die bedoelde ik ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
Douchekop N. en dan meteen die daarna
Misschien toch maar eens afmaken, ik heb nog 4 jaar de tijd :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef Californium het volgende:
BTW: Fucking nature genetics!
Vind je het toch niet ergens een beetje jammer dat jij daar niet op staat?
nou, die twee dusquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens afmaken, ik heb nog 4 jaar de tijd :p
[..]
nou, die twee dus
Nee valt reuze mee...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's toch veel te zoet? Gehaktbal met gebakken ui en een beetje satésaus, da's 't betere werk!
Gelukkig wordt er voor me gekookt vanavond
Fo shizzle! Heeft ze prima gedaanquote:
Geïnspireerd door de compote bij de gehaktballetjes van Ikea?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee...je moet geen boullion willen trekken van de jam
De smaak wordt vanzelf wat minder in de pan.
Mja, je probeert het overtuigend te brengen, maar het blijft klef, zoet en vadsig klinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee...je moet geen boullion willen trekken van de jam
De smaak wordt vanzelf wat minder in de pan.
Kut danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef Californium het volgende:
Zo rij je altijd goed en veilig, en dan heb je rijexamen en dan gooit iemand met 60 zijn scooter voor je auto....
Ja dat zuigtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
Gelukkig kon examinator wel op tijd op de rem... Alleen mag ik het binnenkort dus nog eens gaan proberen...
Oh kut johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
Gelukkig kon examinator wel op tijd op de rem... Alleen mag ik het binnenkort dus nog eens gaan proberen...
En dan in zijn achteruit, vooruit de helingproef en dan weer bochtje achteruit en dan boven op hem op de weg keren!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
Volgende keer gewoon extra gas geven, zal 'm leren
Goedkeuring chirurg en anesthesioloog, morgen belt de longarts. En afwachten maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe is het trouwens gister gegaan Laysa/DK?
Hoe is 't nu met je? Nog steeds vooral gestrekt van vermoeidheid en pijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:34 schreef Laysa het volgende:
Nog bedankt allemaal voor het succes wensen
Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goedkeuring chirurg en anesthesioloog, morgen belt de longarts. En afwachten maar.
Erg creatief inderdaad. En effectief, gelukkig. Want is het niet lukt, ben je de rest van je leven een kasplantje dankzij je gebroken nek, en jaag je de maatschappij weer op kosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
Man onthoofdt zichzelf met auto
Kan niet anders zeggen dan dat het een inventief stukje zelfmoord is
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik hou het allemaal niet meer uit elkaar![]()
Mooi dat je je wat beter voelt nu, Lays!
Sinds wanneer zit jij in de huizenmarkt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:33 schreef morgane het volgende:
*stuiter* we werden net gebeld door de makelaar, vrijdag een appartementje boven winkelcentrum Dukenburg bezichtigen!!
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:50 schreef Mikkie het volgende:
En je belt me ook niet even om dat te zeggen hè. Hoe laat moeten we vrijdag daar zijn?
Pff het is zo'n spannende week!! Morgen theorie-examen, vrijdag bezichtiging en zaterdag proefdraaien bij de Toko!quote:
Zielige Mikkiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zien
*KRAS*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja sorry, ik moest je nog wat vertellen...ik ben vanmorgen in de supermarkt een leukere man tegengekomen waar ik mee verder ga. Anders had ik je wel alle hoeken van het appartement laten zien
Ook al is het kennelijk correct, mensen die de topic ipv het topic zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef BGTes het volgende:
Nu officieel de krastopic.
Maar superleuk![]()
![]()
Zo even Chinees halen bij de lekkerste Chinees (getit? getit?) van Nijmegen.Foe Ho
Oeh lekker ....Chinees etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry BGTes, maar de Lotus op de St. Jacobslaan is toch echt de beste van Nijmegen.
Alhoewel de mensen niet lekker zijn daar. Dat dan weer wel.
Ik krijg dat gevoel juist bij 'het' topicquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook al is het kennelijk correct, mensen die de topic ipv het topic zeggen
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Sorry BGTes, maar de Lotus op de St. Jacobslaan is toch echt de beste van Nijmegen.
Alhoewel de mensen niet lekker zijn daar. Dat dan weer wel.
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ga je vanuit Sterrenbosch weg naar Hatert? Dat snap ik even niet
[..]
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |