/Insert dramabuttonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh oh de introfotos worden op facebook gezet uit mijn groepje. Dat wordt nog eens wat.
Oh en iemand is ineens single.
Terwijl een kip makkelijk te spotten is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb geprobeerd 'm te spotten in de intro, maar ik ben gefaald
quote:
Wat is er maandag? Naast bierbingo in de TKB?quote:
Ik wist al niet eens meer dat jij ook naar Beestfeest ging. Ik zat bazig vooraan in de rij. Als een Fatima in de regen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb geprobeerd 'm te spotten in de intro, maar ik ben gefaald
Ik stond bijna vooraan in de rij, met een roze parapluquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..].
[..]
Wat is er maandag? Naast bierbingo in de TKB?
[..]
Ik wist al niet eens meer dat jij ook naar Beestfeest ging. Ik zat bazig vooraan in de rij. Als een Fatima in de regen.
Nee, ik denk het tweede groepje vanaf de trap. Waren behoorlijk snel binnen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik stond bijna vooraan in de rij, met een roze parapluStond je helemaal bij de deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd goed om nog eens te horenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:22 schreef BGTes het volgende:
Vandaag mijn eerste dag van mijn tweede eerste jaar heuj. Eerste colleges worden vast weer uitleg over het systeem enzo
Ja ik vind het wel fijn dat ze me even gaan uitleggen hoe ik me in moet schrijven voor tentamens! Oh en hoe Blackboard werkt natuurlijk! Dat is belangrijk!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd goed om nog eens te horen
Ach, lekker kort dagjequote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel fijn dat ze me even gaan uitleggen hoe ik me in moet schrijven voor tentamens! Oh en hoe Blackboard werkt natuurlijk! Dat is belangrijk!
Hele middag vrij dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat sowieso, heb alleen maar een hoorcollege van drie kwartier
Voor de eerste keer, eerste jaars ben je toch volledig ingeschreven voor het eerste semester.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel fijn dat ze me even gaan uitleggen hoe ik me in moet schrijven voor tentamens! Oh en hoe Blackboard werkt natuurlijk! Dat is belangrijk!
Daar hebben ze niet zelf op geprikt op de ijzerwaarden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Californium het volgende:
Mijn bloed was goed! Dan zal mijn moeheid vast liggen aan optie 2: ijzerzal morgen maar eens ijzertabletten regelen
tevens slaat mijn eerste master vak nergens op! Allemaal dingen over zelfreflectie! Ik krijg hbo nachtmerries!
. Nu even wat dingen regelen, lunchen en dan om half 4 weer college!
En niet te vergeten: de bibliotheek!quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wat in het huygens ook wel terecht isquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En niet te vergeten: de bibliotheek!
Ik ook niet, maar daar heb ik nog nooit een boek hoeven te halen. Wel op TvA. Verder gewoon centrale bieb.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat in het huygens ook wel terecht isdaar snap ik het systeem ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |