Misschien is springen niet zo'n goed idee. Dan lig je zo verfrommeld in de doodskist en moet niemand huilen omdat we zo lelijk zijn. Beter Cyaankali nemen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Difficult het volgende:
Succes, wees wel zeker dat je van een goeie afspringt anders breek je alleen je benen ook zo zonde
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef BGTes het volgende:
Het leven is zo moeilijk
Maar serieus, ik wil paprika pringles
Mja hier in Hatert is het zo uitgestorvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarkt.
Weetje hoe ver dat lopen is? *kras* *kras*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nijmegen meer dan één supermarkt.
Precies. Straks word ik nog moequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weetje hoe ver dat lopen is? *kras* *kras*
En ik mag zo naar huis fietsen en heb geen jas bij mequote:
Is lekker probeer maar eensquote:
Er kwam een fanfare voorbij marcheren en die maakte herrie dus ik moest mijn raam dichtdoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik mag zo naar huis fietsen en heb geen jas bij me
Wat is het leven toch kut
*kras* *kras*
Da's toch veel te zoet? Gehaktbal met gebakken ui en een beetje satésaus, da's 't betere werk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is lekker probeer maar eenszegmaar als jus, dus op t laatst moment in de pan mikken en lekker btje stoven hmmm
ik heb boterhammen gegeten, ook geen zin gehad de boel vies te makenquote:
Ik heb net zelf onze afwas van een week weg gewerktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog afwachten wat ik krijg.
Overigens ook geen zin in de afwas, dus die staat er al een week. Vrijwilligers om 'm weg te komen werken?
Gaat Morgane voor je koken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog afwachten wat ik krijg.
Overigens ook geen zin in de afwas, dus die staat er al een week. Vrijwilligers om 'm weg te komen werken?
Hahaha, grappig. Wie is die ex klasgenoot dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Californium het volgende:
Hosti! Weet je nog dat we het vorige week hadden over introductie en wie toen "mijn papa en mama" waren? Ik ben nu een artikel aan het lezen waaraan mijn "mama" heeft meegewerkten tevens staat een andere ex-klasgenoot van jou er ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |