e hiero. Ik wil zo graag in een boekenwinkel werken
Dat heb ik gedaan maar ze hadden niemand nodigquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan doe je je stoute schoentjes aan en stuur je Selexyz in de stad een open facature
En wat zijn ze nu van plan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 weken...als alle heren de doktoren erbij kunnen zijn
Oh wacht, ik snap hetquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:03 schreef Laysa het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk open sollicitatie![]()
Niet opgeven...gewoon alles aanschrijven...en langs gaan...de volhoudster wint
Thanxquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Swine het volgende:
[..]
En wat zijn ze nu van plan?
Sterkte met de pijn!
Iedereen moet klein beginnen...echter de juiste mensen groeien daarna in de be oogde plek van hun dromenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh wacht, ik snap hetJa al sta ik daar koffie in te schenken voor mijn geld, ik wil tussen boeken werken
![]()
Wow, dat klinkt inderdaad als een spannende operatie. Als de situatie waarin je nu zit onhoudbaar begint te worden kan ik het begrijpen dat je hiervoor kiest, maar er zullen best wat risico's aan zitten of niet? Het zal voor heel je omgeving wel een spannende periode worden..quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
Omdat ik de manier van toediening niet meer volhou, Lees, elke week naald wisselen met als kadootje brandblaren van 10 bij 10, Gaan ze bij mij als eerste hier in nederland een remodulinpomp onderhuids in mn buikholte implanteren.
Dit is nu zo'n 15 x eerder gedaan in Oostenrijk....en meer niet...Dus dit gaat heel spannend worden, met heel veel doktoren en de directeur van de fabriek die de pomp heeft gemaakt.
Deze pomp wordt dan aan een slagader in mn buik gekoppeld ( lijn daarin) , zodat het daarna rechtstreeks mn hart in gaat.
Zover de info nu was steekt er dan uit mn buik een ''fluppeltje waardoor ze de injectienaald steken wanneer de pomp gevuld moet worden.
Dus ik ben straks een beetje high tech
Al die vragen en meer ga ik morgen aan de chirurg vragen en donderdag aan mn long arts....voor de risico's ben ik best nerveus , maar zoals het nu gaat kan ik niet verder....Als maar elke dag doorlopend morfine, diclofenac en prednison slikken is maar een korte termijn oplossing...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt inderdaad als een spannende operatie. Als de situatie waarin je nu zit onhoudbaar begint te worden kan ik het begrijpen dat je hiervoor kiest, maar er zullen best wat risico's aan zitten of niet? Het zal voor heel je omgeving wel een spannende periode worden..Waar wordt dat gedaan?
Cyborg Laysaquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
Omdat ik de manier van toediening niet meer volhou, Lees, elke week naald wisselen met als kadootje brandblaren van 10 bij 10, Gaan ze bij mij als eerste hier in nederland een remodulinpomp onderhuids in mn buikholte implanteren.
Dit is nu zo'n 15 x eerder gedaan in Oostenrijk....en meer niet...Dus dit gaat heel spannend worden, met heel veel doktoren en de directeur van de fabriek die de pomp heeft gemaakt.
Deze pomp wordt dan aan een slagader in mn buik gekoppeld ( lijn daarin) , zodat het daarna rechtstreeks mn hart in gaat.
Zover de info nu was steekt er dan uit mn buik een ''fluppeltje waardoor ze de injectienaald steken wanneer de pomp gevuld moet worden.
Dus ik ben straks een beetje high tech
Ik heb maar 2 keuzes....doorgaan of doodgaan en ik wil nog heel graag doorquote:
Ja....het is wel erg spannend...en nu het dichterbij komt nog meer dan datquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Cyborg Laysa
We hebben net het hele verhaal van DK gehoord, gelukkig hebben ze al vier maanden goede resultaten daar in OostenrijkDat geeft de burger moed
Nee, zonder gekheid, het is natuurlijk een hele ingreep, maar als alles goed gaat heb je straks ook veel voordelen toch
jij was er helemaal niet pannekoekquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer thuis, lekker door de regen gefietst
Je klinkt er vrij luchtig over laysa, sterkte er iig mee
Hij is onderhuids, wat maakt die kleur dan uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat het wit is, maar als ik mag kiezen wil ik een blauwe....
Ik ben al even ziek....en ik benader de dingen rationeel...tegen de tijd dat ik daar lig ga ik pas in stressmodusquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Difficult het volgende:
Zo ook weer thuis, lekker door de regen gefietst
Je klinkt er vrij luchtig over laysa, sterkte er iig mee
Jij als man zal dat niet begrijpen vrees ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hij is onderhuids, wat maakt die kleur dan uit!!!!
Ja ik krijg zo af en toe wat mee en weet idd dat je al langer ziek bent, maar toch als ik het zo lees vind ik het toch wel knap hoe je er mee omgaat, het is niet niksquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben al even ziek....en ik benader de dingen rationeel...tegen de tijd dat ik daar lig ga ik pas in stressmodus![]()
En ik kan er wel een heel dramatisch verhaal van maken, maar zo ben ik niet...praktisch, duidelijk en indien nodig hard...das de beste manier van omgang voor mijzelf
[..]
Jij als man zal dat niet begrijpen vrees ik
ja die had de auto bij mij in de eenrichtinsstraat staan, dus die moest ff een stukje omquote:
leipe shit ouwequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan korte ei lange ij niet uit elkaar houden.
Een ei kun je eten en in de IJ kun je varenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan korte ei lange ij niet uit elkaar houden.
Goed ezelsbruggetje, ow wacht....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een ei kun je eten en in de IJ kun je varen
/lame
Drukgebruik, mijn hoofd gaat dan meteen naar toiletgewoontes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef BGTes het volgende:
Succes Laysa
En over de spelling: Een oud-collega van me moest een keer een test invullen, ik checkte die op zpelvauten, stond er 'drukgebruik'. Dus ik vragen wat ze bedoelde, bedoelde ze drugsgebruik -.- Druk, Drugs.. really?
Fuck it, er zijn slechtere werkgevers. Maar om nou met moderne termen als kennisomgeving te refereren naar je werkomgeving. Nah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:31 schreef BGTes het volgende:
Het is mijn straf voor het werken in een AH
Nouja, toen ik met een collega stond te kletsen over Tolstoj zei een klant dat hij oprecht verbaasd was dat wij uberhaupt wisten wie dat was. Lang leve assumptiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck it, er zijn slechtere werkgevers. Maar om nou met moderne termen als kennisomgeving te refereren naar je werkomgeving. Nah.
Ok, ik ben er tussen zes en half zeven denk ik. IB ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
tot kwart voor 5 les dus 6 uur sporten moet lukken chef
Welke toko?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef morgane het volgende:
Hopelijk loopt mijn zoektocht naar een baantje binnenkort ten einde. Zaterdag proefdraaien bij de Toko, spannend!
Wat hebben we het slecht he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef BGTes het volgende:
Wat is Dukenburg toch een slecht winkelcentrum om kleding te kopen zegVind het al zo'n vervelende klus, maar zo al helemaal
![]()
First World Problems.
Ja! Nog kutter: Ik moet mijn laptop opladen maar de adapter ligt helemaal daaaaaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat hebben we het slecht he?![]()
Meid tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja! Nog kutter: Ik moet mijn laptop opladen maar de adapter ligt helemaal daaaaaar!
Nee niet met een mes, dat doet pijn! Ik doe het met scheermesjes, voel je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meid tochHet zit je niet mee. Laat me raden, het mes om te krassen ligt zeker ook helemaal daaaaar?
Sodeju, jij hebt het écht slecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja! Nog kutter: Ik moet mijn laptop opladen maar de adapter ligt helemaal daaaaaar!
*kras* *kras* Ik kan geen leuke kleren kopen en dan ligt de adapter van mijn laptop ook nog helemaal daaaaar. *kras* *kras* wat een kutleven *kras*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee niet met een mes, dat doet pijn! Ik doe het met scheermesjes, voel je niet
Lawl.
Misschien is springen niet zo'n goed idee. Dan lig je zo verfrommeld in de doodskist en moet niemand huilen omdat we zo lelijk zijn. Beter Cyaankali nemen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Difficult het volgende:
Succes, wees wel zeker dat je van een goeie afspringt anders breek je alleen je benen ook zo zonde
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef BGTes het volgende:
Het leven is zo moeilijk
Maar serieus, ik wil paprika pringles
Mja hier in Hatert is het zo uitgestorvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarkt.
Weetje hoe ver dat lopen is? *kras* *kras*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarkt.
Precies. Straks word ik nog moequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weetje hoe ver dat lopen is? *kras* *kras*
En ik mag zo naar huis fietsen en heb geen jas bij mequote:
Is lekker probeer maar eensquote:
Er kwam een fanfare voorbij marcheren en die maakte herrie dus ik moest mijn raam dichtdoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik mag zo naar huis fietsen en heb geen jas bij me
Wat is het leven toch kut
*kras* *kras*
Da's toch veel te zoet? Gehaktbal met gebakken ui en een beetje satésaus, da's 't betere werk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is lekker probeer maar eenszegmaar als jus, dus op t laatst moment in de pan mikken en lekker btje stoven hmmm
ik heb boterhammen gegeten, ook geen zin gehad de boel vies te makenquote:
Ik heb net zelf onze afwas van een week weg gewerktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog afwachten wat ik krijg.
Overigens ook geen zin in de afwas, dus die staat er al een week. Vrijwilligers om 'm weg te komen werken?
Gaat Morgane voor je koken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog afwachten wat ik krijg.
Overigens ook geen zin in de afwas, dus die staat er al een week. Vrijwilligers om 'm weg te komen werken?
Hahaha, grappig. Wie is die ex klasgenoot dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Californium het volgende:
Hosti! Weet je nog dat we het vorige week hadden over introductie en wie toen "mijn papa en mama" waren? Ik ben nu een artikel aan het lezen waaraan mijn "mama" heeft meegewerkten tevens staat een andere ex-klasgenoot van jou er ook op
Check Pubmedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, grappig. Wie is die ex klasgenoot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nog meerquote:
die bedoelde ik ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
Douchekop N. en dan meteen die daarna
Misschien toch maar eens afmaken, ik heb nog 4 jaar de tijd :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef Californium het volgende:
BTW: Fucking nature genetics!
Vind je het toch niet ergens een beetje jammer dat jij daar niet op staat?
nou, die twee dusquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens afmaken, ik heb nog 4 jaar de tijd :p
[..]
nou, die twee dus
Nee valt reuze mee...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's toch veel te zoet? Gehaktbal met gebakken ui en een beetje satésaus, da's 't betere werk!
Gelukkig wordt er voor me gekookt vanavond
Fo shizzle! Heeft ze prima gedaanquote:
Geïnspireerd door de compote bij de gehaktballetjes van Ikea?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee...je moet geen boullion willen trekken van de jam
De smaak wordt vanzelf wat minder in de pan.
Mja, je probeert het overtuigend te brengen, maar het blijft klef, zoet en vadsig klinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee...je moet geen boullion willen trekken van de jam
De smaak wordt vanzelf wat minder in de pan.
Kut danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef Californium het volgende:
Zo rij je altijd goed en veilig, en dan heb je rijexamen en dan gooit iemand met 60 zijn scooter voor je auto....
Ja dat zuigtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
Gelukkig kon examinator wel op tijd op de rem... Alleen mag ik het binnenkort dus nog eens gaan proberen...
Oh kut johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
Gelukkig kon examinator wel op tijd op de rem... Alleen mag ik het binnenkort dus nog eens gaan proberen...
En dan in zijn achteruit, vooruit de helingproef en dan weer bochtje achteruit en dan boven op hem op de weg keren!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
Volgende keer gewoon extra gas geven, zal 'm leren
Goedkeuring chirurg en anesthesioloog, morgen belt de longarts. En afwachten maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe is het trouwens gister gegaan Laysa/DK?
Hoe is 't nu met je? Nog steeds vooral gestrekt van vermoeidheid en pijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
Nog bedankt allemaal voor het succes wensen
Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goedkeuring chirurg en anesthesioloog, morgen belt de longarts. En afwachten maar.
Erg creatief inderdaad. En effectief, gelukkig. Want is het niet lukt, ben je de rest van je leven een kasplantje dankzij je gebroken nek, en jaag je de maatschappij weer op kosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Man onthoofdt zichzelf met auto
Kan niet anders zeggen dan dat het een inventief stukje zelfmoord is
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik hou het allemaal niet meer uit elkaar![]()
Mooi dat je je wat beter voelt nu, Lays!
Sinds wanneer zit jij in de huizenmarkt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef morgane het volgende:
*stuiter* we werden net gebeld door de makelaar, vrijdag een appartementje boven winkelcentrum Dukenburg bezichtigen!!
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Mikkie het volgende:
En je belt me ook niet even om dat te zeggen hè. Hoe laat moeten we vrijdag daar zijn?
Pff het is zo'n spannende week!! Morgen theorie-examen, vrijdag bezichtiging en zaterdag proefdraaien bij de Toko!quote:
Zielige Mikkiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zien
*KRAS*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zien
Ook al is het kennelijk correct, mensen die de topic ipv het topic zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef BGTes het volgende:
Nu officieel de krastopic.
Maar superleuk![]()
![]()
Zo even Chinees halen bij de lekkerste Chinees (getit? getit?) van Nijmegen.Foe Ho
Oeh lekker ....Chinees etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry BGTes, maar de Lotus op de St. Jacobslaan is toch echt de beste van Nijmegen.
Alhoewel de mensen niet lekker zijn daar. Dat dan weer wel.
Ik krijg dat gevoel juist bij 'het' topicquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook al is het kennelijk correct, mensen die de topic ipv het topic zeggen
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry BGTes, maar de Lotus op de St. Jacobslaan is toch echt de beste van Nijmegen.
Alhoewel de mensen niet lekker zijn daar. Dat dan weer wel.
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ga je vanuit Sterrenbosch weg naar Hatert? Dat snap ik even niet
[..]
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de uniquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ga je vanuit Sterrenbosch weg naar Hatert? Dat snap ik even niet
[..]
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.
*kras* *kras*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de unien ik moet na een half jaar nog wennen aan het principe 'huisgenoten'
Buffet is dan ook pauper, gewoon afhalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasEn alle sauzen waren zo erg ingedikt dat je een 'plakje saus' kon pakken
Puik. Zal er binnenkort eens langsgaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.
Ah. Ben je nu wel weer verder aan het kijken dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de unien ik moet na een half jaar nog wennen aan het principe 'huisgenoten'
Daarom moet je ook nooit met een groep studenten naar zo'n buffet gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasEn alle sauzen waren zo erg ingedikt dat je een 'plakje saus' kon pakken
Ik heb alleen maar rarequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*kras* *kras*
Maar huisgenoten kunnen heel leuk zijn![]()
Computernerd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar rareOok allemaal totaal niet sociaal, kan echt met niemand aansluiting vinden. Onee, met eentje, omdat ik haar computer gefixt had
En ja ik ben vanuit hier wel weer naar iets zelfstandigs op zoek, maar mijn inschrijftijd is erg laag en verder kan ik niets kopen als studente zijnde. Dus ik hoop maar op een Heidepark of een Proosdij over een jaartje of 2.
Vooral een gamerquote:
Ik moest best wel lachenquote:
Ik ken het, en dat is fucking irritant.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vooral een gamerAl weet ik de basics ook wel over computers. Niet zo veel als een informaticastudent, maar wel genoeg om steeds opgebeld te worden door vrienden en familie
En welke spellen speel je dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vooral een gamerAl weet ik de basics ook wel over computers. Niet zo veel als een informaticastudent, maar wel genoeg om steeds opgebeld te worden door vrienden en familie
Ernstig genoeg een MMO genaamd Forsaken World (hey, het is gratis, en er zijn maar 10 spinnen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
En welke spellen speel je dan?
Geinspireerd door mama, maar van origine is het een zweeds gerecht meen ik jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Geïnspireerd door de compote bij de gehaktballetjes van Ikea?
Hah ik heb alleen Left4Dead2 uit dat lijstje. Nooit gehoord van die MMO trouwens?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ernstig genoeg een MMO genaamd Forsaken World (hey, het is gratis, en er zijn maar 10 spinnen ofzo), en verder vooral FPSes. Meest gespeelde game blijft toch Unreal Tournament (99! en de 2k3/4 varianten) en ook Left4Dead2 maar dat vind ik soms een beetje eng
![]()
Heb laatst als self-torture Doom 3 uitgespeeld. Midden in de nacht. ._.
Spannend! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
* Laysa stuitert door het huis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgende week vrijdag gaan ze mn pomp plaatsen
Hij is ook niet echt bekend. Is een free 2 play van Steam, dus ik dacht 'dankjewel'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah ik heb alleen Left4Dead2 uit dat lijstje. Nooit gehoord van die MMO trouwens?
Da's snel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd en succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof! Da's al vrij snel dan. Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
L4D2 suck ik blijkbaar in, teminste dat meldden mijn medespelers mij op steamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt bekend. Is een free 2 play van Steam, dus ik dacht 'dankjewel'Verder is het wel leuk om te spelen op een rustig avondje. Pas als ik stress heb of boos ben grijp ik L4D2 erbij
Wat fijn! Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moetjeooknietdoenjoh!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
L4D2 suck ik blijkbaar in, teminste dat meldden mijn medespelers mij op steamIk ren niet door maar ga al die zombies stuk voor stuk mollen
Maar dat is toch juist het leukequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
L4D2 suck ik blijkbaar in, teminste dat meldden mijn medespelers mij op steamIk ren niet door maar ga al die zombies stuk voor stuk mollen
Nou ja, dit zijn persoonlijke vrienden hoor dus dat kan ik wel hebben van ze. Mooiste quote vond ik wel: "Jij bent echt slecht"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist het leukeSowieso negeren wat andere mensen over je skills zeggen, want iedereen vindt elkaar een n00b en slecht. Hoewel dat voor sommigen ook echt waar is, kan ik me niet voorstellen dat als je uberhaupt bereid bent om het gevecht aan te gaan je als slecht bestempeld moet worden
Maten van me noemen me 'the teamkiller'. 'Het wordt pas echt uitdagend als Hosti een shotgun heeft in jouw team' . Ik zuigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn persoonlijke vrienden hoor dus dat kan ik wel hebben van ze. Mooiste quote vond ik wel: "Jij bent echt slecht"
Ah dan is t goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn persoonlijke vrienden hoor dus dat kan ik wel hebben van ze. Mooiste quote vond ik wel: "Jij bent echt slecht"
Oh dat is ook best grappig eigenlijk xDquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maten van me noemen me 'the teamkiller'. 'Het wordt pas echt uitdagend als Hosti een shotgun heeft in jouw team' . Ik zuig
Wel tof dat je d'r een bijnaam voor krijgtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maten van me noemen me 'the teamkiller'. 'Het wordt pas echt uitdagend als Hosti een shotgun heeft in jouw team' . Ik zuig
btje kansloosquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:10 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wel tof dat je d'r een bijnaam voor krijgt
Gefeliciteerd klinkt zo raar voor ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het valt mee....Als de pomp zn werk doet mag ik gelukkig zaterdag naar huis...moet me donderdag meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt een tijdje overnachten daar, of is het d'rin en d'ruit?
Thanxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[me=Yashaaaaa]gaat ff een beetje teruglezen.. werkt toch niet echt zo alles op de mobiel..
[/me]
Maar in ieder geval gefeliciteerd Laysa!
Ik hoop het want ik heb het echt helemaal gehad hier in dat stinkhuis met alle tyvuszooi van anderen en rare manieren van andere mensenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef Swine het volgende:
Hoorde net van een vriend dat die een tweepersoons unit van de SSHN heeft gekregen. Hij was vaak net tweede of derde (uit de verhalen leek steeds net boven IB en Yash). Mogelijk dat volgende kans voor IB en Yash nu iets meer geluk geeft dan nu ook hij (en z'n vriendin) uit de race zijn.. (aannemende dat jullie nog steeds geen kamer hebben gevonden..)
Ten eerste, wij willen ook dat je doorgaatquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 keuzes....doorgaan of doodgaan en ik wil nog heel graag door![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
onder een brug in hatert, te dronken om dit een keer te typen. Maar yash heeft fucking gelijk!
Ja dan was je nu sowieso nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het heel lief en positief klinkend...![]()
En als ik niet ziek was geworden was ik nu ws bedrijfsleidster van het werk waar ik toendertijd werkte...dus daar heb je wel gelijk in![]()
Maar goed de dingen zijn zoals ze zijn en het heeft me ook een heleboel goeds op geleverd
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan jullie ook naar Flogging Molly?quote:
Daarom...dus mooie dingenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dan was je nu sowieso nietmet DK
quote:
IB wel, ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook naar Flogging Molly?
haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Omg hij is me aan het stalken! *doet snel de gordijnen dicht*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Whut wat doe je daar onder die brug? en waar is BGTsus?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Omg hij is me aan het stalken! *doet snel de gordijnen dicht*
Ego.. of paranoiaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Beetje ego?
Godverdomme, wordt er niet beter op met rum en cola
heeft ib het gat in zn cv nog kunnen dichtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoop het want ik heb het echt helemaal gehad hier in dat stinkhuis met alle tyvuszooi van anderen en rare manieren van andere mensen
1 oktoberquote:
Moeten we maar een keer meet bij jou doen, in het donker met bierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ego.. of paranoia
Er zijn hier al een week glazenwassers bezig, en die kerels glurenheb dus permanent mijn gordijnen dicht, maar heb nog geen licht op mijn kamer dus het is hier erg gezellig
In mijn kleine rotkamertjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeten we maar een keer meet bij jou doen, in het donker met bier
Luister we wonen niet voor niets in Nederland,. dan mag je verschrikkelijk kieskeurig zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:20 schreef Difficult het volgende:
Merk boeit me echt zo weinig, drink het toch wel op
En vooral overal op zeiken. Niets is goed genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luister we wonen niet voor niets in Nederland,. dan mag je verschrikkelijk kieskeurig zijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
En vooral overal op zeiken. Niets is goed genoeg
Been there, done that.quote:
Eej oma, ff dimmenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
Hosti en BGTes zijn het wel heel vaak met elkaar eens
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
right on the spot
Dan:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Laysa het volgende:
ja...kijken of ik het volgende week nog zo tof vind
Ben je morgen vrij ofzo? Zo niet: sterktequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Beetje ego?
Godverdomme, wordt er niet beter op met rum en cola
Kerels die gluren? Dan moet je wel een goede chick zijn. Swarmi wil pics!! Eventueel ook van je zusje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ego.. of paranoia
Er zijn hier al een week glazenwassers bezig, en die kerels glurenheb dus permanent mijn gordijnen dicht, maar heb nog geen licht op mijn kamer dus het is hier erg gezellig
Zuur. Maar ligt dat aan het appartement, of aan jou?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef Dupje het volgende:
Buh, dacht dat ik huursubsidie kreeg, maar krijg ik toch niet helaas
Dus gaat toch niet door, bah.
Nah, ik ben heel erg average.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan:
[ afbeelding ]
[..]
Ben je morgen vrij ofzo? Zo niet: sterkte
[..]
Kerels die gluren? Dan moet je wel een goede chick zijn. Swarmi wil pics!! Eventueel ook van je zusje.
[..]
Zuur. Maar ligt dat aan het appartement, of aan jou?
Nee, dankjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef Mikkie het volgende:
Ben je morgen vrij ofzo? Zo niet: sterkte
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo wakker worden door kramp in mijn kuit!
Aandoenlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh... eerstejaars zijn lief!
Oh, ben ik ook niet!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aandoenlijk
btw. ik wist niet dat jij een WoW nerd was![]()
qudt!quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef Laysa het volgende:
Hoe gaat het met het Job hunten Moblo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |