Goedkeuring chirurg en anesthesioloog, morgen belt de longarts. En afwachten maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe is het trouwens gister gegaan Laysa/DK?

Hoe is 't nu met je? Nog steeds vooral gestrekt van vermoeidheid en pijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
Nog bedankt allemaal voor het succes wensen
Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goedkeuring chirurg en anesthesioloog, morgen belt de longarts. En afwachten maar.
Erg creatief inderdaad. En effectief, gelukkig. Want is het niet lukt, ben je de rest van je leven een kasplantje dankzij je gebroken nek, en jaag je de maatschappij weer op kosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Man onthoofdt zichzelf met auto
Kan niet anders zeggen dan dat het een inventief stukje zelfmoord is

quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik hou het allemaal niet meer uit elkaar
Mooi dat je je wat beter voelt nu, Lays!

Sinds wanneer zit jij in de huizenmarkt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef morgane het volgende:
*stuiter* we werden net gebeld door de makelaar, vrijdag een appartementje boven winkelcentrum Dukenburg bezichtigen!!

maar nu nog een huis vinden
 maar nu nog een huis vinden  

. Hoe laat moeten we vrijdag daar zijn?
. Hoe laat moeten we vrijdag daar zijn?

Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Mikkie het volgende:
En je belt me ook niet even om dat te zeggen hè. Hoe laat moeten we vrijdag daar zijn?

Pff het is zo'n spannende week!! Morgen theorie-examen, vrijdag bezichtiging en zaterdag proefdraaien bij de Toko!quote:

Zielige Mikkiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zien

*KRAS*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zien

Foe Ho
 Foe Ho  

Ook al is het kennelijk correct, mensen die de topic ipv het topic zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef BGTes het volgende:
Nu officieel de krastopic.
Maar superleuk

Zo even Chinees halen bij de lekkerste Chinees (getit? getit?) van Nijmegen.Foe Ho

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |