Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de uniquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef Mikkie het volgende:
Waarom ga je vanuit Sterrenbosch weg naar Hatert? Dat snap ik even niet
[..]
Waar zit die ongeveer? Vanuit het centrum gezien na de Slotemaker de Bruïneweg, toch? Bij de Oude Molenweg ergens ofzo?
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.
*kras* *kras*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de unien ik moet na een half jaar nog wennen aan het principe 'huisgenoten'
Buffet is dan ook pauper, gewoon afhalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasEn alle sauzen waren zo erg ingedikt dat je een 'plakje saus' kon pakken
Puik. Zal er binnenkort eens langsgaan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kruispunt oude molenweg en st jacobslaan. Schuin tegenover die turk daar.
Ah. Ben je nu wel weer verder aan het kijken dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik liet er wel een traantje om. Kon in Sterrenbosch tijdelijk onderhuren tot ik een kamer in Vossenveld kreeg. Ik baalde echt heeeeel hard toen ik langer dan 2 minuten deed over de reis naar de unien ik moet na een half jaar nog wennen aan het principe 'huisgenoten'
Daarom moet je ook nooit met een groep studenten naar zo'n buffet gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij daar met de introductie een keer een buffet gehad, waar echt niets meer van te herkennen wasEn alle sauzen waren zo erg ingedikt dat je een 'plakje saus' kon pakken
Ik heb alleen maar rarequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*kras* *kras*
Maar huisgenoten kunnen heel leuk zijn![]()
Computernerd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar rareOok allemaal totaal niet sociaal, kan echt met niemand aansluiting vinden. Onee, met eentje, omdat ik haar computer gefixt had
En ja ik ben vanuit hier wel weer naar iets zelfstandigs op zoek, maar mijn inschrijftijd is erg laag en verder kan ik niets kopen als studente zijnde. Dus ik hoop maar op een Heidepark of een Proosdij over een jaartje of 2.
Vooral een gamerquote:
Ik moest best wel lachenquote:
Ik ken het, en dat is fucking irritant.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vooral een gamerAl weet ik de basics ook wel over computers. Niet zo veel als een informaticastudent, maar wel genoeg om steeds opgebeld te worden door vrienden en familie
En welke spellen speel je dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Vooral een gamerAl weet ik de basics ook wel over computers. Niet zo veel als een informaticastudent, maar wel genoeg om steeds opgebeld te worden door vrienden en familie
Ernstig genoeg een MMO genaamd Forsaken World (hey, het is gratis, en er zijn maar 10 spinnen ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
En welke spellen speel je dan?
Geinspireerd door mama, maar van origine is het een zweeds gerecht meen ik jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Geïnspireerd door de compote bij de gehaktballetjes van Ikea?
Hah ik heb alleen Left4Dead2 uit dat lijstje. Nooit gehoord van die MMO trouwens?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ernstig genoeg een MMO genaamd Forsaken World (hey, het is gratis, en er zijn maar 10 spinnen ofzo), en verder vooral FPSes. Meest gespeelde game blijft toch Unreal Tournament (99! en de 2k3/4 varianten) en ook Left4Dead2 maar dat vind ik soms een beetje eng
![]()
Heb laatst als self-torture Doom 3 uitgespeeld. Midden in de nacht. ._.
Spannend! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
* Laysa stuitert door het huis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgende week vrijdag gaan ze mn pomp plaatsen
Hij is ook niet echt bekend. Is een free 2 play van Steam, dus ik dacht 'dankjewel'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hah ik heb alleen Left4Dead2 uit dat lijstje. Nooit gehoord van die MMO trouwens?
Da's snel!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd en succesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof! Da's al vrij snel dan. Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
L4D2 suck ik blijkbaar in, teminste dat meldden mijn medespelers mij op steamquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt bekend. Is een free 2 play van Steam, dus ik dacht 'dankjewel'Verder is het wel leuk om te spelen op een rustig avondje. Pas als ik stress heb of boos ben grijp ik L4D2 erbij
Wat fijn! Spannend!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moetjeooknietdoenjoh!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
L4D2 suck ik blijkbaar in, teminste dat meldden mijn medespelers mij op steamIk ren niet door maar ga al die zombies stuk voor stuk mollen
Maar dat is toch juist het leukequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
L4D2 suck ik blijkbaar in, teminste dat meldden mijn medespelers mij op steamIk ren niet door maar ga al die zombies stuk voor stuk mollen
Nou ja, dit zijn persoonlijke vrienden hoor dus dat kan ik wel hebben van ze. Mooiste quote vond ik wel: "Jij bent echt slecht"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist het leukeSowieso negeren wat andere mensen over je skills zeggen, want iedereen vindt elkaar een n00b en slecht. Hoewel dat voor sommigen ook echt waar is, kan ik me niet voorstellen dat als je uberhaupt bereid bent om het gevecht aan te gaan je als slecht bestempeld moet worden
Maten van me noemen me 'the teamkiller'. 'Het wordt pas echt uitdagend als Hosti een shotgun heeft in jouw team' . Ik zuigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn persoonlijke vrienden hoor dus dat kan ik wel hebben van ze. Mooiste quote vond ik wel: "Jij bent echt slecht"
Ah dan is t goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn persoonlijke vrienden hoor dus dat kan ik wel hebben van ze. Mooiste quote vond ik wel: "Jij bent echt slecht"
Oh dat is ook best grappig eigenlijk xDquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maten van me noemen me 'the teamkiller'. 'Het wordt pas echt uitdagend als Hosti een shotgun heeft in jouw team' . Ik zuig
Wel tof dat je d'r een bijnaam voor krijgtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maten van me noemen me 'the teamkiller'. 'Het wordt pas echt uitdagend als Hosti een shotgun heeft in jouw team' . Ik zuig
btje kansloosquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:10 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wel tof dat je d'r een bijnaam voor krijgt
Gefeliciteerd klinkt zo raar voor ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het valt mee....Als de pomp zn werk doet mag ik gelukkig zaterdag naar huis...moet me donderdag meldenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt een tijdje overnachten daar, of is het d'rin en d'ruit?
Thanxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[me=Yashaaaaa]gaat ff een beetje teruglezen.. werkt toch niet echt zo alles op de mobiel..
[/me]
Maar in ieder geval gefeliciteerd Laysa!
Ik hoop het want ik heb het echt helemaal gehad hier in dat stinkhuis met alle tyvuszooi van anderen en rare manieren van andere mensenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef Swine het volgende:
Hoorde net van een vriend dat die een tweepersoons unit van de SSHN heeft gekregen. Hij was vaak net tweede of derde (uit de verhalen leek steeds net boven IB en Yash). Mogelijk dat volgende kans voor IB en Yash nu iets meer geluk geeft dan nu ook hij (en z'n vriendin) uit de race zijn.. (aannemende dat jullie nog steeds geen kamer hebben gevonden..)
Ten eerste, wij willen ook dat je doorgaatquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 keuzes....doorgaan of doodgaan en ik wil nog heel graag door![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
onder een brug in hatert, te dronken om dit een keer te typen. Maar yash heeft fucking gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |