Ik mis Zwijntjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:54 schreef Laysa het volgende:
BBQ-meet!
29 augustus
Anne want geen kameel![]()
Mikkie
Yashi
IB
Cali
HostiMeister
Meesterchef
DK
Laysa
Swarmie
Zwijn wat doe je?quote:
Nee het is ook totaal niet boeiendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moet ik dat nu weer weten ik ga echt niet 1ö topics terugleyen
Ik vond 1ö ook vrij creatiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef Laysa het volgende:
terugleyen...wat is dat voor gaar toetsenbord
ja snap ik want BBQquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef Californium het volgende:
Ja maar anne bestaat echt
Alleen weet niemand hoe ze eruit ziet....
Tevens: ik neem wel wat lekkers te eten voor mezelf mee :s)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er komt geen vegetarische zooi op mijn bbq
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er komt geen vegetarische zooi op mijn bbq
Als je de 30e maar vrij bent is er niets aan de handquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm 29e, moet ik wel mijn eerste stagedag lopen. Denk dat het een misschiener gaat worden. Zal geen kilo's opeten of kratten leegdrinken iig
Je bent welkom hoor. Als je je vegashit maar verpakt als vlees, dan trappen we overal inquote:
Teh fuck hebben we nou aan een broertje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Als je je vegashit maar verpakt als vlees, dan trappen we overal in.
Oh btw, ik heb vanavond nog even geprobeerd het broertje van Swine te hosselen voor de BBQ
+1quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Teh fuck hebben we nou aan een broertje.Zusjes, die wil ik zien.
1 iemand alles, kosten delen, geen gedoequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Mikkie het volgende:
Het wordt langzaamaan weer tijd voor een boodschappenverdeling!
In dat geval zie ik de bui alweer hangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1 iemand alles, kosten delen, geen gedoe
Wij moeten de volgende dag vroeg op dus wij maken het ook niet te laat. Uurtje of elf gok ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het kan iig maandagavond niet al te laat worden zeg ik erbijIk zal namelijk wel kapot moe zijn van die eerste trainingsdag, en de volgende dag mag ik weer! Jeuj!
Makkelijk gezegd altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1 iemand alles, kosten delen, geen gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |