Check Pubmedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, grappig. Wie is die ex klasgenoot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nog meerquote:
die bedoelde ik ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
Douchekop N. en dan meteen die daarna
Misschien toch maar eens afmaken, ik heb nog 4 jaar de tijd :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef Californium het volgende:
BTW: Fucking nature genetics!
Vind je het toch niet ergens een beetje jammer dat jij daar niet op staat?
nou, die twee dusquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens afmaken, ik heb nog 4 jaar de tijd :p
[..]
nou, die twee dus
Nee valt reuze mee...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's toch veel te zoet? Gehaktbal met gebakken ui en een beetje satésaus, da's 't betere werk!
Gelukkig wordt er voor me gekookt vanavond
Fo shizzle! Heeft ze prima gedaanquote:
Geïnspireerd door de compote bij de gehaktballetjes van Ikea?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee...je moet geen boullion willen trekken van de jam
De smaak wordt vanzelf wat minder in de pan.
Mja, je probeert het overtuigend te brengen, maar het blijft klef, zoet en vadsig klinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee...je moet geen boullion willen trekken van de jam
De smaak wordt vanzelf wat minder in de pan.
Kut danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:55 schreef Californium het volgende:
Zo rij je altijd goed en veilig, en dan heb je rijexamen en dan gooit iemand met 60 zijn scooter voor je auto....
Ja dat zuigtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
Gelukkig kon examinator wel op tijd op de rem... Alleen mag ik het binnenkort dus nog eens gaan proberen...
Oh kut johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
Gelukkig kon examinator wel op tijd op de rem... Alleen mag ik het binnenkort dus nog eens gaan proberen...
En dan in zijn achteruit, vooruit de helingproef en dan weer bochtje achteruit en dan boven op hem op de weg keren!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef IrishBastard het volgende:
Volgende keer gewoon extra gas geven, zal 'm leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |