Ach het is je eerste keer he?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef BGTes het volgende:
Oh fuck heb ik het nummer foutMoet 610 zijn..
argh
Ja ik ben echt slecht met eerste kerenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach het is je eerste keer he?
Dat je slecht bent met eerste keren of dat je een TT verandering wil. Dat eerste is nogal random in een FB topic.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik ben echt slecht met eerste keren
Anyways. Heb het even gemeld :p
"Hoi Misstique, ik ben echt slecht met eerste keren. Kun je me helpen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je slecht bent met eerste keren of dat je een TT verandering wil. Dat eerste is nogal random in een FB topic.
Ik zou dolgraag nog een maand vakantie willenquote:
Als je dat maar weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag nog een maand vakantie willen. Ik weet dat veel mensen > twee maanden vrij wel genoeg vinden en weer willen beginnen, maar doe mij nog maar een maandje extra vrij hoor
.
Maar goed, ik mag niet klagen natuurlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
"Hoi Misstique, ik ben echt slecht met eerste keren. Kun je me helpen?"
Ook als het gaat om tips bij 'de eerste keer' ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Misstique is heel behulpzaam hoor
Je was dan ook niet uitgenodigd!quote:
Geef je dat studerend tuig een vinger, willen ze meteen een hand!quote:
Beter krijg ik de hele armquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef je dat studerend tuig een vinger, willen ze meteen een hand!
Nee, ze werkt voor Mikkie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat doe je voor werk eigelijk, kassa?
Hij levert de dames, de drank, de drugs en het plezier!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don Mikkie, voor al uw (kleinschalige) feestjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Eerste keren zijn wel extra prijzig, dat je het weetquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Don Mikkie, voor al uw (kleinschalige) feestjes
ik heb mn strippenkaart al bijna volquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eerste keren zijn wel extra prijzig, dat je het weet.
Hmm... morgen wel vroeg op. hoelaatwiewatwaar?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond kom je dus ff langs in de stad?
Zo, jij laat de schoorsteen eens even goed uitvegen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef morgane het volgende:
Nee, Mikkie komt al bij iemand anders langs vanavond
20.30 bij Samson.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm... morgen wel vroeg op. hoelaatwiewatwaar?
O.....?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef morgane het volgende:
nah...ik heb pijn en dat nu al een week...das altijd wel zo maar aan het eind van de week ben ik kapot van de pijn...Tel daarbij de morfine en anders shit op en dan heb je gewoon niet zoveel puf om een avond te stappenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Gaat alles beetje goed met Laysa trouwens? Of heb je veel last?
Binnen nu en 3 weken...als alle heren de doktoren erbij kunnen zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:04 schreef IrishBastard het volgende:
Hopen dat het morgen een mooi verhaal is, en dat je spoedig geholpen kan worden
Typisch Laysa...heeft weer niet genoeg aan één man hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 weken...als alle heren de doktoren erbij kunnen zijn
Een meet zonder bier is geen meet!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik doe ook gewoon een kopje koffie en misschien een biertje, maak het niet laat in ieder geval
Gezellig dat je ook komt
En ik maar denken dat je het geheim wilde houdenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef morgane het volgende:
Even dat stofnest schoonraggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo, jij laat de schoorsteen eens even goed uitvegen?
Ik was het eigenlijk niet van plan, maar ik kom toch maar even een biertje doen denk ik. Sluit me overigens aan bij de meerderheid die het niet laat wil makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |