Ik wilde daarboven al posten van ik bak niet en Laysa mag het niet eens van mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:22 schreef Laysa het volgende:
Ik bak liever ook niet...ben niet echt in goede fysieke doen
Ik vind het laatste ook prima....tenzij the Mikster wil gaan bakkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde daarboven al posten van ik bak niet en Laysa mag het niet eens van mij![]()
Maar het lijkt me inderdaad niet echt handig als jij dan ook in de kou gaat zitten..
Dus twee voorstellen:
Voorstel 1: we doen wel bbqen maar een aantal stoere mannen bakken buiten het vlees en dan eten we het binnen lekker warm en gezellig op!
Voorstel 2: We doen niet bbqen maar iedereen is uiteraard welkom om dan gewoon gezellig iets te drinken met elkaar.
En het jou (jullie) het niet uitkomt en het bij je (jullie) gehouden wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is misschien wel zo handig, ook gezien dat laysa zich niet zo goed voelt.
Als een moderator dan even de TT wil aanpassen dan raakt niemand in de war.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou het is niet dat het niet uitkomt, maar ik vind het ook niet heel erg om een avondje vrij te hebben morgen
Maar goed, gaan we er dan maar vanuit dat het morgen niet doorgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |