Goed ezelsbruggetje, ow wacht....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een ei kun je eten en in de IJ kun je varen
/lame
Drukgebruik, mijn hoofd gaat dan meteen naar toiletgewoontes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef BGTes het volgende:
Succes Laysa
En over de spelling: Een oud-collega van me moest een keer een test invullen, ik checkte die op zpelvauten, stond er 'drukgebruik'. Dus ik vragen wat ze bedoelde, bedoelde ze drugsgebruik -.- Druk, Drugs.. really?
Fuck it, er zijn slechtere werkgevers. Maar om nou met moderne termen als kennisomgeving te refereren naar je werkomgeving. Nah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:31 schreef BGTes het volgende:
Het is mijn straf voor het werken in een AH
Nouja, toen ik met een collega stond te kletsen over Tolstoj zei een klant dat hij oprecht verbaasd was dat wij uberhaupt wisten wie dat was. Lang leve assumptiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck it, er zijn slechtere werkgevers. Maar om nou met moderne termen als kennisomgeving te refereren naar je werkomgeving. Nah.
Ok, ik ben er tussen zes en half zeven denk ik. IB ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
tot kwart voor 5 les dus 6 uur sporten moet lukken chef
Welke toko?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef morgane het volgende:
Hopelijk loopt mijn zoektocht naar een baantje binnenkort ten einde. Zaterdag proefdraaien bij de Toko, spannend!
Wat hebben we het slecht he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef BGTes het volgende:
Wat is Dukenburg toch een slecht winkelcentrum om kleding te kopen zegVind het al zo'n vervelende klus, maar zo al helemaal
![]()
First World Problems.
Ja! Nog kutter: Ik moet mijn laptop opladen maar de adapter ligt helemaal daaaaaar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat hebben we het slecht he?![]()
Meid tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja! Nog kutter: Ik moet mijn laptop opladen maar de adapter ligt helemaal daaaaaar!
Nee niet met een mes, dat doet pijn! Ik doe het met scheermesjes, voel je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meid tochHet zit je niet mee. Laat me raden, het mes om te krassen ligt zeker ook helemaal daaaaar?
Sodeju, jij hebt het écht slecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja! Nog kutter: Ik moet mijn laptop opladen maar de adapter ligt helemaal daaaaaar!
*kras* *kras* Ik kan geen leuke kleren kopen en dan ligt de adapter van mijn laptop ook nog helemaal daaaaar. *kras* *kras* wat een kutleven *kras*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee niet met een mes, dat doet pijn! Ik doe het met scheermesjes, voel je niet
Lawl.
Misschien is springen niet zo'n goed idee. Dan lig je zo verfrommeld in de doodskist en moet niemand huilen omdat we zo lelijk zijn. Beter Cyaankali nemen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Difficult het volgende:
Succes, wees wel zeker dat je van een goeie afspringt anders breek je alleen je benen ook zo zonde
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef BGTes het volgende:
Het leven is zo moeilijk
Maar serieus, ik wil paprika pringles
Mja hier in Hatert is het zo uitgestorvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarkt.
Weetje hoe ver dat lopen is? *kras* *kras*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarkt.
Precies. Straks word ik nog moequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weetje hoe ver dat lopen is? *kras* *kras*
En ik mag zo naar huis fietsen en heb geen jas bij mequote:
Is lekker probeer maar eensquote:
Er kwam een fanfare voorbij marcheren en die maakte herrie dus ik moest mijn raam dichtdoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik mag zo naar huis fietsen en heb geen jas bij me
Wat is het leven toch kut
*kras* *kras*
Da's toch veel te zoet? Gehaktbal met gebakken ui en een beetje satésaus, da's 't betere werk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is lekker probeer maar eenszegmaar als jus, dus op t laatst moment in de pan mikken en lekker btje stoven hmmm
ik heb boterhammen gegeten, ook geen zin gehad de boel vies te makenquote:
Ik heb net zelf onze afwas van een week weg gewerktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog afwachten wat ik krijg.
Overigens ook geen zin in de afwas, dus die staat er al een week. Vrijwilligers om 'm weg te komen werken?
Gaat Morgane voor je koken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog afwachten wat ik krijg.
Overigens ook geen zin in de afwas, dus die staat er al een week. Vrijwilligers om 'm weg te komen werken?
Hahaha, grappig. Wie is die ex klasgenoot dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Californium het volgende:
Hosti! Weet je nog dat we het vorige week hadden over introductie en wie toen "mijn papa en mama" waren? Ik ben nu een artikel aan het lezen waaraan mijn "mama" heeft meegewerkten tevens staat een andere ex-klasgenoot van jou er ook op
Check Pubmedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, grappig. Wie is die ex klasgenoot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |